Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Autocentrum VW Group
Lyčková, Kateřina ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu objektu Autocentra VW Group na jihu města Brna, v městské části Brněnské Ivanovice, na ulici Kaštanová. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a je orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Pozemek se nachází v průmyslové zóně, okolní zástavbu tudíž tvoří obchodní, administrativní a průmyslové budovy. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku, delšími stranami na východ a západ. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Kaštanová. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Rodinný dům s provozovnou
Stejskal, Pavel ; Berka, Pavel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá projektovou dokumentací rodinného domu s provozovnou. Novostavba je situována v okrese Pelhřimov, katastrální území Černovice. Jedná se o dvoupodlažní objekt, který je rozdělen na dvě části spojené krčkem s plochou střechou. Jedna část je se sedlovou střechou a druhá s plochou. Svislé nosné konstrukce jsou navrženy z keramických tvárnic POROTHERM. Součástí domu je garáž s jedním stáním. V provozní části domu je navržen obchod s outdoorovým vybavením.
Analýza kvality služeb spojených s prodejem automobilů v ČR
Murín, Martin ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou kvality služeb spojených s prodejem automobilů. Cílem práce je vyhodnocení současné úrovně kvality prodeje vozidel v autosalonech a s ní související spokojenosti zákazníků s koupí nového vozidla. Praktická část diplomové práce je rozdělena na dvě hlavní sekce. První sekcí je marketingový průzkum spokojenosti zákazníků s prodejem nového vozu. Druhá sekce je zaměřena na kvalitu autosalonů v České republice napříč vybranými značkami. Tato analýza je provedena formou mystery shopping, kde hlavní kritéria jsou vytvořena tak, aby ilustrovala kvalitu, kterou vidí zákazník na první pohled, a ovlivňují ho, zda si vozidlo zakoupí či nikoliv.
Marketingová analýza vinotéky
Glížová, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analýza marketingových nástrojů vinárny Víno-klub. Teoretická část se zmiňuje o marketingu v obecné rovině, marketingovém mixu v cestovním ruchu, klasifikaci vín a chování českého spotřebitele vína. Praktická část se zabývá analýzou konkrétních marketingových nástrojů ve Víno-klubu a její aplikací na reálnou činnost vinotéky. Dále pak dochází ke zhodnocení marketingového mixu provedeným dotazníkovým šetřením. A v úplném závěru práce se nachází nástin doporučení, návrhů a opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb.
Analýza a návrh optimalizace informačního systému využívaného při procesu prodeje ve společnosti 2P SERVIS s.r.o.
Pajma, Lukáš ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá informačním systémem využitým při procesu prodeje ve střední společnosti prodávající produkty především do zdravotnictví, sociálních služeb či hotelnictví. Cílem práce je analyzovat a následně navrhnout optimalizaci informačního systému využívaného právě pro proces prodeje ve vybrané organizaci, se zaměřením na interní komunikaci oddělení do něj spadajících a spokojenost zákazníků z hlediska komunikace a struktury informací v e-obchodu. Práce se ve své první části věnuje teoretickému základu, který obsahuje vysvětlení jednotlivých pojmů potřebných k porozumění praktického výzkumu. Druhá část shrnuje metody, které slouží ke zpracování analytického úseku praktického výzkumu. Třetí část se zabývá představením podniku a analýzou dotazníkových průzkumů jak ze strany zaměstnanců tak zákazníků a návrhem vhodné optimalizace a tím i zefektivnění informačního systému v rámci procesu prodeje.
Tvorba podnikatelského plánu
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro založení fiktivního společnosti, která se bude zabývat prodejem. Teoretická část práce začíná zpracováním literárního přehledu na základě studia odborné literatury. Na základě toho následuje metodika, která definuje základní pojmy a popisuje funkce společnosti. Praktická část je zaměřena na přípravu podkladů pro založení společnosti, která se specializuje na prodej Fair Trade výrobků v Českých Budějovicích. V této části práce se podnikatelský plán zpracuje. Podnikatelský plán obsahuje marketingový plán, finanční plán, který určí náklady a předpokládaný obrat firmy, umístění podniku, personální informace a marketingový mix.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
NOVÁČKOVÁ, Barbora
Bakalářská práce zpracovává téma "Postavení privátní značky obchodního řetězce". Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení rozvoje privátní značky na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky vybraného obchodního řetězce na českém trhu. Vedlejším cílem je ověřit hypotézy o vnímání pozice privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro dosažení cílů byla použita metoda kvantitativního výzkumu a to dotazníkové šetření. Následně byly zpracovány výsledky a návrhy na zlepšení.
Využití simplexového algoritmu pro transformaci výroby
GUROVIČOVÁ, Eva
Cílem diplomové práce bylo navrhnout transformaci výroby s použitím simplexového algoritmu. Transformace navázala na bakalářskou práci, pro kterou jsem vytvořila prvotní výrobu zemědělského podniku se zaměřením na rostlinnou a živočišnou výrobou. Transformace spočívala v přeměně mléčné produkce na produkci zaměřenou na chov krav bez tržní produkce mléka. Základní kamenem bylo předělání rostlinné výroby. Její produkce se používala nejen pro výrobu vlastního krmení, ale prodejem rostlinných komodit na trhu pro zvyšování zisku. Nová výroba se zaměřuje na pěstování rostlinné výroby čistě jen pro vlastní spotřebu jako krmivo. Veškerý zisk vytváří živočišná výroba. Záměrem tedy bylo transformovat rostlinnou a živočišnou výrobu tak, abych získala co nejefektivnější nový způsob využití osevní plochy, pro změnu výroby.
Analýza a optimalizace vybraných podnikových procesů ve společnosti Gorenje spol. s r.o.
Labašta, Petr ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Pardubská, Lucie (oponent)
Práce teoreticky i prakticky pojednává o procesním řízení -- o procesní analýze a optimalizaci podnikových procesů ve společnosti. Teoretická část popisuje procesní řízení a jeho prvky a výhody, popisuje pojem proces a typy procesů. V teoretické části jsou také popsána teoretická východiska procesní analýzy. V závěru v teoretické části se nachází vysvětlení pojmu optimalizace podnikových procesů. V praktické části nejprve autor představí společnost, ve které následně provede SWOT analýzu společnosti. Dále se v praktické části nachází procesní analýza vybraných podnikových procesů v notaci EPC. Po provedení analýzy následuje optimalizace -- zlepšení těchto podnikových procesů. Posledním bodem této práce je zhodnocení práce a závěr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.