Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě
Kroužková, Michaela ; Bružina, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá konceptem CSR - společensky odpovědné firmy. Popisuje jednotlivé kroky v rámci implementace konceptu CSR. Praktická část se zabývá uplatněním konceptu CSR ve firmě, je vypracován návrh možných CSR aktivit za předpokladu zohlednění finanční situace firmy.
Měření společenské odpovědnosti firem u vybrané společnosti
Skryjová, Jana ; Gurská, Sylvie (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konceptem CSR – společensky odpovědné firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení definic, historického vývoje konceptu společenské odpovědnosti a aktivit podniků v oblasti ekonomické, sociální i environmentální. Předmětem praktické části, je analýza a měření zprávy o společenské odpovědnosti firem dle Směrnice GRI.
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Návrh konceptu CSR v sytému řízení firmy
Macháčová, Zuzana ; Slavík, Jan (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu konceptu CSR ve vybrané firmě. Na základě teoretických poznatků společně s vhodně zvolenou metodikou následuje vlastní část práce, kde je hodnocena úroveň společenské odpovědnosti firmy v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Na výsledky navazuje část návrhová, která obsahuje náměty a opatření vedoucí k tvorbě konceptu firmy.
Metodika měření společenské odpovědnosti firem
Černohorská, Lenka ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Základní východisko společenské odpovědnosti firem tvoří pochopení a přijetí skutečnosti, že podnik je součástí společnosti, ve které vyvíjí své aktivity. Je mnoho firem, které se chovají na základě dobrovolného plnění nadstandardních závazků v oblastech společenské odpovědnosti a skutečně při své činnosti myslí na své okolí. Problém však může nastat v okamžiku zjišťování úrovně společenské odpovědnosti jednotlivých pilířů společenské odpovědnosti, která je tvořena oblastí ekonomickou, sociální a environmentální. Hodnocení a měření společenské odpovědnosti může být prováděno prostřednictvím exaktních metod tj. standardů a norem. V organizaci by měly být stanoveny mechanismy měření ve všech oblastech společenské odpovědnosti firem. Firma může k reportingu využít struktury již existujících standardů, nicméně komplikovanost těchto standardů znemožňuje jejich snadné použití v České republice. V následující práci bude navržena metodika pro měření společenské odpovědnosti firem.
Vliv recese na uplatňování Corporate Social Responsibility
Placier, Klára ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Počátek nového tisíciletí se nesl v duchu vzrůstajícího zájmu podniků o to, aby zastávaly ve společnosti více než jen ekonomickou roli. Tento zájem se jim dařilo naplňovat především prostřednictvím konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR). Díky nedávnému poklesu výkonu ekonomiky však došlo k přehodnocení podnikatelských aktivit, koncept CSR nevyjímaje. Tato dizertační práce se zabývá vlivem recese na CSR v podnicích. Jedná se o aktuální téma, jelikož důsledky ekonomické krize stále silně ovlivňují podnikatelský sektor, zejména v oblasti poklesu vzájemné důvěry či v nedostatečném plnění morálních závazků podniků vůči společnosti. Aby bylo možno zmapovat celkový vývoj situace, výzkum byl proveden u tří podniků, které se CSR zabývají dlouhodobě. Prostřednictvím výzkumné metody, kterou byla případová studie, byl zjištěn dopad recese na koncept CSR a také byl nastíněn trend budoucího vývoje. Na základě zjištění byl vyvozen závěr, že ekonomický pokles CSR nezastavil, nýbrž jej nasměroval k vyšší efektivitě. Bylo též prokázáno, že CSR pomohlo podnikům lépe překonat období recese. Recese podniky naučila, jak je CSR důležité nejen pro ně samotné, ale i pro celou společnost.
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.
Návrh etického kodexu pro společnost Vinařství Ludwig, s.r.o.
Hájková, Markéta ; Košut, Michal (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu. V první části práce jsou na základě literárních pramenů vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou nezbytná pro zpracování praktické části. Druhá, praktická část práce je zaměřena na průzkum současného stavu podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. Podkladem pro průzkum jsou interní a externí zdroje informací ve společnosti a dotazníkové šetření mezi jeho zaměstnanci. Výsledkem této diplomové práce je vytvoření etického kodexu společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o.
Sociální audit ve firmě GEOtest Brno, a. s.
Kristenová, Lenka ; Dvořák, Vít (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o aktuálním tématu, kterým je podnikatelská etika a společenská odpovědnost firem. Je zde obsažen přehled nejdůležitějších pojmů. Dále je zdokumentována situace ve firmě GEOtest Brno a proveden etický audit. Výsledky z dotazníkového šetření jsou analyzovány a doplněny návrhem doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.