Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 265 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie nákupní funkce v obchodní společnosti
Žižka, Marek ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodní funkce podniku. Konkrétně je zaměřena nákupní funkci podniku, řízení zásob a segmentaci zákazníků. Práce obsahuje analýzu současného stavu podniku, ze kterých vychází návrhy změn pro zlepšení obchodní funkce podniku a spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Veselý, Ondřej ; Němec, Vojtěch (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Cílém diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru. Konkrétně se jedná o rozšíření působnosti podniku z velkoobchodního trhu i do oblasti maloobchodu. Práce obsahuje návrh investičního projektu a na základě dynamických metod formuluje doporučení směrem k investorovi.
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Polčíková, Lucie ; Fialová, Alena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. V první části se budu věnovat teoretickým poznatkům souvisejícím s maloobchodem. V druhé části představím společnost. Dále jsem spolupracovala s družstvem Jednota, spotřební družstvo v Mikulově, které mi poskytlo potřebné informace, díky kterým jsem mohla analyzovat současný stav maloobchodní prodejny. Na základě současného stavu maloobchodní prodejny, jsem vytvořila návrh zlepšení.
Hodnoceni a financování investičního záměru
Banďouch, Daniel ; Vyhňáková, Michaela (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o hodnocení a financování investice do obchodního centra ve městě Hradec Králové. První část práce obsahuje teoretická východiska zaměřená zejména na problematiku investičního rozhodování a s ním spojené metody pro hodnocení efektivnosti investic včetně jejich financování. Druhá část práce je zaměřena na provedení strategických analýz pro zjištění momentální situace na trhu a současného stavu investice. Stěžejní část práce tvoří vlastní návrhy zaměřené na obsazení obchodního centra kvalitním mixem nájemců pro dosažení adekvátní výnosnosti a návratnosti investice.
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
Podnikatelský záměr pro založení maloobchodní prodejny
Jureček, Aleš ; Novák, Martin (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru založení maloobchodní prodejny CUKROVINKY C-A-J v Ústí nad Orlicí. V této práci analyzuji okolní prostředí firmy a současnou situaci na trhu, na který vstupuje. Návrh podnikatelského záměru vychází ze shromážděných informací a snahy nalézt novou tržní příležitost.
Optimalizace provozních a finančních nákladů v maloobchodním podniku
Střeštíková, Iveta ; Ing.Richard Surman (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je optimalizace nákladů v obchodní společnosti. Pod pojmem optimalizace se skrývá snaha modifikovat náklady tak, aby bylo dosaženo co nejlepšího hospodářského výsledku společnosti. Pro správné analyzování a následné navržení potřebných opatření, je nutné získat teoretické znalosti o nákladech. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznatky. Druhá část se zabývá analýzou nákladů a konkretizací oblastí, které jsou nejvhodnější pro potenciální úspory. V poslední části jsou uvedeny návrhy, které by měly vést k úsporám.
Studie nákupní funkce v obchodní společnosti
Denev, Alex ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce zhodnotí ekonomickou situaci společnosti IRD GROUP S.R.O a zlepší obchodní funkce, se zaměřením na nákupní funkci, dodavatele a obchodní standart. Po provedení analýz podniku bude proveden návrh zlepšení.
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.
Návrh rozvoje rodinné vinotéky ve městě Prostějov
Obořilová, Tereza ; Procházková, Lenka (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu rodinného podniku Vinotéka Rek a vyúsťuje v návrh strategie jeho dalšího rozvoje. První, teoretická část se zabývá teoretickými východisky se zaměřením na rozvoj a růst podnikání zejména malých a rodinných firem, kontext strategického řízení v rámci rozvoje firem a dále na vybrané analyticko-výzkumné metody, které zkoumají vnitřní, vnější a tržní prostředí firmy. Druhá, analytická část práce obsahuje praktickou aplikaci metod na vybraný podnik, stanovení klíčových faktorů a dopadů na podnik a zhodnocení celkových výsledků pro následný výběr vhodné varianty rozvoje. Třetí, návrhová část staví na výsledcích analýz a zpracovává vybranou variantu strategie rozvoje včetně implementačních kroků a přínosů z návrhů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 265 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.