Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,308 záznamů.  začátekpředchozí917 - 926dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Mateřská škola a rodina
GUCKO, Kamila
Cílem této bakalářské práce je pojmenovat vzájemná očekávání rodičů předškolních dětí vůči mateřské škole a pedagogů mateřské školy vůči rodičům dětí, které ji navštěvují. Teoretická část se zaměřuje na popis rodiny, výchovných stylů, současné mateřské školy a kriterií, které pro spolupráci rodiny a mateřské školy stanovuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Výzkumná část je založena na použití kvalitativní metody - rozhovoru. Jsou zde shrnuty a graficky znázorněny výsledky rozhovorů vedených s čtyřiceti rodiči dětí navštěvujících mateřskou školu a dvacetičtyřmi pedagogy. Závěr práce porovnává očekávání rodičů, očekávání pedagogů a poznatky získané na základě prostudované literatury.
Kriminalita dětí a mladistvých jako sociální jev moderní společnosti
KADLECOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá protispolečenským jevem kriminality dětí a mladistvých, jeho sociologickým i kriminologickým rozborem. Uvádí možné příčiny výskytu násilnického a delikventního chování dětí a mladistvých v naší společnosti. Práce poukazuje na negativní jevy a agresi v naší společnosti, která může být spouštěčem dalšího kriminálního a delikventního chování. Tato bakalářská práce se zamýšlí nad postojem naší společnosti k projevu násilí, uvádí možnosti represe tohoto chování a snaží se zjistit jak nejlépe tomuto nežádoucímu jevu předcházet.
Vývoj dítěte s dyslexií z pohledu rodičů.
MOTALÍKOVÁ, Andrea
Diplomová práce je zaměřena na dítě s poruchami čtení a psaní z pohledu rodičů. V práci je charakterizována problematika specifických poruch učení se zaměřením na dyslexii a další poruchy učení. Dále se zabývá možnými příčinami, diagnostikou a nápravou specifických poruch učení. Výzkumná část je zaměřena na vzdělávací vývoj dítěte s poruchou čtení z pohledu rodiče. Do jaké míry jsou rodiče informováni o problematice dyslexie, jak vnímají diagnózu u svého dítěte a jak je to ovlivnilo v přístupu k němu.
Rozvoj hudebních dovedností u předškolních dětí
KUČEROVÁ, Miroslava
Bakalářská práce se zabývá popsáním rozvoje hudebních dovedností u předškolních dětí. První kapitola se věnuje vymezení předškolního období a tělesným, rozumovým, emočním vývojem dítěte, dále jeho fantasií a hrou. Druhá kapitola se zaměřuje na vysvětlení pojmu hudební dovednost, na rozdíl mezi hudební dovedností a schopností, věnuje se činitelům, které ovlivňují hudební dovednosti. Třetí kapitola popisuje hudební činnosti dětí- zpěv, hudebně- pohybovou výchovu, instrumentální hru a poslech. Praktická část popisuje metodický postup při konkrétních hudebních činnostech s dětmi. Jedná se o tři lidové písničky: ?Holka modrooká?, ?Čížečku, čížečku? a ?Já do lesa nepojedu?.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,308 záznamů.   začátekpředchozí917 - 926dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.