Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 172 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Dobešová, Natálie ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem kavárny Čejka café. Skládá se ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu a v poslední, návrhové části, jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Instagram jako prostředek pro šíření trendů v gastronomii se zaměřením na specifika České republiky
Škoda, Martin ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Diplomová práce Instagram jako prostředek pro šíření trendů v gastronomii se zaměřením na specifika České republiky se věnuje tématu gastronomie a souvisejícím trendům v oboru. Autor se snaží zmapovat vlivy, které na jejich formování může mít on-line prostředí, především sociální síť Instagram. Po zevrubném seznámení s prostředím sociálních sítí je podrobněji popsána zejména sociální síť Instagram, její vliv na šíření zážitků, trendů a mediální prostředí obecně. Autor se snaží objasnit, zda dění na této síti může udávat směr tomu, co je populární v gastronomickém prostředí, pochopit roli, kterou hojně sledovaní tvůrci z Instragramu ve společnosti mají a co pro běžné uživatelé znamená sdílení zážitků s jídlem spojených. Představeni jsou "vlivní" uživatelé z gastronomické sféry na českém Instagramu a jejich další provázanost s mediálním prostředím. Ve výzkumu autor formou strukturovaného dotazníku, kterého se zúčastnilo 1143 respondentů z prostředí sociálních sítí, zjišťuje, jakou funkci plní Instragram při šíření gastronomických trendů v České republice. Získaná data doplňují názory vycházející z rozhovorů se zástupci české "gastronomické scény" na Instagramu Kateřinou St. Germain (My Cooking Diary), Janou Králíkovou (Zásadně zdravě), Janou Vašákovou (Slepičárna blog) a Lukášem Hejlíkem. Nechybí ani...
Marketingový mix společnosti
Klusák, Tomáš ; Mucha,, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následně návrh marketingového mixu společnosti, která se zabývá ubytovacími, stravovacími a pohostinskými službami. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z oblasti marketingu a především oblasti ceny, místa prodeje, produktu a propagaci. Analytická část práce je zaměřena na posouzení vnějšího a vnitřního prostředí vybrané společnosti a analýzu prvků mixu tak, jak je má v současné době nastavené. Na základě zjištěného stavu budou vyvozeny závěry a návrhy, které povedou ke zlepšení hospodaření a upevnění společnosti na daném trhu v dalších letech.
Komunikační mix společnosti
Tomalová, Petra ; Baná, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
Návrh změn v marketingovém mixu konkrétní společnosti
Dvořáková, Kateřina ; Vopatová, Iveta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu konkrétní společnosti. Tyto návrhy by mohly v budoucnosti vést k získání nových zákazníků a posílení loajality u zákazníků stávajících. Diplomová práce je rozdělena do tří podstatných celků. V prvním z nich bude představena teorie potřebná k provedení části následující, kterou je analýza této společnosti a provedení potřebných analýz. Pro zpracování poslední návrhové části jsou právě tyto analýzy nezbytné.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra
Kejvalová, Elena ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služeb
Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami
Kadubec, Karel ; Výchorec, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Základním předmětem této bakalářské práce „Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami“ je provedení analýzy současného stavu marketingové stránky podniku a za použití vhodných nástrojů návrh vhodného marketingového řešení pro zefektivnění marketingové situace apartmánu. Smyslem je analyzovat současný stav marketingového řešení Apartmánu Magura 37 - DONOVALY a na základě výstupů provedených analýz navrhnout opatření, které zajistí udržení stávajících zákazníků, ale především přilákají potencionální zákazníky a zvýší povědomí o apartmánu.
Návrh doplnění a změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Turčanová, Pavlína ; Hudec, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zlepšení marketingové komunikace kavárny Euphoria. V první, teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které tvoří výchozí bod celé práce. V další částí je představena kavárna a provedena analýza jejího vnějšího i vnitřního prostředí a současného komunikačního mixu společnosti. Na základě výsledků provedených analýz jsou výstupem poslední části práce konkrétní nástroje marketingové komunikace, které by měly být aplikovány.
Marketingová komunikace
Mirošová, Leona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Národního divadla v Brně. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení komunikace NDB s veřejností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 172 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.