Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Metodický postup zavedení doporučovacího systému s využitím nástroje Soyka
Müller, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fanta, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou personalizace obsahu, specificky doporučovacími systémy. Cílem práce je navrhnout metodický postup zavedení doporučovacího systému v prostředí elektronického obchodování s využitím IT nástroje Soyka. Na základě teoretického vymezení doporučovacích systémů a jejich technologických přístupů jsou identifikovány funkce personalizačních nástrojů, které přímo souvisí s doporučovacími systémy. Dle identifikovaných funkcí je vymezena pozice nástroje Soyka, který je předmětem navrženého metodického postupu. Přínosem práce je vytvoření a publikace metodického postupu, který lze využít v praxi, a to všemi osobami, které jsou zainteresované na projektech zavádění nástroje Soyka.
Evropské právo proti nekalé soutěži
Neuvirtová, Lucie ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Rozehnal, Aleš (oponent)
Resumé Evropské právo proti nekalé soutěži Tato diplomová práce se zabývá úpravou práva proti nekalé soutěži přijatou na úrovni Evropské unie. Diplomová práce se skládá ze dvou částí - první seznamuje s legislativní úpravou práva proti nekalé soutěži, druhá část rozebírá právní úpravu klamavé a srovnávací reklamy jako příkladů skutkových podstat nekalé soutěže. První část práce nejprve podává přehled vývoje práva proti nekalé soutěži na mezinárodní úrovni; těžiště však spočívá v přehledu legislativy přijaté Evropskou unií. V rámci přehledu evropské legislativy nejprve seznamuje se základem pro legislativní činnost Evropské unie v oblasti nekalé soutěže. Následně navazuje přehled směrnic, jejichž primárním cílem je ochrana evropských soutěžitelů a spotřebitelů před nekalosoutěžním jednáním. Při představení jednotlivých směrnic je kladen důraz především na zjištění, zda se jedná o úpravu v režimu minimální nebo maximální harmonizace, tedy do jaké míry je ponechána možnost zákonodárcům členských států, aby se od úpravy přijaté Evropskou unií odchýlili. Čtvrtá kapitola si klade za cíl podívat se na právo proti nekalé soutěži jako na součást soukromého práva. Druhá část diplomové práce je tvořena pátou a šestou kapitolou. Pátá kapitola je věnována úpravě klamavé a srovnávací reklamy. Zkoumá, do jaké míry se...
Internet a mezinárodní právo soukromé
Kořínková, Petra ; Pauknerová, Monika (vedoucí práce) ; Pfeiffer, Magdalena (oponent)
Resumé Cílem této diplomové práce je analýza právní úpravy vztahující se k prostředí internetu a mezinárodnímu právu soukromému. Internet je rychle se rozvíjející sítí vzájemně propojených počítačových sítí. Rychlé rozšíření internetu v posledních letech vedlo k tomu, že se internet stal téměř nezbytnou součástí našich životů, jejímž prostřednictvím dochází nejen ke komunikaci, ale také k uzavírání smluv. S rostoucím počtem uživatelů internetu vznikla otázka potřeby speciální právní úpravy prostředí internetu a elektronického obchodování. Diplomová práce se zaměřuje na právní regulaci prostředí internetu a elektronického obchodování a problematiku aplikace právních norem primárně určených pro vztahy reálného života na prostředí internetu. Práce se skládá celkem ze šesti kapitol, z nichž každá je zaměřena na jiný aspekt tohoto tématu. První kapitola je kapitolou úvodní. Vysvětluje propojení mezinárodního práva soukromého a internetu a přibližuje právní předpisy České republiky i Evropské unie, které se k uvedenému tématu vztahují. Druhá a třetí kapitola se zabývají příslušností soudů ve sporech vznikajících v prostředí internetu a určením rozhodného práva. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na elektronické obchodování a uzavírání elektronických smluv. V závislosti na odlišnostech kontraktačního procesu rozlišujeme...
The Consumer Choice in the E-Commerce Environment
Pražáková, Hana ; Cahlík, Tomáš (vedoucí práce) ; Jánský, Ivo (oponent)
Bakalářská práce Spotřebitelský výběr v on-line prostředí analyzuje faktory, které působí na loajalitu zákazníků elektronických obchodů. První část práce popisuje současnou situaci na trhu elektronické komerce v České republice. Druhá část pak rozvíjí koncepty, kterými se zabývá teorie zákaznického chování a marketingových taktik prodejců v on-line prostředí. Třetí praktická část navazuje na teoretické poznatky a s jejich pomocí autorka vytváří empirický model, kde zkoumá, jak behaviorální loajalita zákazníků závisí na spokojenosti s posledním nákupem na daném elektronickém obchodu, na marketingových taktikách prodejce a na dalších individuálních charakteristikách prodejce i nákupčího. Spokojenost s posledním nákupem se ukázala být důležitým determinantem zákaznického chování. To, s jakou pravděpodobností se zákazník při dalším nákupním rozhodování obrátí na stejného prodejce, závisí také na stáří daného elektronického obchodu a na preferencích jednotlivce. Jednotlivci, pro něž je při rozhodování velmi důležitá cena výrobku, mají tendenci být méně loajální. Jednotlivci, kteří preferují věrohodného prodejce při nákupu, mají větší pravděpodobnost, že budou v budoucnosti loajální. Naopak se neprokázalo, že marketingové taktiky mají vliv na behaviorální loajalitu zákazníků. V poslední části je...
Specifika internetového podnikání
Rýdel, Tomáš ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
(česky): Hlavním cílem práce je popsat specifika internetového podnikání s ohledem na odhalení příčin úspěchu či naopak neúspěchu firem v internetovém prostředí. V rovině teoretické je v této souvislosti záměrem práce charakterizovat vliv internetu na principy podnikání a dát tak čtenáři ucelený obraz o jeho dopadech na současnou podnikatelskou sféru. V návaznosti na cíl práce je potřeba prakticky prozkoumat, jaké možnosti nabízí 21. století v oblasti integrace moderních firemních nástrojů, které umožňují hladší přístup k firemním informacím a znalostem a zda jejich efektivní optimalizace je klíčem k úspěšnému podnikání na internetu. Přínosem této práce je praktické zhodnocení výzev, které přináší do firem neustálý vývoj informačních a komunikačních technologií, které může být využito pro podporu rozhodování při výběru vhodné kombinace firemních nástrojů.
Online monitoring of electronic trading
Poštulka, Petr ; Kopecký, Michal (vedoucí práce) ; Žemlička, Michal (oponent)
Práce analyzuje procesy uvnitř brokerské společnosti a na základě této analýzy popisuje návrh a implementaci řešení, které umožňuje sledování on-line provozu na jednotlivých burzách. Monitorovací systém poskytuje detailní přehled o aktuálních objednávkách a obchodech na jednotlivých burzách, umožňuje vyhledávání a filtrovaní dat, stejně jako automatické vytváření a odesílání reportů a protokolů s informacemi o latencích zpracovávaných zpráv. Systém počítá se zpracováním velkého množství dat, dosahujícího přibližně milionu zpráv za den, ve špičkách pak stovek zpráv za sekundu.
Využití internetového prodeje v maloobchodě: Výsledky jednorázového šetření za rok 2013
Český statistický úřad
Nakupování přes internet je dnes již docela obvyklým způsobem pořízení potřebného zboží a v současné informační době nabývá stále větší obliby. Podle statistiky informačních a komunikačních technologií počet domácností vybavených počítačem stále stoupá. S rozvojem komunikačních technologií však již počítač není jediným přístupovým bodem na internet. Stále populárnější se stávají tablety a chytré telefony, s jejichž pomocí se lze nejen pohybovat na internetu, ale i nakupovat a platit zboží bez přímého kontaktu s obchodníkem.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Internetové obchodování v České republice
Hanušová, Denisa ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá internetovým obchodováním v České republice. V literární rešerši jsou vymezeny základní pojmy, mezi které patří Internet, elektronické obchodování, internetové obchodování, internetový marketing, součástí je také právní úprava tohoto odvětví. Dále jsou zmíněny předpoklady úspěchu internetového obchodu, samotný obsah webových stránek a optimalizace pro vyhledávače internetových stránek. Vlastní část práce je zaměřena na zhodnocení výchozího stavu zkoumaného internetového obchodu Spotřebiče s.r.o., z hlediska návštěvnosti, přístupnosti a použitelnosti webových stránek. Dále je zhodnocena propagace společnosti na internetu. Další část práce vychází ze zjištěných nedostatků a obsahuje návrh nové obchodní strategie pro zlepšení postavení internetového obchodu. Návrh zahrnuje nové grafické řešení internetových stránek pro zlepšení použitelnosti a reklamní kampaň pro zvýšení prodeje.
Nativní framework pro univerzální nabídkový systém pro platformu Android
Pyszko, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro operační systém Android. Tento framework je určen pro efektivní vývoj mobilních aplikací, jež jsou určeny k prezentaci produktů. Framework je navržen s ohledem na možnost přizpůsobení a změny implicitního chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.