Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 151 záznamů.  začátekpředchozí121 - 130dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Importance of well-known person for tourism – Alfons Mucha
Kutilová, Jana ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Tématem bakalářské práce je význam známé osobnosti -- Alfonse Muchy pro cestovní ruch. Teoretická část, obsažena v prvních dvou kapitolách práce, vymezuje trh cestovního ruchu na straně nabídky i poptávky s důrazem na jeho specifika v spojitosti s významnými osobnostmi a představuje život a dílo českého secesního malíře, Alfonse Muchy. Kapitola třetí je analýzou míst, atraktivit, ubytovacích a stravovacích zařízení a produktů cestovního ruchu souvisejících s Alfonsem Muchou, doplněna o statistiky návštěvnosti a osobní postřehy z návštěvy vybraných objektů. Závěrečná část práce je věnována návrhu trasy, sestavené z těchto objektů. Součástí práce je také vlastní dotazníkové šetření.
Internetová distribuce filmů
Miloš, Marek ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá způsoby a možnostmi distribuce filmů. Práce popisuje fungování filmového průmyslu a jednotlivé typy distribučních kanálů a podrobněji se věnuje distribuci prostřednictvím Internetu. Praktická část popisuje a hodnotí a srovnává jednotlivé internetové video on demand služ-by digitální distribuce filmu dostupné v ČR a zahraničí. Poslední část obsahuje anketu dotazující se respondentů na využití Internetu pro sledování filmu a jejich preference v této oblasti. Cílem práce je zhodnotit aktuální situaci a služby digitální distribuce filmu, jakožto budoucího trendu v oblasti zábavy, který se během několika let stane masovou záležitostí a Internet se stane primárním distribučním kanálem filmu.
Poptávkové funkce jako ekonometrický model.
Horáček, Jan ; Pánková, Václava (vedoucí práce) ; Křepelová, Marika (oponent)
Tato práce zkoumá vliv monetární politiky a HDP na agregátní spotřebu domácností a dále rozdíly tohoto vlivu mezi USA, Německem a ČR. K analýze jsou použita roční a čtvrtletní data od roku 1995 a pro USA od roku 1985. Prokazuje vliv inflace a stanovených úrokových měr na tuto spotřebu a tím vliv centrální banky. U ČR a Německa je míra tohoto vlivu nižší, jelikož dané centrální banky praktikují striktnější peněžní politiku než FED. Druhým zkoumaným aspektem je vliv HDP. Práce prokázala, že HDP ovlivňuje spotřebu domácností v těchto třech zemích různě. To je způsobenou jednak přechodem ČR a východního Německa na tržní ekonomiku a jednak různou velikostí a hospodářskou otevřeností těchto zemí.
Problematika pohledávek v obchodním podniku
Dvořáková, Zuzana ; Janhubová, Jaroslava (vedoucí práce)
Hlavním zaměřením této práce je problematika pohledávek v České republice. Je zde charakterizován samotný pojem a jeho základní členění. Dále je popsáno zobrazení pohledávek v účtové osnově, jejich ocenění a případné vykazování v cizí měně. Podrobněji jsou rozebrány pohledávky po splatnosti a v souvislosti s nimi je vysvětleno použití odpisu a vytvoření opravné položky. Pozornost je také věnována řízení pohledávek a především možnostem jejich zajištění. Přestože je tato práce zaměřena na pohledávky v účetnictví, pro úplnost bude krátce osvětlena i problematika pohledávek v daňové evidenci. Praktická část předvede práci s rizikovými pohledávkami, především vytváření opravných položek, a to v podmínkách konkrétní firmy.
Vzájemný vztah poptávky po staročeské gastronomii a nabídky vybrané restaurace
Heroutová, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce detailně definuje historii a charakteristiku české gastronomie, která se v současné době dostává do ústraní kvůli trendu zdravého životního stylu. Každá ze dvou tržních stran je analyzována samostatně a v závěru jsou tyto výsledky porovnány. Poptávka byla monitorována pomocí dotazníků, které byly distribuovány v restauraci rezidentní i zahraniční klientele. Výsledky analýzy poptávky byly předány provoznímu restaurace, na základě kterých budou pravděpodobně přijata rozhodnutí o budoucích změnách. Na druhé straně je provozní analýza hodnotící stranu nabídky a zaměřující se především na marketingovou strategii provozovny a její nabídku.
Ekonometrická analýza poptávkové funkce po dovozu cukru do České republiky v letech 1996-2010
Dvořáková, Lucie ; Dočkal, Dalibor (vedoucí práce) ; Řežábek, Pavel (oponent)
Na přelomu 19. a 20. století se české země mohly pyšnit vzkvétajícím cukrovarnictvím. Podíl českých zemí na evropském exportu cukru dosahoval až 57%. Postupem času však tuto významnou pozici na trhu s cukrem ztratily a poptávka po dovozu této komodity do České republiky začala růst. Cílem této práce je analyzovat poptávkovou funkci po dovozu cukru v letech 1996-2010, pokusit se nalézt faktory, jež na ni mohly ve zkoumaném období působit, a určit jejich intenzitu. Metodou zkoumání je sestavení jednoduchého modelu a následné provedení regresní a korelační analýzy pro zjištění míry závislosti poptávkové funkce po dovozu na jednotlivých faktorech. V závěru práce jsou shrnuty dílčí výsledky analýzy a navrženy další možné proměnné, jež by mohly být do modelu zakomponovány.
Možnosti variant rozvozu ručního nářadí
Sýkora, Jiří ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Pacek, Čestmír (oponent)
Diplomová práce pojednává o jednom z dílčích problémů zakladatelského plánu společnosti zabývající se projektem online půjčováním nářadí. V práci se zabírám možnostmi, jak půjčované nářadí skladovat a vychystávat, dále o vlastní rozvoz nářadí a nalezení optimální cesty. Nalezení optimální cesty probíhá i na několika imaginárních rozvozech. Vzdálenosti míst odpovídají realitě. Prioritou optimální cesty jsou co nejnižší náklady a čas. Místa samotná vycházejí z předpokladů odhadnutých na základě analýzy poptávky. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou teoreticky vysvětleny použité metody, v praktické části pak jejích praktická realizace. V diplomové práci byly v praktické části využity výsledky z vlastního marketingového výzkumu.
BI jako služba
Musil, Martin ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Primárním cílem této práce je představit SaaS business intelligence jako sadu konceptů a metod určených pro zkvalitnění rozhodování podniku založenou na modelu Software as a Service. Pro jeho dosažení je důležité nejdříve popsat obecné principy, na kterých jsou založena klasická tzv. on-premises řešení a způsob jejich fungování. Současně je třeba představit Software as a Service jako v současné době velmi populární model nasazení software. Následujícím cílem bude popis těchto řešení, uvedení jejich silných stránek a slabin a návodu jak vybrat vhodného poskytovatele služby. Posledním cílem této práce je porovnat tyto dva odlišné způsoby nasazení BI nástrojů tedy on-premises a on-demand a nastínit možnosti, na jejichž základě bude možné se pro jednu z metod rozhodnout.
Poptávka po internetu
Zvědělíková, Rebeka ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Breňová, Lubomíra (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je internet a volný čas, který na něm lidé tráví. Cílem práce je poznat, ať už na základě vlastního dotazníku či ověřených studií, jaké věkové kategorie lidí používají internet, jaké výdaje za přístup k internetu měsíčně zaplatí, jaký počet hodin volného času stráví na internetu, které internetové služby preferují, na kolik je pro ně internet bezpečný a nezbytný v každodenním životě. Část práce se věnuje vysvětlení internetu, jeho historii, aplikacím a možnostem připojení. Dále se práce zabývá odrazem internetu v české ekonomice, volným časem, poptávkou a jejími determinantami, které jsou probrány teoreticky i konkrétně.
Etické aspekty vztahu "nabídka - poptávka"
ŘEHKA, Martin
Práce se zabývá vztahy v obchodním prostředí se zaměřením na etické aspekty vztahu nabídky a poptávky. První část práce se zabývá terminologickým popisem, druhá část pak pohledem ze strany prodávajících. Náhledem z druhé strany, tj. ze strany poptávky, se zabývá třetí část práce a v posledním bodě je uveden jejich vzájemný vztah. Cílem je pak ukázat důležitost správného morálního chování v obchodním prostředí, upozornit na nejčastější nemorálního chování a jejich důsledky, a dále uvést, jak se může morální chování vyplatit ve strategii nabízejícího či poptávajícího s výhledem do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 151 záznamů.   začátekpředchozí121 - 130dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.