Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 761 záznamů.  začátekpředchozí446 - 455dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový mix společnosti "Venclovský s.r.o."
Venclovský, Jakub ; Venclovský, Oldřich (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Venclovský s.r.o.“ je rozbor jednotlivých složek marketingového mixu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část, teoretická, se zabývá základními pojmy marketingu, nástroji a definicemi. Následující druhá, analytická část, je zaměřena na představení společnosti, analýzu současného stavu a její vyhodnocení. Závěrečná třetí část vychází z vyhodnocení současného stavu a navrhuje zlepšení složek marketingového mixu.
Návrh marketingového mixu
Štefanová, Michaela ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci stávajícího marketingového mixu Svatebního ráje. Na základě provedených marketingových analýz je představen nový, upravený marketingový mix, který si klade za cíl zvýšení konkurenceschopnosti, tržeb a spokojenosti zákazníků.
Komunikační mix podniku
Švecová, Michaela ; Novotná, Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor komunikačního mixu společnosti DS. Hrabal s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem cukrářských výrobků. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu, druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části najdeme vlastní návrhy řešení, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace firmy.
Marketingový mix podniku
Tefferová, Iva ; Ing.Lenka Serafínová. (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je ,,Marketingový mix společnosti SKITECH, s. r. o.“ Práce se zabývá vypracováním marketingového mixu a navrţením lyţařských produktů skiareálu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy a analýzy konkurence. Na základě těchto výsledků budou stanoveny vize a cíle skiareálu a návrhy jednotlivých produktů. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Identifikace faktorů ovlivňujících rozhodování o výběru spořicích produktů
Vomela, Radim ; Širůček,, Martin (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce s názvem „Identifikace faktorů ovlivňujících rozhodování o výběru spořicích produktů“ se zabývá spořicími produkty. Cílem práce je analyzovat současnou situaci na trhu spořicích produktů a identifikovat faktory, které nejvíce ovlivňují střadatele při výběru určitých produktů. První část práce je věnována stručnému popisu produktů. V druhé části jsou představeny výsledky provedeného šetření, provádí se jejich analýza a na závěr jsou nastíněny základní návrhy a doporučení pro finanční instituce.
Marketingový mix společnosti PBK BM s.r.o.
Bartolšic, Roman ; Sklenář, Radek (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti PBK s.r.o. podnikající v oblasti kovárenství a slévárenství. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení na tomto trhu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.
Čížková, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.“ je analýza marketingového mixu dané společnosti a sestavení návrhů na její zlepšení. Teoretická část se zabývá základními pojmy souvisejícími s danou problematikou a analytická část se zaměřuje na důkladnou analýzu firmy, jejich zákazníků a okolí. V této části jsou dány návrhy na zlepšení situace firmy a doporučení, která by měla vést k lepší propagaci společnosti a zvýšení celkového zisku.
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.
Návrh řízení neshodného výrobku
Janíček, Vojtěch ; Kejval, Vladimír (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a optimalizování procesů řízení při neshodném výrobku ve společnosti AMT spol. s r.o., která se zabývá výrobou a ostření obráběcích nástrojů. Práce obsahuje detailní analýzu současného stavu, kde jsou popisovány procesy, když je zjištěn neshodný výrobek. Na základě této analýzy a zjištění případných nedostatků, bude doporučeno řešení, které pomůže k snížení výskytu neshodných výrobků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 761 záznamů.   začátekpředchozí446 - 455dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.