Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
Návrh štíhlé výroby s využitím produktů Kaizen k zajištění jakosti
Alánová, Hana ; Brablík, Jakub (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výrobními procesy v jedné ze subdivizí divize fischer systémy pro automobilový průmysl. Procesy jsou zkoumány z hlediska štíhlé výroby a produktů Kaizen. Nejprve je představena skupina podniků, kam společnost patří, následně samotná společnost. Jsou vymezena teoretická východiska a následuje analýza současného stavu procesů ve společnosti. Je navrhnuto řešení, které by mělo odstranit analýzou zjištěné nedostatky a firmu více přiblížit k vizi štíhlého podniku.
Podnikatelský záměr
Čechová, Jitka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce směřuje k vypracování podnikatelského plánu na založení vzdělávacího centra, které má formou skupinových kurzů pomoci tam, kde školní výuka nestačí. V úvodní části jsou rozebrána teoretická východiska, na ně navazuje důkladná analýza současné situace na trhu. Na základě zjištěných informací je pak v návrhové části vytvořen podrobný podnikatelský plán, podle kterého pak bude posouzena reálnost záměru.
Otázky komunikace a marketingu ve stavebním podniku
Vopelka, Jan ; Lipovský, Oto (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vyhledat řešení pro zvýšení prodeje ve vybrané stavební společnosti, specializující se na výrobu stavebního systému sloužícího k výstavbě dřevostaveb. K realizování předsevzatých cílů jsem detailně analyzoval společnost. Pro sběr potřebných informací jsem aplikoval dotazníkové průzkumy. Výsledkem mého snažení jsou závěry a doporučení, které by měly pomoci společnosti ke zvýšení prodeje. Důležitá je příloha propagačního videa sloužící k podpoře prodeje společnosti.
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku.
Řízení jakosti ve výrobním podniku
Mertensová, Ivana ; Zostal, Boris (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti ve výrobním podniku a na základě zhodnocení stávajícího stavu má za cíl navrhnout vhodnější systém řízení jakosti a přispět tímto k dalšímu rozvoji firmy.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Jandová, Zuzana ; Jeřábková, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků. Konkrétně analyzuje spokojenost zákazníků s poskytovanými službami přístupu k síti internet od společnosti network24 s.r.o. Na základě teoretických poznatků je provedena nejprve analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Součástí práce jsou také návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků či ke zvýšení počtu zákazníků.
Návrh komunikačního mixu pro Minipivovar Jeseník
Sigmundová, Lenka ; Měřínský, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro Minipivovar Jeseník. Cílem je na základě kritické analýzy současné marketingové komunikace zlepšit propagační chování podniku. Úsilí je věnováno tomu, aby byly stávající nedostatky komunikačního mixu rychle odstraněny.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Zkoumá konkurenceschopnost firmy na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let. Práce se skládá z těchto částí: Marketingová východiska k tématu – teoretické vysvětlení pojmů z této oblasti Analýza současné situace – charakteristika firmy, základní informace, analýzy Návrhová část – návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti firmy Závěr – shrnutí všech poznatků
Návrh komunikačního mixu podniku
Lesáková, Barbora ; Vacková, Světlana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu Restaurace U Panských. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu prostředí podniku, jeho marketingový a komunikační mix. Třetí část této práce obsahuje návrh komunikačního mixu a analýzu rizik, které souvisí se zavedením nového komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.