Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 556 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Lazárková, Martina ; Dvořák, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Půjčovny lodí Dyje Znojmo. V teoretické části je rozebrána problematika zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků a realizace a přínosy.
Návrh komunikačního mixu tenisového klubu
Procházková, Nikola ; Zajícová, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
Zdanění nestátních neziskových organizací
Librová, Veronika ; Silvie, Kořenová (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zdaněním nestátní neziskové organizace, přesněji občanského sdružení. Podstatou této práce je snaha o optimalizaci základu daně. Na základě zjištěných skutečností (převážně ze zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) navrhuje nejvhodnější způsob rozdělení činnosti, uplatnění daňově uznatelných nákladů a využití daňových zvýhodnění pro neziskové organizace. Výstupem této práce je návrh, jak by měla organizace tyto nástroje využít a aplikovat, aby daňově optimalizovala svůj základ daně.
Management řízení mezinárodních závodů Grand Prix Moravie ve vztahu k public relations
Volný, Ondřej ; Blahutková, Marie (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zefektivněním public relations při konání mezinárodních závodů ve vodním záchranném sportu Grand Prix Moravie v Brně. Úvodní část práce je věnována teorii, která je nutná pro pochopení dané problematiky. Následující část je věnována analýzám dosavadního stavu PR závodů. Na základě těchto analýz byly doporučeny návrhy na zlepšení a zefektivnění komunikace s veřejností.
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Zdaňování neziskových organizací
Ferencová, Eva ; Mališ, Radovan (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce poskytuje informace o problematice zdanění neziskových organizací zaměřené na daň z příjmů právnických osob. V praktické části je zpracována analýza zdanění konkrétní neziskové organizace (Nemocnice s poliklinikou Havířov). První část definuje, co se ve skutečnosti myslí neziskovými organizacemi, jaké jsou jejich cíle a poslání, jaké jsou jejich vlastnické vztahy k majetku, jak organizace hospodaří s peněžními prostředky, jaké mají povinnosti v oblasti vedení účetnictví a jak se u nich stanovuje výsledek hospodaření a základ daně. Druhá část obsahuje podrobnou analýzu situace v nemocnici. Třetí část je věnována návrhu daňové optimalizace daně z příjmů nemocnice s důrazem na využití všech zákonem povolených slev a odpočtů.
Zhodnocení hospodaření vybrané organizace veřejného sektoru
Vargová, Iveta ; Rous, Pavel (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení hospodaření vybrané organizace se sociálním programem, G-centrum Mikulov, příspěvková organizace. První část práce se zabývá metodami zpracování a cíli práce. V dalších částech je zpracovaná základní teorie, analýza nákladů a výnosů a částečná modifikovaná finanční analýza. Závěrem bakalářské práce je zhodnocení hospodaření organizace a vlastní návrhy řešení.
Fundraising jako způsob financování neziskových organizací
Zámečník, Jan ; Vechetová, Marta (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje informace o způsobech financování neziskové organizace a o možných zdrojích, které jsou využitelné při fundraisingu. Její součástí je i přehled významných dárců z minulých let. Další část práce se pak obsahuje informace o činnostech, které by měla nezisková organizace vykonat pro podání grantové žádosti. Jsou zde i informace o činnostech, které následují po úspěšném získání grantu. Část práce je pak věnována představení způsobu získávání zdrojů v neziskové organizaci signály.cz, o.s.
Proposal for Rebranding Activities of Formula Student University Team in International Racing
Hlavenková, Andrea ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the area of strategic brand management, specifically in the preparation of rebranding activities for a sports team. It analyses the brand of the team from both an internal and external perspective, resulting in a thorough examination of the company's brand. The primary goal is to prepare rebranding activities for the team based on a branding template, in which structure is described and followed in the thesis.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 556 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.