Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 199 záznamů.  začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Vanžura, Leoš ; Reniers, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského plánu pro výstavbu a provoz naučných stezek a penzionu s doprovodnými službami. Penzion nabídne návštěvníkům nadstandardní ubytování, program pro nepřízeň počasí, společenské a sportovní vyžití v turisticky i přírodně atraktivní lokalitě Kralického Sněžníku v těsné blízkosti vyhledávaného lyžařského areálu.
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Marketing Plan of a New Product Launch
Polák, Peter ; MBA, Svetlana Poláková, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The point of my work is to consider resources for implementation process of marketing plan of new product launch that is dealing with the analysis of market segments and opportunities in this branch for concrete product.
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
Trh bytů a jejich financování ve Zlíně
Karásek, Jiří ; Dvorská, Michaela (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na trh s byty a jejich financování ve městě Zlín. Je rozdělena na dvě části a to teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti bydlení a státní koncepce bydlení na dalších osm let. S tím souvisí i podpůrné programy od státu v oblasti bydlení. Praktická část se zabývá samotným trhem s byty v návaznosti na nový územní plán. Závěrem je sestaveno financování konkrétního bytu pomocí stavebního spoření.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Strakonicko)
MARKYTÁNOVÁ, Jana
Cílem bakalářské práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Strakonicka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Táborsko)
BRAGUCA, Andrej
Cílem práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Táborska a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě výsledků dotazníkového šetření, e-mailové komunikace a řízených rozhovorů byla navržena opatření, která by mohla vést k rozvoji cestovního ruchu na Táborsku.
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu na příkladu Kraje Vysočina
ČUTKOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnocení stavu kempů v Kraji Vysočina. Součástí je situační analýza, tedy STEP a Porterův modelpěti sil zaměřená na jeden konkrétní kemp v kraji. Terénní výzkum probíhal prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Pro jasnější přehled názorů majitelů kempů, probíhaly s celkem 7 majiteli či provozovateli řízené rozhovory. Výsledkem souhrnu shromážděných informací bylo vytvoření inovace produktu cestovního ruchu. Inovačním produktem bylo navrženo poskytnout návštěvníkům trend, který roste v současnosti všude ve světě, a tím je tzv. glamping.
Služby kin jako trh vertikálně a horizontálně diferencovaného produktu
Jakoubek, Jakub ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu služeb kin v České republice. Multikina drtí svoji konkurenci v podobě klasických kin v počtu diváků i v tržbách. Hlavním cílem práce je dokázat, že významnější než standardní vztah poptávané množství - nabízená cena je diferenciace produktu a vzdálenost konkurence. Na základě dat od Unie filmových distributorů, ve kterých mám k dispozici data všech kin a multikin v letech 2006 - 2014, odhaduji modely pomocí ekonometrické analýzy, ve kterých zkoumám vlivy determinantů na poptávku po službách kin. Zejména vliv vzdálenosti k nejbližšímu kinu a vliv kvalitativního faktoru. Závěry práce potvrzují, že vertikální diferenciace má největší vliv na počet diváků a na druhou stranu vzdálenost kina od nejbližšího konkurenta nedokáže vysvětlit újmu ze vzdálenosti. Ukazuje se, že cenový diferenciál odráží kvalitativní rozdíly a vzdálenost mezi kiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 199 záznamů.   začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.