| |
|
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
|
|
Návrh nového informačního systému ve firmě
Kunc, Tomáš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním tématem této diplomové práce je zpracování návrhu implementace informačního systému do existujícího podniku, v němž jsou definovány jednotlivé jeho náležitosti a cíle, pro které je vypracováván. V teoretické části se zabývám základními informacemi o inovaci, respektive implementaci informačního systému do konkrétního podniku, které vychází s teoretických poznatků a nashromážděných informací. Praktická část je přímo zaměřena na implementaci konkrétního informačního systému včetně ekonomického vyhodnocení a analýzy rizik spojených s činnostmi tohoto inovačního procesu.
|
|
Ekonomické aspekty procesní inovace v podniku
Bilík, Adam ; Gregor, Ondřej (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá posouzením vybraných ekonomických aspektů zavedené procesní inovace z oblasti digitalizace výroby ve zvoleném podniku. Ekonomické přínosy inovace pro společnost byly formulovány na základě zhodnocení výsledků ekonomických ukazatelů. Z provedené analýzy i zhodnocení realizované procesní inovace v širších souvislostech jednoznačně vyplývá, že se konkrétní procesní inovace z oblasti digitalizace výroby stala pro podnik výrazným přínosem, neboť vykazuje pozitivní dopad nejen na ekonomickou stránku společnosti, ale i na její zaměstnance a budoucí směřování. Digitalizace obecně tak představuje jednoznačný trend, kterým se analyzovaná společnost hodlá nadále ubírat.
|
|
Inovace oscilátorů u mechanicko-elektrických klávesových nástrojů
Prokop, Šimon ; Buzzi, Mario (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovacemi oscilátorů mechanicko-elektrických klávesových nástrojů, především pak z perspektivy inovací frekvenčního spektra. Na základně originálních oscilátorů z nástroje Rhodes Mk 7 byly vytvořeny inovované virtuální modely těchto oscilátorů v programu SolidWorks, které následně prošly analýzou v programu Ansys. Následně byly tyto sestavy fyzicky vyrobeny a otestovány. Při výsledném vyhodnocení byla spektra signálů inovovaných sestav porovnána s originálním tónem a analyzovanými daty. Práce se též věnuje v teoretické části základním metodám zpracování signálu a popisuje metody vyhodnocení zvukového vjemu pomocí psychologické akustiky.
|
|
Možnosti financování inovací v malých a středních podnicích
Vavrys, Ondřej ; Čuperová, Lenka (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Možnosti financování inovací v malých a středních podnicích“ je popis zamýšlené produktové inovace ve společnosti a návrh možného financování. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy související s inovacemi a možnosti financování podnikových aktivit. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybrané společnosti a možné varianty financování zamýšlené inovace. Závěr práce obsahuje hodnocení a návrh řešení daného problému.
|
|
Rozšíření využitelnosti stroje
Maršíková, Anna ; Michele, Jiří (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor výrobního a inovačního procesu vřetena ze stávajícího produktového portfolia strojírenského podniku TOS KUŘIM – OS, a.s. za účelem rozšíření využitelnosti stroje a uspokojení poptávky. Práce je rozdělena do tří částí. První část slouží jako teoretický úvod do problematiky marketingu, výroby a inovací. Druhá část je věnována představení společnosti a analýze současného výrobního procesu. V třetí a závěrečné kapitole je prezentován a zhodnocen návrh nového vřetena dle přání zákazníka.
|
|
Analýza konkurenčního boje v obchodně technologickém odvětví
Kreps, Jakub ; Špíšek, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí v oblasti dodavatelů technologií pro průběžnou kontrolu kvality výroby v průmyslových podnicích a výzkumných laboratořích. Zahrnuje návrhy na vytváření konkurenčních výhod a s tím spojené zhodnocení nákladů a stupně diferenciace vůči konkurenci. Dále zahrnuje porovnání atraktivnosti technologií různých výrobců z hlediska kombinace ekonomických a technických parametrů. Po zhodnocení jsou předkládány kroky na nejvhodnější způsob vedení konkurenční války. Nechybí prognóza budoucích podmínek v daném odvětví na českém a slovenském trhu a návrh vhodné formy efektivního konkurenčního zpravodajství. V závěru je potom prezentováno zhodnocení návrhu v kvalitativní a kvantitativní podobě s důrazem na přínos nově předkládaného řešení.
|
| |
| |