Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců
Rolf, Lukáš ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Předložená bakalářská práce Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců pojednává o možnostech e-learnigového vzdělávání, konkrétně o tzv. MOOC programu ve čtyřech vybraných společnostech. Cílem práce je na základě rozhovorů se zástupci společností sesbírat data a zkušenosti z oblasti firemního vzdělávání a na základě těchto poznatků navrhnout vhodnou aplikaci MOOC konceptu v jednotlivých společnostech. V teoretické části této práce jsou přiblíženy přístupy ke vzdělávání zaměstnanců, zejména v e-learningové formě, a představen MOOC koncept. V praktické části bakalářské práce je proveden vlastní výzkum, na jehož základě je doporučena konkrétní aplikace MOOC.
Koncepce vzdělávání dospělých v kontextu firemního vzdělávání
VÁVROVÁ, Marie
V teoretické části se věnuji specifikám výchovy a vzdělávání dospělých, otázkám tradic ve firemním vzdělávání v ČR a v některých evropských zemích v rámci EU, více se zmiňuji o závěrečné části firemního vzdělávacího procestu - o hodnocení výsledků vzdělávání. V praktické části zaznamenávám provedení výzkumu, zaměřeného na zmapování portfolia vzdělávacích institucí a firem v jihočeském regionu. Ve výzkumu analyzuji oblasti a témata nabízeného vzdělávání, prezentaci a způsob propagace těchto firem. Cílem mé bakalářské práce je ukázat klady i úskalí práce personalistů a vzdělávacích referentů, nahlédnout do jejich práce, popsat, jak probíhá náročný proces vzdělávání ve firmách, různorodost vzdělávacího procesu a poukázat na nezbytnost celoživotního vzdělávání.
Firemní kultura KPMG
Kebrdlová, Helena ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na firemní kulturu společnosti KPMG Česká Republika. Hlavním cílem bylo podrobněji popsat firemní kulturu KPMG Česká republika a společnost KPMG jako takovou. V úvodní části bakalářské práce se věnuji teoretickým základům. Vysvětlila jsem pojmy kultura a firemní kultura. S odvoláním na odbornou literaturu (Šigut Zdeněk: Firemní kultura a lidské zdroje; Geert Hofstede: Kultury a organizace Software lidské mysli) byly popsány vnější a vnitřní determinanty firemní kultury. Na úvodní část navazuje obecné představení společnosti KPMG Česká republika. Začala jsem popsáním historie, služeb, které firma poskytuje. Další část je věnovaná firemní kultuře KPMG. Čtenáři jsou seznámeni s hodnotami KPMG, kariérním rozvojem a růstem ve společnosti, pracovní mobilitou, společenskou odpovědností firmy (CSR), podporou rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem zaměstnanců ze strany firmy, s utužováním vnitřní sounáležitosti při sportovních, kulturních akcích a při tréninkových programech, firemním jazykem a kulturou odívání ve společnosti.
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.
Analýza podnikové kultury společnosti Energie MaR s.r.o.
Nováková, Alena ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Lahodná, Radka (oponent)
Podniková kultura je dnes nedílnou součástí řízení organizace a výrazně promlouvá do jejích klíčových procesů. Jednou z příčin zvýšeného zájmu o toto téma je japonský ekonomický ?boom? z poválečného období. Na konci 70. a počátkem 80. let minulého století se američtí odborníci začali důkladně zajímat o filozofii japonských firem a jejich techniky řízení, neboť japonský úspěch představoval pro americký průmysl velkou výzvu. Vyvstaly otázky ohledně efektivnosti západních způsobů organizačního řízení a ekonomičtí teoretici i manažeři zaměřili svou pozornost na kulturní aspekty těchto podniků. Kultura podniku má v současnosti své pevné místo mezi jeho základními zdroji hodnot a lze říci, že její důležitost z tohoto pohledu neustále roste. Hodnota podniku pramení jak z finančního, tak i duševního kapitálu, v němž podstatnou úlohu zastává lidský faktor. Každé organizované seskupení lidí si vědomě i nevědomě vytváří svoji kulturu, tedy jistá pravidla a vzorce jednání, hodnoty i způsoby, které jsou a nejsou akceptovány. V každém podniku proto vzniká vždy ?nějaká? kultura a úkolem managementu je tuto kulturu nejen monitorovat, ale především usměrňovat a umisťovat ji do pevně daných intervalů, které jsou předem promyšleny a ?zkalkulovány?. Z teorie podnikové kultury, kterou bych ráda interpretovala v úvodních částech této diplomové práce plyne, že existují různé úrovně podnikové kultury, které se mezi sebou liší nejen svou možností být zpozorovány vnějším subjektem, ale především tím, že pro management podniku je více či méně obtížné na tyto úrovně působit a měnit je. Důležité proto tedy bude, aby se řízení podniků vždy zabývalo touto oblastí ?svého? kapitálu a nepodceňovalo jejich význam ani účinek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.