| |
| |
|
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Polčíková, Lucie ; Fialová, Alena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. V první části se budu věnovat teoretickým poznatkům souvisejícím s maloobchodem. V druhé části představím společnost. Dále jsem spolupracovala s družstvem Jednota, spotřební družstvo v Mikulově, které mi poskytlo potřebné informace, díky kterým jsem mohla analyzovat současný stav maloobchodní prodejny. Na základě současného stavu maloobchodní prodejny, jsem vytvořila návrh zlepšení.
|
|
Hodnoceni a financování investičního záměru
Banďouch, Daniel ; Vyhňáková, Michaela (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o hodnocení a financování investice do obchodního centra ve městě Hradec Králové. První část práce obsahuje teoretická východiska zaměřená zejména na problematiku investičního rozhodování a s ním spojené metody pro hodnocení efektivnosti investic včetně jejich financování. Druhá část práce je zaměřena na provedení strategických analýz pro zjištění momentální situace na trhu a současného stavu investice. Stěžejní část práce tvoří vlastní návrhy zaměřené na obsazení obchodního centra kvalitním mixem nájemců pro dosažení adekvátní výnosnosti a návratnosti investice.
|
|
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
|
| |
|
Optimalizace provozních a finančních nákladů v maloobchodním podniku
Střeštíková, Iveta ; Ing.Richard Surman (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je optimalizace nákladů v obchodní společnosti. Pod pojmem optimalizace se skrývá snaha modifikovat náklady tak, aby bylo dosaženo co nejlepšího hospodářského výsledku společnosti. Pro správné analyzování a následné navržení potřebných opatření, je nutné získat teoretické znalosti o nákladech. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznatky. Druhá část se zabývá analýzou nákladů a konkretizací oblastí, které jsou nejvhodnější pro potenciální úspory. V poslední části jsou uvedeny návrhy, které by měly vést k úsporám.
|
| |
|
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.
|
|
Návrh rozvoje rodinné vinotéky ve městě Prostějov
Obořilová, Tereza ; Procházková, Lenka (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu rodinného podniku Vinotéka Rek a vyúsťuje v návrh strategie jeho dalšího rozvoje. První, teoretická část se zabývá teoretickými východisky se zaměřením na rozvoj a růst podnikání zejména malých a rodinných firem, kontext strategického řízení v rámci rozvoje firem a dále na vybrané analyticko-výzkumné metody, které zkoumají vnitřní, vnější a tržní prostředí firmy. Druhá, analytická část práce obsahuje praktickou aplikaci metod na vybraný podnik, stanovení klíčových faktorů a dopadů na podnik a zhodnocení celkových výsledků pro následný výběr vhodné varianty rozvoje. Třetí, návrhová část staví na výsledcích analýz a zpracovává vybranou variantu strategie rozvoje včetně implementačních kroků a přínosů z návrhů.
|