Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Evaluative Language in Electronic Product Reviews
Polášek, Radek ; Mihai, Hana (oponent) ; Reich, Pavel (vedoucí práce)
This thesis will focus on the evaluative language in mobile phones reviews. For this purpose, review of Apple iPhone 7 is going to be used. Apple company has wide portfolio of products, such as computers, TVs, tablets, watches or mp3 players. Phones are still one of the most popular products. For this reason, phone reviews are perfect source for this thesis. The main purpose is to analyse and demonstrate the means of advertising in the field of corporate discourse and unveil the strategies and tools to influence the reader, appealing on emotions, morals and aesthetic perception. I suspect that reviews are rather biased to due to the used form of language, which might contain personal opinions of the author or methods of manipulation with the reader. These methods may be deployed in the text stylisation, appealing on the reader´s emotions and social background or in the decision making about providing certain information. This thesis is going to verify whether this statement is true or false.
Brněnské nábřeží - rehabilitace brněnských řek a jejich blízkého okolí
Vrba, Petr ; Řehák, Filip (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce „Brněnské nábřeží - rehabilitace brněnských řek a jejich blízkého okolí“ je vytvořit urbanistický návrh v Brně Zábrdovicích na východním nábřeží řeky Svitavy. Úmyslem je využít potenciál daného území a nabídnout možnost lukrativního bydlení u řeky s obchodním parterem, službami, volnočasovým parkem včetně multifunkčního hřiště a především přístupu k řece Svitavě. Řešené území, o rozloze 6,32 ha, je definované převážně ulicí Zábrdovickou a řekou Svitavou poblíž bývalého kláštera premonstrátů, který nyní slouží jako Vojenská nemocnice. V současnosti je území zastavěno převážně nízkopodlažními průmyslovými objekty se skladovací a expediční funkcí. Navržená zástavba plynule navazuje svou strukturou na již existující objekty na východním i západním břehu řeky Svitavy v podobě čtyř až šesti podlažních bloků, které jsou pro tuto oblast charakteristické. Park se napojuje na revitalizované východní nábřeží řeky Svitavy v místě nové pěší lávky spojující oba dva břehy a pobytových schodů. Ty slouží nejen jako místo pro setkávání a odpočinek, ale i jako protipovodňové opatření v případě nutnosti rozlivu vody. Podél řeky Svitavy je navržen chodník s uličním stromořadím a možností přístupu až k hladině řeky Svitavy.
Simulation in Unity
Kropáček, Vojtěch ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This thesis builds upon a recent surge in popularity of entity component system architecture for game development. The goal of this thesis is to create an ecosystem simulation application in the Unity engine. The advantages of using Entity Component System architecture are explained, with attributes and differences compared to a more traditional approach. The Entitas framework is used inside the Unity engine to power a simulation. The finished product emulates Lotka-Volterra equations, also known as the predator-prey equations. Final findings are presented as graphs that follow expectations. This work gives in depth knowledge about Entity Component System architecture, especially focusing on its specifics in the Entitas framework implementation. It also summarizes an approach to creating a simple ecosystem and the findings of multiple simulations.
Simulation in Unity
Kropáček, Vojtěch ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
We will build upon a recent surge in popularity of entity component systems for game development. It is our goal to create a ecosystem simulation application in the Unity engine. We will focus on the advantages of using the ECS architecture and explain its attributes and differences compared to a more traditional approach. Using the Entitas framework inside the Unity engine to power our simulation. The finished product emulates the Lotka-Volterra equations, also known as the predator-prey equations. The final findings are presented as graphs that follow the expected graphs closely. This work gives in depth knowledge about ECS architecture and its specifics in the Entitas implementation. It also summarizes my approach to creating a simple ecosystem and the findings of the simulation.
Budoucnost lidského osídlování exoplanet
Slezák, Jan ; Dušek,, Jiří (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce „Budoucnost lidského osidlování exoplanet z pohledu součas-nosti“ je zaměřena na rozbor vývoje urbanistické skladby města pro účely nalezení nejvhodnější koncepce sídla. Jeho založení je hypoteticky uvažováno na některé z planet mimo sluneční soustavu, kde by panovaly srovnatelné podmínky jako na Zemi. Zasazení do těchto extrémních podmínek je zvoleno záměrně, tak aby do popředí vystoupily podstatné aspekty městského uspořádání. Současně je tímto způsobem možné ověřit teze stálosti základních předpokladů funkčního města a konečné závěry aplikovat i v poměrech současnosti.
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Komponentní systém pro herní grafický engine
Polášek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny pro správu entit, která umožňuje vývoj pomocí Entity-Component-System paradigmatu. Součástí práce je analýza aktuálního stavu návrhu software, z pohledu vývoje her a rozbor dnes používaných technik pro práci s entitami včetně srovnání jejich výhod a nevýhod. Následně se práce zabývá důvody, proč tuto metodu návrhu používat a jakým způsobem využití kompozice ovlivňuje výkon aplikací, ve vztahu k hardwarové architektuře moderních počítačů, se zaměřením na paměťovou hierarchii. V práci je dále navržen entitní systém, který umožňuje dynamickou kompozici entit za běhu aplikace z předem definovaných komponent. Výsledný systém je navržen s ohledem na snadnou paralelizaci vykonávaných akcí a umožňuje uživatelské rozšíření ve směru datových struktur k uchovávání komponent. Výsledkem této bakalářské práce je multiplatformní knihovna pro programovací jazyk C++ , pojmenovaná Entropy , která vývojářům zpřístupňuje návrh aplikací pomocí ECS paradigmatu.
Zobrazování medicínských dat v reálném čase
Lengyel, Kristián ; Havel, Jiří (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace na zobrazování medicínských dat v reálném čase. První část projektu je zaměřena na metody získávání medicínských dat v praxi a na možnosti vizualizace rozsáhlých objemových dat v počítači s využitím známých renderovacích přístupů. Podobné aplikace se používají mimo medicíny i v jiných oblastech, jako např. v chemii na zobrazování molekulárních struktur nebo mikroorganizmů. Další část projektu bude zaměřena na výhody vizualizace volumetrických dat pomocí programovatelného hardwaru a na nové metody paralelizace algoritmů na grafické kartě pomocí technologie CUDA a OpenCL. Výsledná aplikace bude zobrazovat medicínské objemové data na základě vybrané metody urychlené pomocí programovatelných shaderů, přičemž časově náročné operace budou paralelizované na grafické kartě.
STRUKTURY
Rabochová, Agáta ; Ptáček, Jiří (oponent) ; Kvíčala, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je cyklus obrazů. Vycházím ze studia malířského pojetí drapérie v malbě. Drapérie doprovází historii výtvarného umění téměř od samého počátku. Zajímám se o různé přístupy, ať už drapérie podporuje malbu v její narativnosti či heroičnosti, nebo se stává hlavním námětem obrazu. Mým záměrem je namalovat sérii obrazů, která bude na historické pojetí navazovat a zároveň je doplňovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.