Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 355 záznamů.  začátekpředchozí282 - 291dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza privátních značek v prostředí českého retailingu
Křepelová, Soňa ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza privátních značek a vnímání privátních značek ze strany spotřebitelů. Teoretická část se zabývá značkami, strategickým řízením značek, privátními značkami, vývojem na světovém a českém trhu. Praktická část je věnována vlastnímu výzkumu výrobků privátních značek a výzkumu mezi koncovými spotřebiteli. Na základě analýzy je navrženo doporučení obchodním řetězcům ke zvýšení podílu privátních značek na celkových prodejích.
Hodnocení investic na příkladu společnosti Tesco Stores ČR a. s.
Vaněk, Ondřej ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Abstrakt: Cílem práce je zhodnotit šest variant projektů expanze společnosti Tesco prostřednictvím otevření nových prodejen na obecné úrovni a vybrat nejvhodnější způsob. Prodejny se liší formátem (expres, supermarket, hypermarket) a způsobem získání prostor (pronájem, výstavba vlastní prodejny). Celá práce je rozdělena na tři části. V části teoretické je popsán vývoj českého trhu v odvětví maloobchodu s potravinami od roku 1996, kdy na český trh vstoupila společnost Tesco. Část metodologická popisuje metody hodnocení investic. Část praktická srovnává projekty mezi sebou na základě metod popsaných v metodologické části. Nejvýhodnějším způsobem expanze se ukázala prodejna ve formátu expres a spíše ve variantě nájmu než stavby vlastní prodejny, nicméně s poznámkou, že rozhodnutí ohledně varianty v nájmu nebo ve výstavbě je významně ovlivněno konkrétními podmínkami projektu a nelze zde jednoznačně rozhodnout na obecné úrovni. Práce byla vypracována na základě dat poskytnutých pro účely této práce společností Tesco Stores ČR a.s.
Vývoj maloobchodního trhu v ČR a na Slovensku
ROZSYPALOVÁ, Antonie
Tato práce studovala vývoj maloobchodního trhu v České republice a na Slovensku v letech 2000-2007. V České republice začalo formování trhu dříve, probíhalo rychleji, změny na Slovensku probíhaly s určitým zpožděním. Vývoj maloobchodního trhu v dalších letech bude zcela jistě ovlivněn zavedením jednotné měny euro.
Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Dvořák, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingem v maloobchodě s cílem zmapovat postoje spotřebitelů k jednotlivým formátům prodejen. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, typologie prodejen, dále spotřebnímu chování, segmentaci a specifikům marketingového mixu obchodní společnosti. Další část analyzuje dostupné informace z veřejných výzkumů a odborných článků a dále data MML k analýze situace na maloobchodním trhu a odhalení současných trendů ve vztahu k maloobchodním formátům. V poslední části je provedeno vlastní dotazníkové šetření zjišťující nákupní zvyklosti, postoje a vnímání různých formátů prodejen a faktorů ovlivňujících jejich výběr.
Studie proveditelnosti podnikání malé maloobchodní firmy
Drugda, Marek ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jánský, Filip (oponent)
Diplomová práce popisuje dílčí aspekty maloobchodního podnikání malé společnosti, na které nahlíží teoretickými poznatky z podnikání velkých maloobchodních společností. Předkládá strategii podnikání prodejny oděvů v Praze s inovativním obchodním modelem, hodnotí její vnější prostředí a jeho vliv na podnikání v oboru, popisuje postupy řízení dílčích oblastí provozu a hodnotí jeho proveditelnost s využitím analýzy bodu zvratu a předpovědi peněžních toků na základě zvolených kritérií.
Analýza marketingového mixu lékárny
Trnka, Štěpán ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
V této bakalářské práci zkoumám, jakým způsobem je možné aplikovat marketingový přístup v prostředí lékárny na malém až středně velkém městě. Teoretická část se zabývá marketingovými prvky, které jsou pro danou oblast relevantní, a doplňuje je o specifika oblasti zdravotnictví. Důraz je kladen na marketingový mix v tradičním pojetí a analýzu konkurence. Teoretická část obsahuje také specifika provozu lékárny. Praktická část se skládá z představení vybrané lékárny, její stručné historie. Následuje analýza marketingového mixu a konkurence. V závěru zhodnotím marketingový přístup lékárny a uvedu doporučení na jeho zlepšení.
Vývoj maloobchodu ve vybraném státě EU (Slovensko a Itálie)
ŠIMÁK, Petr
Práce se zabývá vypracováním analýz vývoje maloobchodních sítí na Slovensku a v Itálii za posledních přibližně patnáct let. Podle výsledků získaných z obou analýz je následně provedeno srovnání vývoje maloobchodu v obou zemích.
Vývoj maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu
VILÁNKOVÁ, Lenka
Práce poskytuje přehled o vývoji maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu a následné vzájemné porovnání těchto zemí. Především z hlediska vývoje a koncentrace maloobchodního trhu za posledních deset let. Práce je zaměřena na maloobchod jako celek a dále na některá jeho odvětví. Například: maloobchod s potravinami, maloobchodní prodej oděvů a obuvi či maloobchod s nábytkem a zařízením do domácnosti. Klíčovými faktory měření jsou: maloobchodní obrat, počet prodejen, počet zaměstnanců apod.
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
KOVANDOVÁ, Martina
Má bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem práce je provést marketingový výzkum privátních značek ve vybrané obchodní jednotce a výsledky porovnat s jinou maloobchodní jednotkou. Práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje přehled literatury, ve které jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem práce. Druhá část je praktická část. V této části jsem provedla marketingový výzkum. Nakonec jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a navrženo několik doporučení na zlepšení situace.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci věnuji svoji pozornost vývoji maloobchodu v Bělorusku v posledních letech a možnostem vstupu na běloruský trh zahraničních retailerů. Nejprve jsem se zabývala popisem aktuální situace v Bělorusku, a to jak ekonomické tak politické. Následně jsem pokračovala popisem maloobchodního trhu, jeho základních ukazatelů, nejpoužívanějších způsobů prodeje a druhů prodejen a marketingovou komunikací. Popsala jsem spotřebitelské chování běloruského zákazníka a možnosti vstupu na běloruský maloobchodní trh zahraničních sítí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 355 záznamů.   začátekpředchozí282 - 291dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.