Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 297 záznamů.  začátekpředchozí141 - 150dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body
Hladišová, Michaela ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název práce: Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření finální podoby značky pro studio nabízející masáže a cvičení a její odlišení od konkurence. Dílčími úkoly k dosažení hlavního cíle jsou analýza značek konkurence, analýza značky Fit&Body, rozhovory s klienty studia a s odborníky a následná na implementace poznatků do značky na základě výzkumu. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity tyto metody:  analýza značek konkurence,  analýza vytvořené značky Fit&Body,  individuální hloubkový rozhovor. Výsledky: Na základě výsledků rozhovorů s klienty a odborníky došlo ke změně některých prvků značky. Zachován zůstal název Fit&Body spolu se stejným fontem. Úplně byl nahrazen původní slogan "Aby záda nebolela." novým sloganem "Pro zdravá záda.". Logo byl změněno pouze částečně. Původní styl loga zůstal zachován, odstraněn byl červený lístek s nápisem "krása" a nápisy ve žlutém a zeleném lístku byly nahrazeny slovem "cvičení" a "masáže". Nová podoba značky tak přímo odkazuje na nabízené služby a zaměření na záda, což původní verze neměla. Klíčová slova: identita značky, logo, slogan, název, barvy, typografie, rozhovor
Optimalizace náborových procesů a adaptace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Hauk, Patrik ; Wildová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením lidských zdrojů ve zvoleném nemocničním zařízení. Cílem práce je předložení návrhů na zefektivnění a optimalizaci náborových procesů v organizaci a následné adaptace nových zaměstnanců. Výzkum práce provedu pomocí dotazníkového šetření s řadovými zaměstnanci a strukturovaného rozhovoru s nadřízenými a vedením společnosti. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy změny, které povedou ke zkvalitnění výše zmíněných firemních procesů.
Internetová televize Stream: alternativa a konkurence klasických televizí (specifika Pořadu Luďka Staňka a jeho analýza)
Maršálová, Michaela ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Tématem této diplomové práce je internetová televize Stream. V teoretické části jsme popsali, jak internetová televize obecně funguje. Také jsme se v teoretické části práce věnovali tomu, jakou má televize Stream historii. V praktické části jsme podrobně sémioticky rozebrali jeden z pořadů televize Stream, a sice Pořad Luďka Staňka. Součástí praktické části této diplomové práce je i rozhovor s Luďkem Staňkem, moderátorem analyzovaného pořadu. V rozhovoru jsme se věnovali jeho působení v pořadu. Cílem této diplomové práce bylo popsat, jak funguje internetová televize Stream, a analyzovat Pořad Luďka Staňka. Tato práce je přínosem, protože sumarizuje znalosti týkající se internetové televize Stream.cz, a také proto, že předkládá podrobnou analýzu Pořadu Luďka Staňka včetně rozhovoru s tímto novinářem a moderátorem.
Dokumentární fotografie: Jeden rok v kapele Branko's Bridge
Verner, Jonáš ; Géla, František (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
Cílem této práce je představení života studentské kapely neotřelým pohledem. Kostru její praktické části tvoří fotografický dokument o 55 snímcích, který kapelu zabírá z perspektivy jejího člena - její pevné součásti, dává nahlédnout do zákulisí celého projektu a ukazuje klíčové okamžiky, nesnáze i radosti, se kterými se kapela setkává. Popisuje situace od každodenních úkonů po ty, které k roli amatérského hudebníka přidružila až současnost. Teoretická část práce nastiňuje dokumentární fotografii jako žánr a blíže přibližuje hudební fotografii. Součástí teoretické části práce je i rozhovor s Ondřejem Bezrem, autorem knihy Fotografie, které hrají.
Potřeby pacienta na JIP po prodělaném infarktu myokardu vyžadující V-A ECMO podporu
Procházková, Tereza ; Konopásková, Marie (vedoucí práce) ; Pražáková, Zuzana (oponent)
Úvod: Problematika ischemické choroby srdeční je stále aktuální téma. Přestože její mortalita v posledních letech klesá, prevalence v populaci stagnuje, takže zahrnuje velkou skupinu pacientů. Incidence akutního infarktu myokardu je stále vysoká. Jednou z metod reperfúzní léčby je kardiochirurgické založení aortokoronárního bypassu, který může být pooperačně zkomplikován rozvojem syndromu nízkého srdečního výdeje s nutností využití extrakorporální membránové oxygenace. Takto nemocní pacienti vyžadují vysoce specializovanou a komplexní péči nejen během kritické fáze stonání, ale také v období dlouhodobé rekonvalescence na jednotce intenzivní péče přes náročnou rehabilitaci a weaning od umělé plicní ventilace až po nácvik soběstačnosti a pomoc při návratu do běžného života. Rešerše literatury: Teoretická část je vypracována na základě rešerše Národní lékařské knihovny (NLK) a Studijní a vědecké knihovny Plzeňského kraje (SVKPL). K vyhledávání článků v zahraničních odborných publikacích zahrnující nejnovější kohortní studie byly použity databáze PubMed, Scopus, Web of science a Science direct. Využívanými periodiky jsou Cor et Vasa, European Heart Journal, Critical Care či European Journal of Cardiovascular Nursing atd. Zdrojem informací se staly také guidelines odborných organizací: Česká...
Využití mobilních zařízení ve výuce na základních školách
DITRYCH, Miroslav
Ačkoliv se bakalářská práce měla původně zabývat využitím tabletů na základních školách, po uskutečnění předvýzkumu byla pozměněna tak, aby se zabývala využitím tabletů na středních školách. Z předvýzkumu totiž vyplynulo, že se tablety na základních školách používají jen velmi zřídka, a tak by nebylo možné shromáždit dostatečné množství dat potřebných pro vytvoření vědecké práce. Nemohl bych tedy vyvodit vypovídající statistické závěry, proto jsem zaměřil svůj výzkum na střední školy. Práce byla realizovaná za použití mnohonásobné případové studie, která byla založena na polostrukturovaných hloubkových rozhovorech. Rozhovory následně prošly důkladnou analýzou. Zpovídané studenty výuka na tabletech baví, přijde jim zábavnější, individuálnější a rychlejší. Učitelé shledávají využívání tabletu přínosným a užitečným. Při výuce s tablety na středních školách dochází k používání různých aplikací. Aplikace typu kvízy pro opakování učiva, aplikace nahrazující atlas nebo periodickou tabulku prvků, matematické aplikace a aplikace, ve kterých najdeme elektronické verze učebnic. Na školách využívajících tablety při výuce jsou zjištěnými problémy především nedostatečné Wi-Fi připojení, studenti porušující nastavená pravidla a pokles výkonu mobilního zařízení vzhledem k jeho stáří.
Výuka anglického jazyka v mateřských školách a její vlivy na dítě
NEUWIRTHOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zaměřuje na současný trend ve výuce anglického jazyka, a to na tzv. early start neboli ranou výuku, jež je dnes nabízena téměř všemi mateřskými školami ve formě zájmového kroužku. Tato práce představí nejen současné odmítavé i souhlasné pohledy na ranou výuku, ale také teoretická východiska vývoje jazykové a komunikační kompetence dětí, téma učení se cizímu jazyku a jeho vlivy, společně s politikou výuky cizího jazyka ve světě i v České republice. Praktická část této práce se pokusí debatu o rané výuce obohatit osobními zkušenostmi šesti dětí, s nimiž byly vedeny rozhovory. Informace šesti dětských respondentů byly doplněny o poznatky jejich rodičů, kteří vyplnili krátký dotazník. Na základě několika předem vytyčených faktorů, jež pravděpodobně ovlivňují volbu rané výuky, byla získaná data analyzována a určité závěry byly vyhodnoceny.
Komunikační mix - jeho význam pro informování a přesvědčování spotřebitele
Palátová, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komunikační mix - jeho význam pro informování a přesvědčování spotřebitele Cíle: Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci sportovního studia JOYfit, a to jak z pohledu zákazníků, tak i vedení studia. Na základě získaných výsledků pak budou vytvořeny návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace studia, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci je pro zjištění současné marketingové komunikace nejdříve provedena analýza sekundárních dat a poté je použita metoda kvalitativního výzkumu pomocí hloubkových rozhovorů. Marketingová komunikace je nejprve zkoumána z pohledu managementu společnosti, poté z pohledu zákazníků. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů bylo zjištěno několik nedostatků, které má sportovní studio JOYfit ve své komunikaci s klienty. Jsou sestavena možná doporučení a návrhy, díky kterým by došlo ke zlepšení marketingové komunikace. Návrh bude předložen vedení studia. Klíčová slova: Marketingová komunikace, propagace, reklama, marketingový výzkum, rozhovor, online, sociální sítě.
Pracovní spokojenost zaměstnanců ve vybrané organizaci
HALABICOVÁ, Kristýna
Cílem práce je rozbor motivačních a stimulačních prostředků ve vybrané organizaci, které mají vliv na pracovní spokojenost. Tento rozbor pomůže organizaci v oblasti řízení lidských zdrojů. Pro výzkum byl vybrán krajský úřad, který má okolo pět set padesáti zaměstnanců. Analýza byla provedena kvalitativními i kvantitativními metodami pomocí dotazníků a rozhovorů. Analýza měla za úkol zachytit reálnou situaci v oblasti pracovní spokojenosti a motivaci zaměstnanců na krajském úřadě. Měla za úkol vyhledat stěžejní problémy, které souvisí se spokojeností a motivací zaměstnanců. Situace byla na základě získaných dat vyhodnocen. Na základě získaných dat také byla navrhnuta opatření, která by zlepšila současnou situaci v oblasti odměňování a řízení pracovníků a tím zvýšila i jejich motivaci a spokojenost.
Redigování zpráv moderátory pořadu Studio ČT24
Šedivá, Tereza ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Práce se zabývá funkcí moderátora ve zpravodajství České televize a tím, jaké kvality do vysílání ze své pozice přináší. V dnešní době práce moderátora ve veřejnoprávní televizi neobnáší pouze čtení předem připravených zpráv ze čtecího zařízení. Je žádoucí, aby moderátor během vysílání projevil také své znalosti. Prostřednictvím hloubkových rozhovorů s vybranými moderátory pořadu Studio ČT24 práce zkoumá, do jaké míry si dotyční upravují studiové úvody. Na příkladu ukázek vysílání ČT24 z jara 2018 také posuzuje, jak moderátoři vedou rozhovory s hosty (primárně při osobním kontaktu ve studiu, doplňkově i po telefonu). Veřejnoprávní médium klade na moderátora vysoké požadavky a právě při rozhovorech se projeví jeho přehled a předchozí pracovní příprava. V neposlední řadě se práce zaměřuje na to, zda moderátoři působí ve svém projevu přirozeně, jak zvládají improvizaci či krizové situace. Cílem práce je zjistit, jak velký má moderátor vliv na výsledný vzhled vysílání, jaké části vytváří sám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 297 záznamů.   začátekpředchozí141 - 150dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.