Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Tradiční indické oděvy
Šobrová, Radka ; Kostič, Svetislav (vedoucí práce) ; Marková, Dagmar (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá tradičními indickými oděvy - jedná se o základní přehled na toto téma. V první části se věnuji odívání z pohledu sociální a kulturní antropologie. Následuje historie indických oděvů od nejstarších dob po současnost. Další část se zabývá technologií výroby oděvních materiálů. Poslední část je věnována oděvům samotným a je zaměřena na tři hlediska, která jejich nošení ovlivňují (věk, pohlaví a příležitost). Práce je doplněna obrazovou přílohou a slovníčkem odborných pojmů.
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...
Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Grundmanová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných oblastí oděvního průmyslu - v prvním případě jde o značku prodávající luxusní zboží, oděvy a doplňky nejvyšší kvality a cenové kategorie, v druhém případě o společnost typickou masovou produkcí a prodejem a s cenami spíše na dolní konci nabídky. V první polovině práce se věnuji značkám samotným - jejich historii, vývoji a především současné situaci na světovém a českém trhu a dále jejich cílovým skupinám, které jsem se pokusila co nejpřesněji vymezit. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají rozdíly v charakteru značek, jejich ekonomickém postavení a cílových skupinách vliv na způsoby marketingové komunikace. Porovnávala jsem všechny komunikační kanály od klasické reklamy až po korporátní kulturu, vždy jednak v kontextu příslušného oblasti průmyslu a jednak s ohledem na specifika zkoumané značky. Studie vychází z globální komunikace značek a dále sleduje míru odchýlení komunikace značek na českém trhu a její případná specifika. Kromě závěrečného srovnání komunikace značek Versace a Zara jsem se pokusila vyvodit i obecné závěry aplikovatelné pro marketingovou komunikaci v módním...
Uniforma Rudé armády: vojenské oděvy mužstva a mladšího velitelského sboru 1936 - 1946
Prior, Tomáš ; Tumis, Stanislav (vedoucí práce) ; Ulvr, Michal (oponent)
(česky): Druhá světová válka je konfliktem, jenž se dlouhodobě těší velkému zájmu mezi historiky i laickou veřejností. Nehledě na tuto skutečnost lze však i v této tematice nalézt místa, která badatelé dosud buď zcela přehlíželi, nebo jim věnovali pouze nedostatečnou pozornost. Za takovou oblast lze považovat též technologii zhotovování vojenských oděvů Rudé armády. Diplomová práce se neomezuje na pouhý popis vnějších rozdílů vojenských oděvů Rudé armády, ale jejím cílem je nastínit danou problematiku též z hlediska technologie zhotovování oděvů včetně nahlédnutí do oborů zbožíznalství materiálů, textilní technologie a chemie (barvírenství). Z tohoto důvodu byla daná práce po kritickém zhodnocení dostupných zdrojů vystavěna výhradně na primárních zdrojích (na dobové výrobní dokumentaci a specializované literatuře) s vyloučením literatury sekundární. Získané poznatky ukázaly, že dobová výrobní dokumentace umožňuje zhotovení prakticky jakéhokoliv oděvu, přičemž zjištěné nedostatky nelze považovat za neřešitelné. Otázka odstínu barviva khaki používaného při barvení metráží určených na výrobu uniforem Rudé armády prozatím zůstává otevřená. V problematice textilních materiálů i textilních barviv byla zjištěna řada skutečností, jež jsou v rozporu se všeobecně zažitou představou vzhledu vojáka Rudé...
Podnikatelský záměr rozvoje obchodních aktivit firmy
Sedlák, Martin ; Kunášek, Václav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením nové oděvní značky s cílem rozšíření a diverzifikace podnikatelských a obchodních aktivit podniku RKM brokers s.r.o., který se v současné době zabývá realitní a developerskou činností ve výstavbě. Práce obsahuje popis společnosti, analýzu módního průmyslu, marketingovou analýzu značky a finanční plán pro první rok činnosti.
Kostým v divadle hraném dospívající mládeží
Pařízek, Aleš ; PROVAZNÍK, Jaroslav (vedoucí práce) ; VOSTÁREK, Karel (oponent)
Diplomová práce s názvem Kostým v divadle hraném dospívající mládeží se pokouší o náhled do specifické oblasti, která je součástí tvorby jakékoliv divadelní inscenace. V teoretické rovině pohlíží na pojem kostým z hlediska současné teatrologie - definuje jeho funkci jako jeden z důležitých znaků divadelní komunikace a vnímá ho jako výrazný stylotvorný prvek divadelní inscenace. Shrnuje vývoj kostýmu v různých obdobích historie evropského divadla a zabývá se jeho využitím v rámci školského řádového divadla. V užším pohledu otevírá otázku funkce oděvu, jako kostýmu v civilním životě. Specifikuje ho jako důležitý projev identifikace s příslušností k určitým skupinám - subkulturám a nahlíží rovněž do problematiky využití kostýmů při zážitkových akcích typu LARP a Cosplay. Na konkrétních příkladech několika divadelních inscenací ukazuje různé varianty práce s kostýmem v divadle hraném současnou dospívající mládeží. Ve výzkumné části nabízí rámcový pohled na problematiku využívání kostýmu v divadelních souborech základních uměleckých škol a jejich veřejných prezentacích.
Role predajného personálu pri budovaní vzťahu zákazníkov k vybraným typom predajní
Brokešová, Katarína
Brokešová, K. Role prodejního personálu při budování vztahu zákazníků k vybraným typem prodejen. Diplomová práce. Brno, 2014. Tato diplomová práce je zaměřena na to, jak zákazníci vnímají roli prodejního personálu při nakupování oděvů a elektroniky a jaké jsou jejich požadavky na zákaznické služby. Na trhu s oděvy a trhu s elektronikou je velká konkurence a obchodní řetězce vykazují nízkou loajalitu svých zákazníků. Cílem této práce bylo proto definovat faktory ohrožující a budující loajalitu zákazníků vůči vybraným prodejnám za pomoci prodejního personálu. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního výzkumu byly shromážděny údaje, které měly potvrdit nebo vyvrátit již realizované výzkumy v dané problematice a zároveň doplnit informace, na jejichž základě mohou být navrženy vhodná doporučení pro řešení této problematiky.
Analýza obchodního konceptu společnosti Zara
Tejnická, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Motlíková, Anna (oponent)
Zara představuje jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních oděvních společností na světě. Tento řetězec je považován za průkopníka fast fashion společností, jejichž hlavním rysem je rychlá reakce na novinky v módě, uvádění několika kolekcí ročně a snaha o neustálé obměňování sortimentu podle nejnovějších trendů. V České republice společnost Zara působí od roku 2001. Na rozdíl od zemí západní Evropy, kde je Zara vnímána jako středová značka, se na českém trhu profiluje jako prémiová značka. Zara v České republice provozuje pouze šest prodejen a její tržby jsou v porovnání s největšími oděvními řetězci působícími na českém trhu relativně nízké. V rámci této diplomové práce byly stanoveny dva hlavní cíle. Prvním cílem je popsat a analyzovat obchodní model společnosti Zara. Obchodní model této společnosti si zaslouží pozornost, protože je velice specifický a řada odborníků se domnívá, že právě jeho implementace přinesla společnosti Zara úspěch. Druhým velkým úkolem této práce je zjistit, jak české ženy vnímají řetězec Zara v porovnání s jinými oděvními řetězci působícími na českém trhu a ověřit hypotézu, že české spotřebitelky nejsou spokojeny s poměrem kvality a ceny zboží nabízeného řetězcem Zara. Vedlejšími cíli diplomové práce je charakterizovat sektor obchodu s oděvy a vysvětlit pojem fast fashion.
Smíšený výzkum VIII. - 3/1947 březen ÚVVM/CVVM: Oděvy, železná opona, Němci, život mládeže, zahraniční rozhlas. B 53, B 53
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl iniciovaný Ministerstvem průmyslu, Ministerstvem pro vnitřní obchod, Organizací mládeže a dalšími institucemi. Dotazovaní odpovídají, kde si kupují oděvy a jak dlouho jim vydrží, jestli se mládeži žije lépe než předchozím generacím a zda poslouchají zahraniční rozhlas. Několik otázek se týká mezinárodních vztahů – železné opony a demokratizace Německa.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.