Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 763 záznamů.  začátekpředchozí523 - 532dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Design francouzských berlí pro děti
Švajdová, Anna ; Haltof, Vladimír (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je design francouzských berlí pro děti. Cílem projektu je vytvoření analýzy a koncepčního návrhu, který bude respektovat funkční, konstrukční, technologické, ergonomické a estetické požadavky.
Porovnání současných a moderních metod konstruování.
Krenželok, Andrzej ; Michalíček, Michal (oponent) ; Dosedla, Michal (vedoucí práce)
Anotace: V současné době se stále nejčastěji konstruuje na základě dřívějších poznatků s využitím intuice. Pro podporu kreativity a k řešení složitých konstrukčních úkolů lze také využít některých moderních konstrukčních metod. Cílem bakalářské práce je popsat současné a moderní metody konstruování (pokus omyl, intuitivní, procedurální a vědecké ) a porovnat je. Zmíněné metody podporují práci konstruktérů a jsou vhodné jak pro práci v týmu, tak i pro jednotlivce. Dále bude formulovaná počítačová podpora konstruování a CAx technologie využité u konstrukčního procesu.
The modification of the product and its impact on financial indicators
Šikyňová, Katarína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomovej práce na téma Modifikace produktu a jeho vliv na finanční ukazatele, je navrhnout produkty resp. služby hodné modifikace, přepočítat náklady a obraty této modifikace a následně její celkovou výnosnost pro rekreačně-gastronomickou společnost působící v cestovním ruchu. Samotné kalkulaci předchází vymezení základních pojmů a definice modifikace jako takové a marketingový výzkum formou dotazníkového průzkumu, jehož cílem je charakterizovat zákaznickou strukturu společnosti a získat od zákazníků-respondentů návrhy nimi dotazovaných produktů. Na závěr se za spolupráce managementu analyzované společnosti přepočítají dopady modifikace dotazovaných produktech (služeb) na finanční ukazatele s cílem určit, zda je modifikace jev žádaný a zda přinese společnosti výnos. Analyzovat dopady modifikace jsou hlavním cílem této diplomové práce.
Analýza vybraných sektorů tzv. sdílené ekonomiky a její dopad na tradiční odvětví hospodářství v ČR v letech 2008-2014
Dvořáčková, Karolína ; Štípek, Vladimír (vedoucí práce) ; Klepek, Cyril (oponent)
Hlavním cílem této práce je provedení analýzy dopadů existence sdílené ekonomiky ve třech odvětvích české ekonomiky: osobní automobilové přepravě, cestovním ruchu a finančnictví. Dílčím cílem je odhalení nových trendů na trhu práce, dopady na HDP a na potenciální daňové výnosy pro státní rozpočet po nástupu sdílené ekonomiky. V teoretické části je spolu s definicí sdílené ekonomiky podrobně rozvedený globální socio-ekonomický kontext, který umožnil její růst. Na konci teoretické části jsou popsány základní principy, které jsou pro sdílenou ekonomiku a její budoucí rozvoj klíčové. Praktická část se zabývá existencí sdílené ekonomiky na území ČR. Tato část je rozdělena dle zkoumaných odvětví, ve kterých jsou představeny nejvýznamnější aktéři v rámci sdílení. Dále dílčí analýzy, které přibližují vznikající disrupci tradičních odvětví a odhalují závěry v rámci dopadů na makroekonomické indikátory. Na závěr jsou zde uvedena doporučení, jak zajistit efektivní růst tohoto modelu dobudoucna. Z analýz vyplývá, že i přesto, že sdílená ekonomika je v ČR zastoupena, její dopad na tradiční poskytovatele a na národní hospodářství je v dnešní době nepatrný. Zároveň je zde naznačeno, že když se tento nový ekonomický model efektivně podchytí z hlediska nastavení optimálního legislativního, ekonomického, ale i sociálního prostředí v ČR, mohl by v budoucnosti představovat výzamný podíl na budoucím hospodářském růstu.
Analýza inovace výrobního procesu firmy TUTA s.r.o.
Jančálek, Martin ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jakubčík, Stanislav (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá zaváděním inovace do výrobního procesu firmy Tuta, s.r.o. Jejím cílem je popsání fungování společnosti před a po zavedení inovačního zařízení, identifikace jednotlivých procesů a posouzení výhod této změny. Kromě provozního využití se bakalářská práce soustřeďuje také na kontraktační fázi nákupu zařízení v Jižní Koreji. Výrobní proces popisovaný v této práci je loupání cibule. Tuta s.r.o. je první firmou v Evropě, která využívá novou technologii loupání cibule vzduchem. Tato technologie se vyznačuje nejnižší odpadovostí ze strojů dostupných na trhu.
Innovation lab ŠKODA AUTO, a.s.
Prchal, Vojtěch ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce uvádí do problematiky innovation lab a zmiňuje aktuální informace o inovacích, innovation lab a procesu jejího zavádění ve spolupráci se společností ŠKODA AUTO a. s. Innovation lab, česky inovační laboratoř (též inkubátor), je aktu-ální téma v podnikatelské sféře a mnohé z renomovaných společností již v současné době innovation lab provozují. Vzhledem k aktuální pozici ŠKODA AUTO a. s. na trhu a absenci vlastní innovation lab je zpracování této práce přínosné i pro ŠKODA AUTO a. s., která se otázkou její realizace zabývá. V této práci je obsažena studie provedi-telnosti inovační laboratoře, která popisuje podobu potenciální innovation lab a analyzuje náklady spojené s její realizací a provozem.
Inovace IS/ICT v podniku
Heptnerová, Zuzana ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Luc, Ladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat inovace IS/ICT v podnicích a provést komparativní analýzu ČR a EU v oblasti využívání IS/ICT v podnicích. Aby podniky mohly inovace IS/ICT uskutečnit, musí zaměstnávat dostatečně kvalifikovaný personál, k čemuž se bude vztahovat analýza počtu ICT specialistů v ČR a EU. Teoretická část se věnuje inovacím, kategorizaci inovací, definici jejich vlastností a popisu podnikové informatiky. V praktické části budou zpracována volně přístupná data statistického úřadu Evropské unie EUROSTAT. Tyto data nám pomohou vytvořit předpoklad o tom, kolik podniků v České republice bude muset v nejbližších letech pravděpodobně přistoupit k inovaci IS/ICT a kolik se v ČR za tímto účelem nachází specialistů.
Innovations and czech retail business
Pecho, Maroš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Klánová, Eva (oponent)
Cílem této práce je popis současných trendů světového maloobchodu, současného stavu maloobchodu v České republice a jeho případné nutné zavedení inovací s nastoupením ekonomické aktivity generace Millennials. Úvod práce je věnován teoretickému popisu maloobchodu. V rámci práce její značná část obsahuje poměry světového maloobchodu a také jeho současné trendy a vývoj. Dále se část práce věnuje historickému vývoji a současnému vývoji maloobchodu v České republice. Na úrovni teoretického zhodnocení, práce pojednává nad definicí nákupního chování a také nad faktory, které ho ovlivňují. Nositelem potřeby inovovat v maloobchodě se ve světě staly Millennials. Důraz je kladen na charakteristiku základních rysů této generace a také jejich nákupního chování. Kvantitativní výzkum v závěru práce zahrnuje zhodnocení chování a postojů Millennials na českém trhu ve vztahu k informacím o potravinách a spotřebním zboží, k používání technologii (smartfonů) v nákupním procesu potravin a spotřebního zboží, a také zhodnocení a popis jejich určitých postojů k nákupnímu chování a různým charakteristikám vyplývajícím ze světové charakteristiky Millennials.
Inovační aktivity podniků v České republice v letech 2010–2012
Český statistický úřad
Údaje o podnicích, které ve sledovaném období 2010 až 2012 zavedly technické a netechnické inovace. Produktová inovace, procesní inovace, marketingová inovace, organizační inovace. Faktory omezující zavádění inovačních aktivit.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Imramovská, Blanka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s.r.o., což umožňuje manažerům pracovat na dalších krocích procesu vývoje nových produktů. Teoretická část vysvětluje na základě informací čerpajících z odborné literatury základní marketingové pojmy související s tématem práce, které jsou dále využity v praktické části pro zpracování informací pro manažery společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 763 záznamů.   začátekpředchozí523 - 532dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.