Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Účel a funkce archivů a spisové služby ve státní správě. Vliv uchovávání dokumentů na národní ekonomiku.
Belzová, Aneta ; Kadlecová, Eva (vedoucí práce) ; Civínová, Denisa (oponent)
Tato práce se zaobírá spisovou službou ve státní správě. V teoretické části práce zmiňuji legislativu související s archivem a spisovou službou. Pak jsou tady popsány jednotlivé fáze koloběhu dokumentů. Jsou zde uvedeny možné podoby výkonu spisové služby a zároveň určeny, které subjekty mají povinnost vést spisovou službu a případně, v jaké formě. V teoretické části se zmiňuji i o Národním archivu a Národním digitálním archivu. Praktická část pak na něj navazuje, kde je graficky znázorněn vývoj státních výdajů právě na tuto státní organizaci. Dále je zde krátký průřez novelizacemi zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů a jsou uvedeny i nejčastější chyby prováděné při výkonu spisové služby. V poslední částí této práce jsou znázorněny grafy, které uvádí, kolik spisů ročně zřídí některé státní orgány a vysvětleny, co mohlo zapříčinit případný nárůst nebo pokles.
Ekonomické dopady reorganizace spisové a archívní služby MO ČR
Sojková, Romana ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou, zhodnocením výsledků a řešením problému řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu Ministerstva obrany (dále jen rezort MO) v podmínkách kontinuální reorganizace této služby a postupné implementace elektronických systémů podporujících tyto procesy v oblasti spisové a archivní služby v závislosti na elektronizaci státní správy České republiky. Shrnuje jednotlivé etapy historie a navazujícího vývoje spisové služby v rezortu MO, a v souladu s aktuální realizací opatření vázaných na zavádění elektronizace a automatizace jednotlivých etap životního cyklu dokumentu porovnává ekonomické aspekty a dopady do realizovaných činností. Shrnuje legislativu spisové služby se zaměřením na zvláštnosti evidence jednotlivých kategorií dokumentů v rezortu MO včetně předávání dokumentů do správního archivu rezortu MO. V další části shrnuje vývoj archivní služby, vytvoření soustavy archivů a výkon veřejné správy na úseku archivnictví a výkonu spisové služby v České republice, organizaci a postavení spolu s uvedením činností zajišťovaných archivem rezortu MO, jeho složením, působností a aktuálními změnami směřujícími k elektronizaci archivu. Závěrem hodnotí ekonomické dopady a řešení problémů řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu MO porovnáním dostupných ekonomických ukazatelů původního a aktuálního způsobu zajištění životního cyklu dokumentu v jeho jednotlivých etapách a poukazuje na klady i zápory aktuálních procesů nastavených platnou legislativou.
Administrativní procesy ve státní správě
Nepevná, Denisa ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku administrativních procesů ve státní správě. První část práce nám podává teoretický základ pro samotnou analytickou část a zabývá se vysvětlením výchozích pojmů: proces, administrativní proces, administrativní workflow, veřejná správa, státní správa, spisový a skartační řád a dalšími pojmy úzce souvisejícími s administrativními procesy a státní správou. Dále se autorka v teoretické části věnuje rozboru a popisu vykonavatelů státní správy, a to především se zaměřením na ministerstva. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na charakteristiku vybraného orgánu státní správy a jeho služeb. Dále se tato praktická část zabývá popisem konkrétního vybraného procesu v orgánu státní správy a jeho analýzou. Jedná se o proces elektronické evidence pohybu dokumentů. Závěrem práce je návrh nejefektivnějších změn pro lepší fungování tohoto procesu a celkové usnadnění manipulace s dokumenty v elektronické podobě.
Datové schránky jako nástroj e-governmentu v České republice
Fančovič, Tomáš ; Vojtíšková, Jarmila (oponent) ; Smejkal, Vladimír (vedoucí práce)
Obsahem této práce je analýza a vysvětlení pojmu datové schránky v e-governmentu České republiky. Práce se bude zabývat postupem implementace a používání datových schránek v orgánech státní správy a samosprávy, konkrétně jejich používání na Městském úřadě v Chrudimi. Výsledkem práce budou možné návrhy a doporučení na zefektivnění využívání datových schránek na Městském úřadě Chrudim.
Optimální model informačního systému datových schránek
Balcar, Martin ; Hort, Lukáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou informačního systému datových schránek. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu datových schránek, e-governmentu a nástrojů potřebných k využití datové schránky jako jsou elektronické certifikáty, elektronická konverze dokumentů, elektronická spisová služba a datové úložiště dokumentů. Problematika je zpracována z pohledu potřeb velké organizace typu Krajský úřad Jihomoravského kraje. Praktická část práce zahrnuje charakteristiku organizace a jejího informačního systému. Dále hodnotí začlenění datové schránky v organizaci pomocí provedené analýzy, ze které vyplývají jednotlivé návrhy na řešení problému.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Štěpánek, Jan ; Klement, Marcel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje problematiku elektronizace státní správy, která je v posledních letech výrazně podporována, především díky dotacím z Evropské unie. Praktická část se pak zaměřuje na konkrétní příklad integrace technologického centra na vzorový městský úřad, včetně vázanosti s dalšími projekty typu spisové služby a vnitřní integrace úřadu.
Modelování procesů spisové služby a jejich specifika z pohledu zdravotní pojišťovny
Prudík, Kamil ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Schön, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá modelování business procesů spisové služby a její elektronické formy v oblasti zdravotních pojišťoven. Na úvod je čtenář seznámen se základny oblastí procesního modelování a spisové služby včetně zákonných požadavků a specifika z pohledu zdravotní pojišťovny. V další části je popsána metodika MMABP podle, které jsou zanalyzovány procesy spisové služby dle zákonných požadavků. Tento model je dále konfrontován s praktickým případem vedení spisové služby elektronickou formou z pohledu zdravotní pojišťovny
Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu
Horáková, Dana
Horáková, D. Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu. Bakalářská práce. Brno: MENDELU, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou nástrojů eGovernmentu na konkrétním městském úřadu. Práce je rozdělena do dvou částí, na literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše obsahuje vymezení základních pojmů týkajících se eGovernmen-tu a popis základní nástrojů. Mezi tyto nástroje patří spisová služba, elektronický podpis, agendové informační systémy, datové zprávy, Czech POINT a základní registry. Nástroje jsou popisovány v souvislosti s odpovídající legislativní úpravou. V poslední části literární rešerše je krátce zmíněna budoucnost eGovernmentu. Ve vlastní práci jsou rozebrány nástroje eGovernmentu z praktického hlediska. Analýza je prováděna na Městském úřadu v Dačicích. V závěru práce podle možností uvedu řešení vyskytnutých problémů.
Náklady spojené s využíváním datové schránky Městského úřadu Vyškov
Pavlíková, Lucie
Bakalářská práce se zaměřuje na financování datové schránky Městského úřadu Vyškov. V rešeršní části se zabývá vysvětlením důležitých pojmů a také přiblížením datových schránek v zahraničí. V praktické části je práce zaměřena na dřívější financování datové schránky Městského úřadu Vyškov. V práci jsou analyzovány náklady spojené s využíváním DS MěÚ Vyškov, ke kterým patří hlavně náklady na časová razítka a elektronické podpisy.
Analýza a porovnání procesů listinného a digitálního zpracování dokumentů v úřadu státní správy
Křivanec, Oto ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kasner, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analyzovat procesy listinného a digitálního zpracování dokumentů v Českém telekomunikačním úřadě na centrále v Praze. Po té procesy listinného a digitálního zpracování dokumentů porovnat. Následně některé procesy listinného a digitálního zpracování změřit. Údaje získané z měření vyhodnotit a po té popsat, kde je možné zlepšit zpracování dokumentů. Český telekomunikační úřad využívá při své činnosti obě formy zpracování dokumentů. Bylo by vhodné se zaměřit, na porovnání procesů obou forem zpracování dokumentů. Následně změřit, kde a v jakých ohledech přináší digitální zpracování dokumentů zlepšení oproti listinnému zpracování dokumentů. Práce je rozdělena do šesti částí. V první část obsahuje úvod do problematiky práce, popis struktury práce a popis informačních zdrojů. Druhá část se zabývá popisem Českého telekomunikačního úřadu a popisem procesů listinného a digitálního zpracování dokumentů v Českém telekomunikačním úřadě. Třetí část práce teoreticky popisuje zpracování dokumentů a přidává k tomu přístup Českého telekomunikačního úřadu. Čtvrtá část se zabývá porovnáním procesů. Pátá část obsahuje měření některých procesů a jejich vyhodnocení. V šesté části se nachází závěr se shrnutím celé práce a následným popsáním možností, kde je možné zlepšit zpracování dokumentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.