|
Podnikatelský plán
Vanžura, Leoš ; Reniers, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského plánu pro výstavbu a provoz naučných stezek a penzionu s doprovodnými službami. Penzion nabídne návštěvníkům nadstandardní ubytování, program pro nepřízeň počasí, společenské a sportovní vyžití v turisticky i přírodně atraktivní lokalitě Kralického Sněžníku v těsné blízkosti vyhledávaného lyžařského areálu.
|
| |
| |
|
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
|
| |
|
Trh bytů a jejich financování ve Zlíně
Karásek, Jiří ; Dvorská, Michaela (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na trh s byty a jejich financování ve městě Zlín. Je rozdělena na dvě části a to teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti bydlení a státní koncepce bydlení na dalších osm let. S tím souvisí i podpůrné programy od státu v oblasti bydlení. Praktická část se zabývá samotným trhem s byty v návaznosti na nový územní plán. Závěrem je sestaveno financování konkrétního bytu pomocí stavebního spoření.
|
| |
|
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Táborsko)
BRAGUCA, Andrej
Cílem práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Táborska a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě výsledků dotazníkového šetření, e-mailové komunikace a řízených rozhovorů byla navržena opatření, která by mohla vést k rozvoji cestovního ruchu na Táborsku.
|
|
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu na příkladu Kraje Vysočina
ČUTKOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnocení stavu kempů v Kraji Vysočina. Součástí je situační analýza, tedy STEP a Porterův modelpěti sil zaměřená na jeden konkrétní kemp v kraji. Terénní výzkum probíhal prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Pro jasnější přehled názorů majitelů kempů, probíhaly s celkem 7 majiteli či provozovateli řízené rozhovory. Výsledkem souhrnu shromážděných informací bylo vytvoření inovace produktu cestovního ruchu. Inovačním produktem bylo navrženo poskytnout návštěvníkům trend, který roste v současnosti všude ve světě, a tím je tzv. glamping.
|
|
Služby kin jako trh vertikálně a horizontálně diferencovaného produktu
Jakoubek, Jakub ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu služeb kin v České republice. Multikina drtí svoji konkurenci v podobě klasických kin v počtu diváků i v tržbách. Hlavním cílem práce je dokázat, že významnější než standardní vztah poptávané množství - nabízená cena je diferenciace produktu a vzdálenost konkurence. Na základě dat od Unie filmových distributorů, ve kterých mám k dispozici data všech kin a multikin v letech 2006 - 2014, odhaduji modely pomocí ekonometrické analýzy, ve kterých zkoumám vlivy determinantů na poptávku po službách kin. Zejména vliv vzdálenosti k nejbližšímu kinu a vliv kvalitativního faktoru. Závěry práce potvrzují, že vertikální diferenciace má největší vliv na počet diváků a na druhou stranu vzdálenost kina od nejbližšího konkurenta nedokáže vysvětlit újmu ze vzdálenosti. Ukazuje se, že cenový diferenciál odráží kvalitativní rozdíly a vzdálenost mezi kiny.
|