Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Specifika vedení multikulturní firmy z oblasti IT v Brně
Špok, Václav ; Závišová, Barbara (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Svět se globalizuje, firmy se globalizují a rozšiřují své pole působností mimo své území založení. Tím vzniká vyšší nárok na vedení, firemní manažery, aby dokázali řídit nejenom lidi ze své vlastní země, či kultury, ale aby dokázali řídit a spolupracovat s lidmi, kteří pocházejí z jiné části světa. Musí umět řídit týmy, které jsou složeny z lidí různého pohlaví, národnosti, náboženství, věku, sexuální orientace či barvy pleti. Manažeři si musejí být vědomi těchto specifik natolik, aby dokázali využít plně potenciálu celého týmu. Cílem práce je analyzovat specifika vedení multikulturní firmy z oblasti IT v Brně na základě semistrukturovaných rozhovorů s expatrioty, volných asociací, analýzy firemních dokumentů a řízené diskuze. V závěru práce budou navrženy opatření a doporučení pro efektivnější vedení multikulturních týmů především v oblasti IT.
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Návrh na zkvalitnění multikulturního managementu
Holcman, Miroslav ; Konečná, Zdeňka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů zkušenosti managementu firem v České republice v oblasti interkulturní komunikace a interkulturního tréninku. Obsahuje návrhy, které povedou ke zvýšení produktivity práce ve firmách pohybujících se v multikulturním prostředí.
Kompetence manažera v multikulturním prostředí firmy RWE IT Czech,s.r.o.
Sieczková, Jana ; Baránková, Michala (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává problematiku řízení firmy v multikulturním prostředí. Cílem práce je identifikace základních složek kompetence manažera působícího v multikulturním prostředí, které jsou důležité pro bezproblémovou spolupráci a odstranění či minimalizaci nedostatků, jež by mohly vést k nedorozuměním či konfliktům
Proposal for Intercompany Communication Change in a Multinational Company Operating in IT Services
Zbořilová, Hana ; Peřinková, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with a proposal for intercompany communication change in a selected multinational company operating in IT services. The aim of the analytical part is to analyse the current situation in the company with the emphasis on examining local employees’ relationships with their managers and colleagues with different cultural background, and the impact of cultural diversity on different management style and communication within a multinational team. The analysis of the current situation was based on the research carried out among the company employees in a form of a questionnaire. With regard to the research results the company was recommended measures that would lead to more effective communication within the company and would improve the co-operation of the employees within the multinational team.
Identifikace profilu manažerky úspěšně působící v multikulturním prostředí
Janešová, Alena ; Langerová, Pavlína (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem předložené bakalářské práce je identifikace osobnostních předpokladů manažerky úspěšně působící v multikulturním prostředí. Popsány jsou také bariéry pramenící z kulturních odlišností v pracovních vztazích a uvedeny návrhy a možnosti jejich odstranění. K identifikaci profilu manažerky byly použity metody sociologického výzkumu - dotazník.
The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the influence of cultural aspects to marketing and advertising of the company. It involves the analysis of marketing mix of the company IKEA Česká republika s.r.o., with an emphasis on the overall perception of its marketing by domestic and also foreign customers. It focuses on the differences between Czech and Spanish culture. It contains proposal for improvement of the marketing communication which will help to reduce barriers of multicultural communication.
Návrh rozvoje interkulturní kompetence managementu ve společnosti IKEA
Pluskal, Petr ; Krejčí, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce pojednává o jednotlivých prvcích interkulturní komunikace a zábývá se formami rozvoje interkulturní kompetence. v konkrétní firmě tyto manažerské kompetence analyzuje a nakonec definuje potřeby jejich rozvoje. Návrh vzdělávacího kurzu je sestaven tak, aby rozvojové potřeby mohli být uspokojeny.
Intercultural diversity in an organization
Cherednichenko, Kristina
Cherednichenko, K. Interkulturní rozmanitost v organizaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá interkulturní diverzitou v organizaci. Práce je zaměřena na řešení problematiky řízení interkulturně různorodých skupin zaměstnanců AT&T. Je strukturována na základě výzkumných otázek týkajících se způsobů, které má AT&T k dispozici pro řízení zahraničních pracovníků. Cílem práce je zlepšit interakci a komunikaci na pracovišti v multikulturním prostředí a rozvíjet potenciál těchto týmů. Bakalářská práce využívá Hofstedeho dimenze, jejichž prostřednictvím jsou identifikovány hlavní výsledky práce. Práce obsahuje přehled získaných výsledků, porovnání silných a slabých stránek organizace a poté doporučení pro zlepšení řízení společnosti.
Interkulturní komunikace pracovníků v cestovním ruchu
Marková, Tereza
Marková, T. Interkulturní komunikace zaměstnanců v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá interkulturní komunikací pracovníků ve vybrané oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je zjistit způsoby interkulturní komunikace pracovníků v lázeňských zařízeních se zahraničními obchodními partnery a vytvořit návrhy pro eliminaci problémových míst. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část popisuje problematiku interkulturního managementu, Hofstedeho dimenzí a kultury. Rozebrána bude také aktuální situace v lázeňském cestovním ruchu ovlivněna pandemií Covid-19. Metodická část se zaměřuje na popis výzkumu a formy sběru dat. V praktické části budou sepsány informace o obchodní komunikaci vybraných zemí včetně vyhodnocení získaných rozhovorů. V závěrečné části práce budou shrnuty získané poznatky a vyčíslené ekonomické návrhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.