Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,605 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivace sponzoringu v softballovém klubu v Praze
Novotná, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bude aktivovat sponzoring v softballovém klubu v Praze pomocí vytvoření nabídek sponzoringu na míru předem vybraným společnostem. Metody: Práce využívala metody kvalitativního charakteru. Nejprve se výzkum soustředil na analýzu stávajícího stavu sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze pomocí hloubkového rozhovoru s generálním manažerem klubu a krátkých rozhovorů se stávajícími sponzory o jejich spokojenosti. Poté na základě rozhovoru se specialistou na sponzoring a poznatky z rozhovorů s partnery byl sestaven seznam možných benefitů pro sponzory. Na závěr byly vytvořeny návrhy pro vybrané společnosti. Výsledky: Výsledky z provedeného výzkumu a analýzy současného stavu sponzoringu klubu poskytly východiska pro vytvoření návrhů aktivací sponzoringu pro vybrané firmy. Tyto návrhy zohledňují potřeby, cíle a filosofie jednotlivých firem a klubu. Klíčová slova: aktivace, sponzoring, softball, financování sportu, marketing
Nekalé praktiky v multilevel marketingu
Tomková, Karolína
Tomková, K. Nekalé praktiky multilevel marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá problematikou systému multilevel marketingu a podvody, ke kterým zde může docházet. Cílem této práce je na základě dílčích cílů formulovat doporučení, jak těmto nekalým praktikám při užití MLM systému předejít. Práce se skládá ze dvou částí, a to lite-rární rešerše a analytické části. Literární rešerše vysvětluje pojem multilevel marketing, jeho strukturu a firmy, které využívají MLM systém v České republice. Zároveň jsou zde zmíněny právní předpisy, jež MLM systém z právního hlediska ovlivňují. Analytická část se věnuje analýze zkušeností a případů názorových sku-pin za pomocí klasifikačních stromů. V diskusi jsou následně získaná data vyhod-nocena a navrhnuta doporučení, jak nekalým praktikám přecházet a jakým způ-sobem se s nimi vyrovnávat. Také jsou zde vyhodnoceny ekonomické důsledky při použití nekalých praktik v MLM systému.
Formulace podnikové strategie a doporučení pro první roky
Teichman, Ondřej
Teichman, Ondřej. Formulace podnikové strategie a doporučení pro první roky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá představením některých přístupů k sestavování strategií pro řízení firem a následným popisem jedné z nich včetně popisu doporučení, kterými je dobré se řídit při tvorbě těchto strategií a jejich implementace. Dále se tato práce zaobírá stručným popisem společnosti, která hodlá vstoupit na český trh s investicemi do nemovitostí, její analýzou užitím SLEPT a Porterovy analýzy pěti sil, které jsou následně shrnuty do SWOT analýzy. Tyto analýzy jsou podkladem pro následnou formulaci strategie pro tuto společnost, a to dle přístupu k formulaci strategií popsaných Keřkovským a Vykypělem. Následně jsou formulována doporučení pro tuto společnost pro první roky jejího působení na trhu.
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
Jirglová, Anna
Jirglová, Anna. Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věrnosti zákazníků na trhu drogistického zboží. Cílem práce je navrhnout marketingová opatření, která by měla pomoci vybrané drogistické prodejně udržet stávající zákazníky a zároveň přivést nové, aby došlo k navýšení prodeje. Pro naplnění cíle byly provedeny hloubkové rozhovory se zákazníky (n = 10), na něž navazovalo dotazníkové šetření (n = 107), aby byly zjištěny nákupní preference zákazníků ohledně drogistického zboží a jejich aktuální spokojenost s vybranou prodejnou. Bylo zjištěno, že zákazníci nejsou v prodejně spokojeni se sortimentem kosmetického zboží, které nejčastěji nakupují právě ve specializovaných drogeriích. Prodejně bylo doporučeno, aby se soustředila na rozšíření sortimentu v této kategorii a zároveň se soustředila na aktivnější komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí a věrnostního programu.
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřebitele při nákupu potravin pod privátní značkou
Hrdlička, Aleš
Diplomová práce se věnuje faktorům, jež mají vliv na spotřebitele při nákupu potravin pod privátní značkou. Je analyzován trh maloobchodu a privátních značek. Práce se věnuje také vlivu ekologických aspektů na spotřebitele. Ekologie ovlivňuje přibližně 50 % spotřebitelů. Závislost mezi socioekonomických charakteristik a objemem nakoupených potravin pod privátní značkou byly prokázány u věku, převážné ekonomické aktivity a vzdělání. Pomocí shlukové analýzy byly vytvořeny 3 segmenty: běžní spotřebitelé, ekologové a designeři. Největší vliv na spotřebitele má cena, kvalita, vlastní zkušenost, dostupnost obchodu a tuzemský původ zboží.
Marketingová a komunikační strategie Cyklo Čermák
Čermák, Marek
Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie podnikatelského subjektu Cyklo Čermák pro druhou polovinu roku 2023. Výsledný plán je šitý na míru konkrétní situaci subjektu. Vychází z analýzy současné situace subjektu. Aktuální data doplňuje o předpokládané trendy. Výzkumná část práce se opírá o dotazníkové šetření zaměřené na chování spotřebitelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, metodologii a praktickou část. Teoretická část je tvořena literární rešerší, metodologie popisuje použité metody a praktická část se věnuje konkrétní situaci podnikatelského subjektu. V závěru bakalářské práce jsou obsaženy tipy na zlepšení současné situace.
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Zachová, Adéla
Zachová, A. Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro zvolený minipivovar. Návrh se opírá o analytickou část, jejíž součástí je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, dotazníkové šetření a SWOT analýza, které určují vhodnou marketingovou strategii. Na základě provedených analýz byly doporučeny nástroje online i offline komunikace. Součástí práce je návrh prvků jednotného vizuálního stylu a webové stránky. Jednotlivé návrhy a doporučení by měla minipivovaru pomoci k získání nových zákazníků a zvýšení povědomí o značce.
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Ratajská, Nina Kateřina
Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce má praktické využití pro vinařské firmy, které chtějí úspěšně propagovat své produkty na internetu a rozšířit si tak zákaznickou základnu. Cílem práce bylo také na základě kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníku zjistit preference zákazníků, při výběru vína.
Podnikatelský plán
Matýšková, Kateřina
MATÝŠKOVÁ Kateřina Podnikatelský plán. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce řeší komplexní zpracování podnikatelského plánu pro nově vznikající společnost prodávající produkty vyrobené z kávové sedliny. V první části práce je předložen věcný kompilát odborných poznatků příslušné problematiky. Analytická část obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku a rozbor primárních dat. Návrhovou část práce tvoří podnikatelský plán konkrétní společnosti včetně stručného návrhu obchodního, marketingového a finančního plánu. Je zhodnocena reálnost projektu a jsou definována rizika, která projekt provází. Plán je realizovatelný a podle odhadů by ve druhém roce začal generovat zisk.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,605 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.