Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,173 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh změn systému hodnocení a odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Filipová, Silvie ; Šatánek, Jaroslav (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast hodnocení a odměňování zaměstnanců ve společnosti Holík International, s.r.o. a následný návrh změn v této oblasti. Práce vychází z dotazníkového šetření a analýzy trhu práce, jež zajišťuje zjištění potřeb nynějších zaměstnanců. Na tomto základě je zpracován návrh ke změnám, který by mohl v budoucnu zajistit příchod nových a kvalifikovaných zaměstnanců.
Energetické využití odpadů v Evropské unii
Klučka, Ivan ; Šomplák, Radovan (oponent) ; Ferdan, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou energetického využití odpadu v Evropské unii. Na základě legislativy platné v EU jsou v této práci shrnuty aspekty členských států v oblasti energetického využití odpadu z hlediska kapacit, technologií, atd. Dále je v práci zpracován přehled největších dodavatelů technologie a porovnání účinnosti výroby energie.
Systém pro automatické vyhodnocení e-mailových zpráv
Frkal, Jan ; Červenka, Vladimír (oponent) ; Koutný, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací systému pro automatické vyhodnocení e-mailových zpráv. Systém spolupracuje s jazykem PHP a databází MySQL. Současně umožňuje automatickou synchronizaci. Při synchronizaci se stáhnou a uloží e-mailové zprávy za pomoci protokolu IMAP nebo POP3. Následně jsou zprávy analyzovány. Během analýzy jsou tyto zprávy rozřazeny do druhů, a to podle předdefinovaných klíčových slov. Systém dále spolupracuje se seznamy černé a bílé listiny. Je-li odesílatel zprávy nalezen při synchronizaci na černé listině, takový e-mail se přeskočí. Naopak při nalezení odesílatele na bílé listině je u takového e-mailu přeskočeno hledání shod klíčových slov a z listiny je načten nastavený druh a kategorie. Většinu hodnot z provedeného vyhodnocení e-mailů lze přehledně sledovat v pokročilé statistice. K dispozici jsou koláčové grafy a číselná statistika. Vstup do systému je chráněn přihlašovacími údaji. Přihlásit se tedy mohou jen registrovaní uživatelé.
Návrh systému hodnocení a odměňování vojáků armády České republiky
Holuša, Radim ; Flasar,, Zdeněk (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je věnována procesům, týkajících se hodnocení a odměňování vojenských profesionálů v Armádě České republiky. Cílem práce je analýza systému hodnocení a odměňování v AČR. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou navrženy postupy zlepšení těchto procesů probíhajících v dané organizaci. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy hodnocení a odměňování v souvislosti s armádním prostředím a požadavky kladených na vojenské profesionály. V praktické části je charakterizována studovaná organizace a výzkum, který je založen na dotazníkovém šetření velitelů a řadových vojáků. Na závěr jsou formulovány návrhy na zlepšení v oblasti hodnocení a odměňování vojenských profesionálů v dané organizaci.
Evaluace biometrického systému - technologie duhovky oka
Mlčoch, Luboš ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dittrich, Petr (vedoucí práce)
Tato práce stručně popisuje základní pojmy z oblasti biometrie, historii biometrie, biometrický systém a jeho vlastnosti. Dále pojednává o základních principech technologie rozpoznávání podle duhovky oka. Také jsou popsány testy provedené na několika různých systémech rozpoznávání podle duhovky oka a nakonec jsou shrnuty dosažené výsledky.
Systém odměňování zaměstnanců ve výrobním podniku a návrhy na jeho zlepšení
Němec, Martin ; Hornungová, Jana (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování zaměstnanců u výrobní společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy týkající se problematiky odměňování a motivace zaměstnanců. Analytická část podrobně rozebírá pomocí nejrůznějších metod a ukazatelů situaci ve společnosti. Návrhová část je zasvěcena vlastním návrhům na změnu současného systému odměňování.
Implementation of the Project Culture into the Company MoroSystems
Chudý, Michal ; Páral, Tomáš (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This master’s thesis describes life cycle phases management of the project Implementation of the project culture in the MoroSystems company from the perspective of a project manager. The thesis comprehensively describes the project from its inception, through planning, implementation up to handover of the outcomes to the customer, completion and evaluation. The thesis contains attachments which document meetings with the customer and project management artifacts created at different stages of the project.
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Železobetonová konstrukce chladící věže
Vostal, Lukáš ; Švaříčková, Ivana (oponent) ; Šulák, Pavel (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je statické posouzení základové konstrukce chladicí věže. Namodelování výpočetního modelu a následný výpočet vnitřních sil základové konstrukce chladicí věže v programu Scia Engineer. Železobetonové části konstrukce jsou posouzeny na mezní stav únosnosti a podloží je posouzeno na mezní stav použitelnosti. Součástí práce je návrh vyztužení základové konstrukce a zpracování výkresové dokumentace.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,173 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.