Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 505 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie servisních činnosti vybraného produktu v rámci modulu PLM
Gálíček, Radomír ; Videcká, Zdeňka (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Servisní část životního cyklu výrobku hraje klíčovou roli pro zajištění spokojenosti zákazníků a generování dodatečných výnosů. Cílem této práce bylo shrnout existující poznatky týkající se životního cyklu produktů, poznatky vyplývající z úspěšných implementací v průmyslu a zhodnotit servisní podporu konkrétních produktový řad. Předmětem rozboru současné situace bylo, na základě datové analýzy, formulovat doporučení o prodloužení servisní podpory za účelem zajištění dodatečných výnosů společnosti.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Borovcová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která prodává zahradní techniku, nářadí a ostatní produkty potřebné k údržbě zahrady. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí. Druhá, analytická část, obsahuje vyhodnocení současného stavu společnosti pomocí jednotlivých analýz. Poslední část prezentuje návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingového mixu.
Podnikatelský plán
Šimčík, Michael ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení a provozování penzionu na jižní Moravě, přesněji ve vinařskéobci Mikulčice u slovenských hranic. Součástí práce je provedení analýz externích i interních vlivů působících na podnik pomocí vybraných analýz, které jsou popsány v první části práce. Výsledky těchto analýz jsou rozvedeny v druhé části této práce, součástí je i primární výzkum poptávky metodou dotazníkového šetření potencionálních hostů. V poslední části práce je poté zpracován samostatný podnikatelský plán dle šablony popsané v první části práce. Podnikatelský plán je postaven na provedených analýzách a jeho součástí je realistický návrh provedení stavby a spuštění penzionu společně s jeho marketingovou a finanční strategií.
Varianty výrobního portfolia
Šobová, Romana ; Kamenská, Nikola (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá variantami produktového portfolia vybrané společnosti. Předmětem práce je identifikace výrobků, které jsou klíčové pro společnost a jejich přechod z externí výroby do vlastní výroby. Následně je vytvořen návrh, který popisuje náležitosti spjaté s rozšířením výroby. Součástí návrhu je i popis jednotlivých procesů, které by vznikly na základě nových pracovních úloh. Důraz je kladen především na ověření uskutečnitelnosti a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Změny navržené v této práci se týkají nové organizační struktury, vytvoření nových pracovních pozic, kapacitních propočtu a investiční náročnosti projektu.
Marketingový mix hotelu
Vychodilová, Iveta ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix hotelu Valáškův Grunt. Práce je rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část je zaměřena na představení podniku, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu. Poslední část diplomové práce představuje případné návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Studie servisních činnosti vybraného produktu v rámci modulu PLM
Gálíček, Radomír ; Juřica, Pavel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Servisní část životního cyklu výrobku hraje klíčovou roli pro zajištění spokojenosti zákazníků a generování dodatečných výnosů. Cílem této práce bylo shrnout existující poznatky týkající se životního cyklu produktů, poznatky vyplývající z úspěšných implementací v průmyslu a zhodnotit servisní podporu konkrétních produktový řad. Předmětem rozboru současné situace bylo, na základě datové analýzy, formulovat doporučení o prodloužení servisních kontraktů za účelem zajištění dodatečných výnosů společnosti.
Možnosti financování inovací
Grubhofferová, Nikola ; Bočková, Nina (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na inovaci business modelu ve společnosti Áčkofit, s. r. o., která se specializuje na EMS tréninky a zároveň nabízí doplňky stravy a suplementy pro sportovce. Teoretická část vymezuje významy klíčových pojmů týkající se obsahu práce a vysvětluje její problematiku. Praktická část zahrnuje základní informace o podniku, porovnává její skutečný stav majetku vlastního s majetkem cizím a hodnotí možnosti financování inovace a změnu business modelu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Dostálková, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace konkrétní sítě kaváren. Je zaměřena především na nástroje podpory prodeje a reklamy této společnosti. V první, teoretické část práce jsou vysvětleny důležité pojmy. V analytické části jsou provedeny analýzy týkající se současného stavu společnosti. Návrhová část se zabývá zhodnocením současných nástrojů a posouzením o jejich ponechání či rozšíření.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Měšťanová, Kateřina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy na zdokonalení marketingového mixu vinařství za účelem navýšení poptávky koncových zákazníků. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje základní poznatky z oblasti marketingu. Druhá část bakalářské práce se zabývá analýzou současného stavu a vlastním šetřením. Poslední část této práce je zaměřena na tvorbu návrhů, které povedou ke zlepšení marketingového mixu společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Bábíčková, Veronika ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti, jež vyrábí a následně distribuuje bazény do jednotlivých evropských zemí a následných návrhem pro jeho zdokonalení. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se týká teoretických východisek, jež souvisí s tématem práce. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu společnosti, jejímž výsledkem je zjištění nedostatků či prostoru ke zlepšení. Ve třetí, tedy poslední části jsou představeny návrhy vycházející z analýzy současného stavu společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 505 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.