Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 352 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přepis aplikace Gisella s využitím moderních technologií
Zelenka, Ondřej
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě nové mobilní aplikace Gisella, která je přepisem staré stejnojmenné aplikace na platformě Android. Aplikace byla původně vytvořena týmem Spatial Hub a je spravována firmou ENVIPARTNER, s.r.o. Cílem práce bylo implementovat novou aplikaci, která bude mít stejnou funkcionalitu jako stará aplikace, ale v novém jazyce, architektuře a za využití nejnovějších technologií, aby mohla být dále lépe spravována a do budoucna možná i rozšiřována. Práce se bude nejdříve zabývat teoretickou částí, ve které se nachází mimo jiné platforma Android, jazyk Kotlin a jeho nová sada nástrojů Jetpack Compose, Dependency injection pomocí knihovny Koin, architektura MVVM a další. Následovat bude krátká analýza možností přepisu aplikace z Javy do Jetpack Compose, postup implementace s využitím návrhu v teoretické části, ukázky implementace a zhodnocení úspěšnosti přepisu.
Prototyp aplikace pro sledování charakteristik prostředí pokojových rostlin
Musil, Michal
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vytvořením uživatelsky přívětivé aplikace umožňující sledování charakteristik prostředí pokojových rostlin, jako je okolní teplota, intenzita světla a vlhkost půdy, za účelem usnadnění péče o tyto rostliny. V úvodních fázích práce byla zkoumána problematika samotného sběru kvantifikovatelných dat a srovnání s porovnatelnými alternativami na trhu. Následně byl proveden návrh vícevrstvé implementace takovéto aplikace nezávislý na využití konkrétních technologických řešení. Návrh byl následně realizován implementací aplikační logiky ve formě webového REST API na platformě ASP.NET Core, IoT zařízení s využitím elektronických senzorů a WiFi konektivity pro komunikaci naměřených výsledků a uživatelského rozhraní prostřednictvím nativní mobilní aplikace pro platformu Android.
Geolokační hra pro platformu iOS s prvky rozšířené reality
Procházka, Filip
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací geolokační hry pro platformu iOS s prvky rozšířené reality. Hra probíhá na základě předem připravených scénářů, které jsou definovány prostřednictvím vytvořené webové administrace. Uživateli jsou v průběhu hry zobrazovány otázky na základě zeměpisných souřadnic aktuální polohy, přítomnosti v blízkosti pozičního majáku, nebo po naskenování QR kódu. V rámci této práce byla implementována nativní mobilní aplikace s využitím frameworku SwiftUI, frontend webové administrace a backend, který byl realizován pomocí služeb Firebase. Na závěr bylo provedeno testování z pohledu uživatelské přívětivosti, nalezené problémy byly opraveny a byl navržen další rozvoj se zaměřením na možnost rozšíření mobilní aplikace na platformu Android.
Mobilní katalog koštu vín
Paseka, Nikolas
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro platformu Android, která slouží k nahrazení papírových katalogů používaných na koštech vína. Práce poskytuje přehled vhodných technologií pro vývoj Android aplikace a backendu, se kterým aplikace komunikuje. Dále přibližuje problematiku uživatelsky přívětivého zobrazení dat formou mobilní aplikace. Po dosažení výsledků je provedeno zhodnocení současného stavu aplikace a navrhují se její možné rozšíření.
Mobilní aplikace Zalejme pro platformu Android
Nguyen, Nicolas
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj mobilní aplikace Zalejme pro platformu Android. Hlavním cílem této práce je implementovat a zveřejnit mobilní aplikaci na Google Play Store, aby uživatelé mohli využívat stejné funkce jako ve webové verzi. Práce začíná srovnáním podobných aplikací, představením operačního systému Android, seznámením se s technologiemi používanými na této platformě, návrhem požadavků a uživatelského rozhraní a popisem procesu vývoje. Poté následuje fáze implementace, která detailně popisuje řešení problému pomocí vybraných technologií zmíněných v úvodu. V závěrečné části práce jsou diskutovány problémy, které se vyskytly během implementace, a také jsou navrhnuty možnosti budoucího rozšíření mobilní aplikace.
Mobile application for electrophoretic gel image processing
Mojžišová, Anna
This paper describes a mobile application thatassists in the analysis of 1D gel electrophoresis images. It providesfunctions for image processing, band detection, lane segmentation,and molecular weight approximation. The designed methods wereextensively tested using a dataset of diverse gel images. Theapplication provides a convenient and portable tool for theanalysis of electrophoresis images on-the-go.
Systém pro pořizování a správu nových záběrů historických fotografií
Ryšavý, Tomáš ; Bobák, Petr (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením systému pro správu historických fotografií a tvorbu jejich refotografií, tedy novodobých snímků focených ze stejného místa, jako byly foceny jejich historické předlohy. Totožné objekty jsou na historické fotografii a její refotografii přesně zarovnány. Tento systém se skládá z webové aplikace, jež je výstupem diplomové práce Martina Sikory a mobilní aplikace, jejíž základem je výstup bakalářské práce Adama Červenky. Cílem je rozšířit a publikovat webovou aplikaci, která umožňuje uživatelům přidat nebo vyhledat historické fotografie či jejich refotografie, případně využít editoru pro vytváření koláží. K webové aplikaci byla vytvořena mobilní aplikace, která rozšiřuje možnosti webové aplikace o možnost přímého vyfotografování refotografií z mobilního zařízení s využitím navigace ve scéně pomocí počítačového vidění a překrytí náhledu kamery historickou fotografií pro snazší pořízení refotografie.
Aplikace pro rozpoznávání nemocí rostlin
Kozub, Tadeáš ; Vaško, Marek (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a tvorbou mobilní aplikace, která slouží k rozpoznávání nemocí rostlin. Věnuje se návrhu aplikace, jejího uživatelského rozhraní a jeho testování, tvorbě REST API a také trénování modelů pomocí metod strojového učení. Výsledkem práce je aplikace vytvořená v React Native, vytrénovaný model sloužící k rozpoznávání nemocí z fotografií listů rajčat a implementace backendu aplikace hostovaná na vzdáleném serveru. Model pro rozpoznávání nemocí rajčat dosáhl úspěšnosti 98,76 %.
Nástroj na procvičování vědomostí k maturitě
Mořkovský, Samuel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením edukační mobilní aplikace pro maturitní předmět uměleckých středních škol Dějiny výtvarné kultury. Při práci byl proveden průzkum mezi studenty umělecké SŠ pro získání informací o jejich postoji ke zmíněnému předmětu a zkušenostech s edukačními aplikacemi. Po průzkumu byla provedena realizace mobilní aplikace pro systémy iOS a Android. Serverová aplikace pak realizuje veškerou logiku a za pomocí HTTP komunikuje s mobilní aplikací na zařízeních uživatelů. Data jsou uchovávána v relační databázi MySQL. Pro správu obsahu je poskytnuto webové rozhraní s přihlášením. Po realizaci byl otestován UX se studenty pro získání zpětné vazby. Výsledkem byly pozitivní reakce a pokud by aplikace obsahovala větší množství obsahu, studenti by ji aktivně používali. Výsledky práce ukazují, že ji studenti považují za přínosnou a další vývoj má význam.
Application for Support of Agility
Marková, Natália ; Tesařová, Alena (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The goal of this bachelor thesis is to design, develop, and test a smartphone app that allows dog owners and trainers to track and analyze agility training for their dogs. The app uses the Firebase database to store its data and is developed using the cross-platform mobile app development framework Flutter. The dog agility training has been thoroughly analyzed for the development of the app. The design of the app is concentrated on providing a user-friendly interface for documenting training sessions, monitoring progress, and offering statistic evaluation. The evaluation’s results will demonstrate how popular the software is by dog trainers and owners as well as how beneĄcial it is in assisting them in enhancing their agility training methods. Also, the user-friendliness and level of user satisfaction of the app will be assessed. Ultimately, the purpose of this thesis is to demonstrate how mobile technology may improve dog agility training and how the developed app offers dog trainers and owners a useful tool for tracking and enhancing their dogs’ agility performance.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 352 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.