Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,024 záznamů.  začátekpředchozí697 - 706dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Studie průmyslových vozíků pro dopravu a manipulaci ve výrobě
Rek, Tomáš ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozdělením a využitím manipulačních a dopravních vozíků. Rozdělení je zaměřené na druh operací, pro které dané vozíky nejlépe slouží. Pro každé rozdělení je uvedeno několik konkrétních vozíků, které odpovídají dané manipulaci.
Kategorizace svislých dopravníků
Berka, Roman ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Vertikální dopravníky jsou neoddělitelně spjaté při používání ve výrobních a skladovacích procesech, hlavně díky specifickým vlastnostem.
Realizace hrubé vrchní stavby požární stanice
Šťastný, Jiří ; Kučera, Zdeněk (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá technologií realizace hrubé vrchní stavby požární stanice. Technologické postupy jednotlivých dílčích pracovních etap jsou doplněny o návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán, BOZP, rozpočet, časový plán celé etapy. Dále je vypracována technická zpráva zařízení staveniště včetně potřebných výkresů. V rámci bakalářské práce je také zpracováno stavebně technologické řešení dodatečného zateplení zděných stěn požární stanice v rozsahu technologického předpisu, tepelně-technického posouzení, návrh umístění kotevních prvků, návrh finální povrchové úpravy z hlediska HBW indexu. Variantní řešení a posouzení vhodnosti použití pro trubkové a pojízdné lešení.
Stavebně technologická studie stavby rodinného domu z ekopanelů
Habarta, Tomáš ; Kopecký, Lukáš (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je popis stavebně technologické studie stavby rodinného domu z Ekopanelů. Jedná se o ekologický difuzně otevřený materiál v podobě panelů, které jsou lisovány za vysoké teploty a tlaku. Součástí této technologické studie je časový a finanční plán výstavby, základní koncepce staveništního provozu, výkaz výměr určených objektů, technologický předpis pro provádění litých anhydritových podlah, bezpečnostní opatření na stavbě, výpis použitých strojů a nářadí, kontrolní a zkušební plán a porovnání dřevostavby se zděnou stavbou.
Školící centrum Zlín, technologická etapa hrubá stavba
Výstup, Petr ; Henková, Svatava (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je řešení technologické etapy hrubé horní stavby Školicího centra Zlín, které bude sloužit k výzkumu a školení pracovníků pracujících v odvětví tepelné techniky staveb. Práce popisuje provedení hrubé stavby, která je na tak malý objekt zhotovena z velkého množství rozdílných materiálů. Je zde obsažena technologická zpráva, strojní sestava, situace širších vztahů, technologické předpisy, zařízení staveniště včetně doložených výkresů, bezpečnost práce, kontrolní a zkušební plán, částečný rozpočet stavby a časový plán výstavby.
Nízkohlučné povrchy vozovek
Zítka, Patrik ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na použití nízkohlučných povrchů vozovek kvůli stále se zvyšujícímu hluku od dopravy. Jednotlivé typy těchto vozovek jsou zde rozebrány a uvedeny jejich výhody a nevýhody. Dále jsou shrnuty a popsány základní metody měření dopravního hluku. V poslední části jsou uvedeny postupy a výsledky měření hlukových emisí na nízkohlučném povrchu VIAPHONE®.
Prostorová železobetonová konstrukce průmyslového objektu
Pelikán, Adam ; Švaříčková,, Ivana (oponent) ; Šimůnek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem projektu je nosná konstrukce skladovací haly, která je navržena jako železobetonová prefabrikovaná rámová na rozpětí 18m založená na kalichových patkách. Střešní plášť je netuhý složený ze střešních kazetových desek. Obvodový plášť je ze železobetonových sendvičových zateplených panelů uložených na základových prazích. Návrh se zaměřuje na jeden typický rám. Dimenzován je vazník, sloup a kalichová základová patka. Návrhová životnost konstrukce je 50 let.
Současné trendy urbanizace na příkladu Mexico City
Kolářová, Kateřina ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Macháček, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat současné trendy urbanizace na příkladu Mexico City, které se patří mezi nejvíce urbanizovaná města na světě. Práce zkoumá dopady urbanizace z hlediska rostoucích sociálních a zdravotních problémů obyvatel v mexickém hlavním městě. Teoretická část práce popisuje základní pojmy, současné trendy urbanizace rozvojových a rozvinutých zemí a její pozitivní a negativní dopady. Praktická část je zaměřena již na samotné charakteristiky urbanizace Mexico City, na negativní dopady, které vznikají a na opatření, která město k jejich snížení využívá. Zvolená problematika byla vyřešena pomocí metody literární rešerše, komparace, analýzy dat a pozorování. Ke zpracování dat byly rovněž využity oficiálně dostupné statistiky.
Integrovaný dopravní systém v Jihočeském kraji
Matoušková, Aneta ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Beneš, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji. Po vysvětlení pojmu integrovaný dopravní systém následuje specifikace dopravních systémů, členění dopravy a krátké seznámení s právním rámcem. Dále ve své diplomové práci popisuji dva vybrané fungující nejpropracovanější integrované dopravní systémy v České republice. Další část této práce se zabývá aktuální dopravní situací v Jihočeském kraji. Následuje srovnání cen jízdenek městské hromadné dopravy a analýza návaznosti spojů u vybraných měst Jihočeského kraje. Cílem této práce je zpracování návrhu integrovaného dopravního systému, zvolení modelu, tarifu a cen jízdenek. V poslední části práce věnuji pozornost zjištěným nedostatkům a navrhuji jejich možné řešení.
Analýza kombinovaných jízdních souprav
Sládková, Nikola ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl provedení analýzy ekonomické efektivnosti kombinovaných jízdních souprav. Toto zjištění bude vycházet z komparace standardních a kombinovaných jízdních souprav. Smyslem práce je zjistit, zda je výhodnější použití standardní nebo kombinované jízdní soupravy. Komparace bude provedena pomocí kalkulace nákladů, které vzniknou na dvou vybraných nezávislých trasách. Z těchto analýz bude vycházet závěrečné vyhodnocení souprav.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,024 záznamů.   začátekpředchozí697 - 706dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.