Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agenturní činnost v oblasti divadla
Kalinová, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; PROKOP, Petr (oponent)
Diplomová práce Agenturní činnost v oblasti divadla zkoumá potenciál bookingových agentur a touringu divadelních projektů jakožto nástroje pro prodloužení životnosti a zvýšení finanční soběstačnosti projektů nezávislé divadelní scény. Na příkladu zahraničních bookingových agentur práce ukazuje, jaké služby agentury poskytují a jakým způsobem napomáhají zastupovaným umělcům v rozvoji jejich umělecké kariéry. Druhá část práce se věnuje mapování situace v České republice a pojmenovává základní překážky, které efektivnímu touringu projektů nezávislé scény v současné chvíli brání. Výsledkem práce je návrh subjektu, který by mohl suplovat funkci agentury v českých podmínkách a navržení systémových změn, které by vedly k otevření možnosti efektivního touringu projektů české nezávislé divadelní scény.
Skladba finančních zdrojů divadel v USA
Kašparová, Petra ; LEDVINOVÁ, Jana (vedoucí práce) ; NEKOLNÝ, Bohumil (oponent)
Cílem této práce je analyzovat zdroje financování divadel v USA a zaměřit se především na praktické pomůcky, které čtyři vybraná divadla využívají, a které jim pomáhají zajistit budoucnost bez většího přispění státního aparátu. Tato bakalářská práce by měla sloužit jako základní orientační materiál ve složitém prostředí amerických divadel se zacílením na fundraisingové metody a jejich uplatnění v praxi. Práce klade velký důraz na praktickou část, kde jsou popisovány konkrétní modely financování divadel. Na čtyřech velmi odlišných divadlech jsou naznačeny různé možnosti vedení kampaní a aktivit fundraiserů. Závěr práce se věnuje vhodným příkladům, které by česká divadelní scéna mohla v budoucnu rozvíjet.
Jiráskův Hronov organizační zázemí festivalu
Cajtlerová, Zuzana ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
Předmětem zájmu mé bakalářské práce je festival amatérského divadla Jiráskův Hronov, který je nejdéle trvajícím festivalem amatérského divadla nejen u nás, ale i ve světě. Jiráskův Hronov je naprostým unikátem a svébytným fenoménem českého neprofesionálního divadla již po několik generací. Ráda bych na tento festival nahlédla z organizační stránky v jeho současné podobě a v kontextu širokého spektra celorepublikových postupových přehlídek, které mu předcházejí. Práce se bude zabývat produkční stránkou věci - jak v průběhu festivalu, tak v jeho přípravných fázích. Dalším výrazným aspektem práce bude zmapování jeho finanční situace během předešlých let a zejména v současné době, kdy je finanční otázka festivalu velmi aktuální a živá - v letošním roce vedla například i ke zkrácení festivalu jako takového. Kromě finančních změn došlo vzhledem k odchodu letitého ředitele festivalu Milana Strotzera a příchodu nové ředitelky Simony Bezouškové i k podstatným programovým změnám a vůbec změnám v samotném průběhu přehlídky. I jim se bude práce věnovat. Kromě cíle přinést ucelený obraz o organizačním zázemí významného českého festivalu, si práce klade i otázku po specifikách produkce amatérských přehlídek v kontextu k určitému fungování ochotnického divadla vůbec. Jako hypotéza práce se tedy nabízí otázka, zda-li zajištění takovéhoto festivalu nějaká a jaká specifika, vzhledem k profesionálnímu divadlu a jeho přehlídkám, má.
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomová práca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnej produkcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil Ježek Predkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jeho využitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolu a definíciu e-marketingu a poukazuje na základné špecifiká marketingu divadiel. Hlavná časť je zameraná na podrobný rozbor jednotlivých nástrojov marketingového mixu na internete a podanie príkladov ich možného využitia v divadlách. Práca môže poslúžiť marketingových stratégií pre prostredie internetu. Cieľom práce je zmapovať súčasný stav e-marketingu v slovenských a českých divadlách a poukázať na možné príležitosti do budúcnosti. najmä divadlám ako teoretické východisko
Ředitel Národního divadla vývoj statutu
Urbánková, Monika ; ČUŘÍKOVÁ, Tamara (vedoucí práce) ; SRSTKA, Jiří (oponent)
Diplomová práce s názvem "Ředitel Národního divadla - vývoj statutu" byla vytvořena primárně jako historicko-badatelské dílo, které pomůže nahlédnout na tuto neodmyslitelnou kapitolu historie České republiky z odlišného pohledu, než bývá zvykem. Samotný základ tvoří statuty Národního divadla, které jsou popisovány dle podobné šablony, čímž vzniká přirozené srovnání vývoje této instituce. Diplomová práce začíná rokem 1929, tedy zestátněním Národního divadla a vrcholí prvním "demokratickým" statutem v roce 1993, resp. jeho novelou v roce 1994. Práce je obohacena o pohled na samotnou historii naší země, jelikož každá kapitola začíná krátkým shrnutím událostí dané doby pro snazší orientaci čtenáře. Neopomenutelnou složku tvoří též právní aspekty týkající se Národního divadla ve vybraném období. Věřím, že práce "Ředitel Národního divadla - vývoj statutu" bude přínosná všem budoucím čtenářům, kteří by díky ní měli pochopit samotnou podstatu fungování této organizace a postavení ředitele v ní v průběhu více jak šedesáti let.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.