Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  začátekpředchozí217 - 226dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
UNICEF- fungování neziskové organizace
Jelínková, Magdalena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své práci jsem se snažila nastínit fungování neziskové organizace UNICEF. Po krátkém vysvětlení, čím se organizace zabývá a jaké jsou její cíle,jsem se zaměřila na popis jejích spolupracovníků, dodavatelů a zabývala jsem se také aférami, kterými si organizace během své historie prošla. Vzhledem k tomu, že mě problematika dodržování práv dětí zajímá, bylo pro mě psaní této práce zajímavé a přínosné.
Klíčování nákladů pro účely zdanění příjmů neziskových organizací v ČR
Popelářová, Šárka ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Klazar, Stanislav (oponent)
Předmětem mojí práce je klíčování nákladů pro účely zdanění příjmů neziskových organizací v ČR. Mým hlavním cílem je zhodnocení metod klíčování nákladů a to také na základě praktických zkušeností. Za účelem získání informací z praxe Jsem se obrátila na daňové poradce a neziskové organizace s prosbou o zodpovězení otázek zformulovaných v dotazníku. Zjistila jsem, že oblast zdanění příjmů neziskových organizací je problematická a nese s sebou řadu návazných povinností jako je právě klíčování nákladů. Organizacemi i poradci je vnímána jako nejednoznačná a komplikovaná.
Marketing neziskových organizací
Kohnová, Markéta ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hrusová, Lucie (oponent)
Marketing v neziskových organizacích, jako nedílná součást obchodní strategie a plánu, vždy představoval jedno z klíčových témat. V neziskových organizacích však stále přetrvává určitá zdrženlivost k tomuto tématu a marketing je obvykle vnímán jako něco nepotřebného či dokonce jako plýtvání často omezených finančních prostředků. Tato práce je reakcí na tento náhled a naopak pojednává o důležitosti využití marketingových metod v neziskových organizacích. Práce prozkoumává toto téma jak z teoretického hlediska, tak z praktického, kdy pomocí případových studií popisuje marketingová úsilí několika vybraných neziskových organizací. Celkovým cílem práce je poukázat na fakt, že i v neziskových organizacích by marketing měl být nedílnou součástí obchodní strategie a plánu, jelikož jeho využívání přispívá k celkovému úspěchu neziskové organizace.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Stará, Šárka ; Netková, Jarmila (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je sestavení marketingové strategie neziskové organizace. Je aplikována na neziskouvou organizaci pohybující se v oblasti kultury - Národní muzeum fotografie. Praktická část obsahuje analýzu makroprostředí, analýzu mikroprostředí, marketingovou strategii a návrhy a doporučení pro další rozvoj muzea.
Možnosti samofinancování nestátní neziskové organizace
Nováková, Petra ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem práce bylo zmapovat problematiku postavení nestátních neziskových organizací v České republice a vyhodnotit možnosti samofinancování ekologické organizace Společnost přátel přírody - Čmelák.
Specifika financování a účtování neziskových organizací na příkladu církevní právnické osoby
Gorylová, Daniela ; Takáčová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Štěpánka (oponent)
Tato diplomová práce popisuje specifika nevládních neziskových organizací. Zaměřuje se zejména na církevní právnické osoby, nadace a nadační fondy, občanská sdružení, obecně prospěšné společnosti a vysoké školy. Velká část práce se věnuje finančnímu řízení organizace a jeho odlišnostem -- plánování, fundraisingu, samotnému hospodaření a závěrečnému hodnocení. Z právního hlediska popisuje způsob zřízení, vzniku, zrušení, zániku a hospodaření organizace. Z daňového pohledu řeší zvýhodnění pro nevládní neziskové organizace v rámci daně z příjmu, silniční daně, daně z nemovitosti a daně dědické, darovací a z převodu nemovitosti. V další části jsou zmíněny odlišnosti v účetní problematice. Cílem praktické části je analýza hospodaření evidované právnické osoby, která je zřízena církevní právnickou osobou - Arcidiecézní charitu Praha. Analýza se zaměřuje jak na obsah, tak na vývoj nákladů a výnosů v letech 2005 až 2007.
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
Zvolánková, Martina ; Nováková, Štěpánka (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Diplomová práce je rozčleněna do dvou částí. Teoretická se zabývá charakteristikou příspěvkových organizací specifiky jejich financování a hospodaření, způsobem vedení účetnictví a problematikou tvorby a využití fondů.
Partnerství neziskového a podnikatelského sektoru
Kadleček, Michal ; Novotná, Eliška (vedoucí práce)
Pojetí neziskového a podnikatelského sektoru. Organizace a vztahy mezi nimi. Případová studie partnerství neziskové a podnikatelské organizace, zpracování metodami a technikami sociologie.
Efektivní propagace a public relations neziskových organizací
Klingerová, Lucie ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá neziskovými organizacemi s ohledem na jejich efektivní prezentaci, propagaci a public relations. Teoretická část obecně charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor v České republice. Nejprve nastiňuje stručnou historii jejich vzniku, právní úpravu v České republice, jejich fungování, členění a získávání finančních zdrojů. Dále popisuje práci s veřejností v nepodnikatelském sektoru, jaké jsou nástroje této komunikace a jak docílit, aby byla co nejefektivnější. Praktická část demonstruje tato teoretická východiska na příkladu dvou konkrétních neziskových organizací působících v oblasti zdravotní a sociální péče. Srovnává je z hlediska jejich komunikace s veřejností a povědomí občanů o činnosti těchto organizací. Důraz je kladen nejen na způsoby komunikace s veřejností, ale také na etické hledisko prováděné komunikace. Cílem diplomové práce je zhodnotit postavení neziskových organizací Kapka naděje a Člověk v tísni z hlediska propagace a komunikace s veřejností. Závěr shrnuje zjištěné poznatky.
Využití marketingu neziskových organizací pro rozvoj sociálních služeb v území
Mikolášková, Tereza ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Alexander, Petr (oponent)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na problematiku marketingových komunikačních nástrojů ve sféře neziskových organizací specializující se na sociální služby. Diplomová práce je strukturálně rozdělena na dvě části. První část je pojata teoreticky a jsou v ní vymezeny základní pojmy, legislativní rámce a současnou situaci neziskového sektoru v České Republice. V neposlední řadě, jsou v této části vyhodnoceny nejvhodnější marketingové komunikační strategie pro rozvoj sociálních služeb a zlepšování jejich kvality v území prostřednictvím neziskových organizací. Druhá část je zaměřena na praktickou analýzu marketingových aktivit občanského sdružení Camino, jehož cílem je zprostředkování informací a vytvoření speciálních kulturních a vzdělávacích programů pro sluchově postižené. Cílem případové studie je aplikovat teoretická východiska na konkrétní občanské sdružení, což mi umožnilo propojit teoretické a praktické poznatky vztahující se k této problematice. Pokusím se navrhnout možná zlepšení a vytvořit návrh nové marketingové koncepce pro toto sdružení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   začátekpředchozí217 - 226dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.