Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,312 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie
Vítová, Michaela
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití chatovacích robotů jako komunikačního kanálu při oslovování finančních institucí. Dále se zaměřuje na změny v této oblasti, které s sebou přinesla pandemie nemoci COVID-19. Analyzováno bude povědomí českých spotřebitelů o chatovacích robotech, ochotě k jejich využívání, typické zvyklosti komunikace s finančními institucemi a jejich změny v důsledku pandemie. Stanovený cíl práce bude naplněn pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s respondenty.
Informovanost učitelů středních škol o narušené komunikační schopnosti
Hrubá, Marie
Bakalářská práce pojednává o problematice žáků středních škol s narušenou komunikační schopností. Hlavním cílem je zjistit, zda učitelé středních škol jsou dostatečně informovaní o NKS a zda znají i metodiku práce s žákem. Moje práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části vymezím základní terminologii a pojmy, poté se zaměřím podrobněji o tématu NKS, její faktory, příčiny a diagnostika. V poslední řádě teoretické části si vytvořím povědomí o jednotlivých poruchách NKS, její etiologii, diagnóze, symptomatologii a terapii. Empirická část byla zformovaná kvantitativním výzkumem. Dotazníkové šetření sloužilo pro získání informací, při následném vyhodnocení zkoumaného vzorku jsem výsledky dotazníkového šetření znázornila pomocí tabulek a grafů.
Komunikace logopeda s dítětem
Laiblová, Tereza ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Hudáková, Andrea (oponent)
Text se zabývá problematikou komunikace logopeda s dítětem předškolního věku. Text teoretické části práce řeší vědní obor logopedie, termín narušená komunikační schopnost a dyslalie, její diagnostiku, řečový vývoj dítěte a řeč zaměřenou na dítě. Na pozadí těchto informací se text praktické části práce věnuje analýze komunikace logopeda s dítětem na základě provedeného výzkumu. Text informuje o celkové organizaci hodin logopedie, která přispívá k efektivní práci s dítětem. Popisuje také jednotlivé typy cvičení a aktivit, které logoped s dítětem provádí během logopedické terapie. Důraz klade na individuální rozdíly mezi pozorovanými dětmi. Text se dále snaží o analýzu verbální a neverbální komunikace logopeda, všímá se různých praktik, které logoped užívá k fungující komunikaci s dítětem. K získání potřebných dat a informací jsme provedli výzkum a v jeho rámci jsme aplikovali případovou studii. Vstříc nám vyšla jedna mateřská škola ve středočeském kraji. Pro zachování anonymity zúčastněných dětí neuvádíme přesný název a lokaci mateřské školy. Z žáků mateřské školy byly vybrány celkem čtyři děti (dva chlapci a dvě děvčata), které se účastní individuální logopedické terapie. Z hodin výuky logopedie byly pořízeny videonahrávky. Každé dítě bylo natočeno celkem dvakrát (dvě třicetiminutové terapie)....
Oděv jako prostředek komunikace s prostředím
Řeřábková, Jana ; Šindelová, Jana (vedoucí práce) ; Jarchovská, Lenka (oponent)
NÁZEV: Oděv jako prostředek komunikace s prostředím AUTOR: Jana Řeřábková KATEDRA: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. MgA. Jana Šindelová ANOTACE: Oděv jako prostředek komunikace v prostředí je téma, které prostupuje celou bakalářskou prací. Pohled do minulosti odkrývá stránku oděvu v souvislosti se společensko-sociálním a politicko-kulturním děním, spíše než popisem vývoje jeho jednotlivostí. Zastavuje se u mezníků, které určitým způsobem ovlivňovaly oděv a jeho komunikaci s prostředím. Ve dvacátém století sleduje módu ulice jako sociální a identifikační protest proti stávajícímu establishmentu. V odpovídajících částech práce se zmiňuje o umění a oděvu ve smyslu vzájemné inspirace. Zvlášť popisuje oděv české společnosti roku 1848, kdy jeho podoba sehrála nezastupitelnou roli v národní identifikaci. Poslední kapitola teoretické části zaznamenává roli lidového oděvu jako prostředku komunikace ve společnosti. Následující praktická část práce zahrnuje mé osobní reflexe z práce pedagoga odborných předmětů na střední škole oděvní. Rozebírá aktivity, které se vztahovaly k danému tématu. Cílem poslední části práce je metodou polostrukturovaného rozhovoru zjistit vývoj názorů žáků střední odborné školy oděvní na oděv a jaký vliv sehrálo umění v tomto procesu. Klíčová slova: oděv,...
Atraktivita vzhledu jednotlivých druhů primátů a její důsledky
Zelenková, Michaela ; Frynta, Daniel (vedoucí práce) ; Sedláček, František (oponent)
Vzhled je nejdůležitější prezentací každého jedince. Ačkoliv již po staletí lidstvo láká představa rozluštění kódu pro krásu, charakterizovat ho je velmi obtížné. Spousta prací se zabývá vzhledem a návazně také vzhledovými preferencemi. Je jisté, že krása není definovatelná jen jedním faktorem, ale že do hry o vytvoření atraktivního jedince vstupuje více faktorů působících současně. Dnes je již obecně přijímán fakt, že atraktivní je na obličejových i jiných partií těla především symetrie. Dále je podstatná průměrnost a také dětské výrazné rysy reprezentující tzv. dětské schéma. Stejná preferenční pravidla je možné použít i na posuzování atraktivity jiných druhů než člověka. Primáty obecně hodnotíme ve stupni atraktivity podle stejných vzorců, jako se rozhodujeme o kráse druhého člověka. Líbivé jsou obličeje primátů podobné člověku a obličeje, které jsou kulatého tvaru a dominují jim velké okrouhlé oči vytvářející infantilní dojem. V preferencích k jednotlivým druhům přispívá naše schopnost odlišit obličeje primátů člověku vzhledově blízkých od primátů člověku se nepodobajících. Jsme také schopni určit reálnou velikost primáta na základě jeho obličejových rysů. Obličeje v zásadě rozlišujeme na dvě skupiny: líbivé, přátelské s dětskými rysy a na hrubé, agresivní a nebezpečné.
Zkušenosti rodiny s péčí a umíráním blízkého člověka
Kovačičová, Kateřina ; Matochová, Alžběta (vedoucí práce) ; Janečková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkušenosti s péčí a smrtí blízké osoby. Celá práce je rozdělená do tří hlavní částí. První teoretická část se zaměřuje na definici základních pojmů, které se v práci vyskytují. Dále se zabývám tématem přijetí nemoci. Další podkapitolou jsou formy pomoci, jako je využití domácího hospice, pastorační pomoc, či pomoci psychologa. V poslední části se zaměřím na komunikaci samotnou. V druhé metodologické části popíšu, jakou metodu výzkumu jsme si vybrala. Uvedu, jakým způsobem jsem vedla svůj kvalitativní výzkum. Také se zaměřím na způsob výběru svých respondentů a práci s nimi. Poslední praktická část se věnuje samotnému výzkumu. Nejprve v práci představím tři kazuistiky, které jsem vytvořila z rozhovorů, co jsem s respondenty vedla. Následně se budu věnovat třem základní tématům, která mi z rozhovorů přišly jako zásadní a chtěla jsem je rozebrat. Klíčová slova: pečující osoba, osoba závislá na péči, komunikace, smrt
Média bez cti? Etické aspekty digitální strukturální proměny veřejnosti
Vizina, Petr ; Štica, Petr (vedoucí práce) ; Ovečka, Libor (oponent)
Bibliografická citace Média beze cti? Etické aspekty digitální strukturální proměny veřejnosti [rukopis]: rigorózní práce / Petr Vizina ; vedoucí práce : Petr Štica. - Praha 2023 - 52 s. Anotace Rigorózní práce je pokusem vystihnout některé etické a sociální výzvy, které přináší digitální strukturální proměna veřejnosti. V textu rozvíjím myšlenku sociální nauky církve, která považuje média coby prostředky komunikace za Boží dar. Práce sleduje, zda a jak lze o tomto základním aspektu křesťanské sociální etiky uvažovat v kontextu zásadní proměny společenské i individuální komunikace během digitální strukturální proměny. Práce si klade za cíl zjistit, jak a kam se klasické normy žurnalistiky jako jsou nestrannost, vyváženost a fakticita na straně médií posouvají a mění v novém kontextu, v souvislosti s rozšířením a dostupností digitálních technologií a tím, jak digitální platformy proměnily tvorbu a šíření mediálních obsahů. Součástí úvahy jsou otázky po ekonomických a znalostních asymetriích spojených s rozvojem komunikačních technologií, sociálních a etických dopadech na jednání jednotlivců a společenství.
Vliv rozvoje hudebních streamovacích služeb na česká rádia
Šidlák, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem proměny komunikace českých rozhlasových stanic ve světle rozvoje streamovacích platforem, nových médií a technologií. Zejména popisuje, jakým způsobem využívají rozhlasové stanice nová média ke svojí komunikaci a doplnění tradičního FM vysílání. Teoretická část práce popisuje historii rozhlasu u nás, představuje streamovací služby jako nový způsob distribuce hudby a shrnuje názory některých autorů, kteří se tématem zabývali dříve. Praktickou část práce tvoří analýza mediálních výstupů jednotlivých stanic a rozhovory s respondenty, profesionály z rozhlasové praxe.
Užití emoji v online komunikaci napříč generacemi
Nechvátalová, Lenka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
In the current digital era, emoji are an integral part of everyday online communication, expressing a range of emotions and thoughts. This paper focuses on the understanding and use of emoji by different generations, with an emphasis on Generations Z, Y, X and Baby Boomers. Emoji offer a wide range of expressions and symbols, but their interpretation can differ between generations, which can lead to misunderstandings. This thesis explores the basic emoji that may be more likely to cause these misunderstandings. The aim is to identify the meanings of emoji in different generations and the influence of age and the digital environment on interpretation. The research will focus on the use and interpretation of emoji across generations. The aim is to improve understanding in online communication across generations, where emoji play a key role in communicating emotions and moods.
Marketingová analýza reklamy inzerované na pornografických webech
Trpkoš, Jan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na p kých . Práce je rozložena do částí - teoretické a výzkumné teoretické části je vysvětlen pojem pornografie, nastíněna její problematika a náležitosti re zerované na ých stránkách. V praktické části je první provedena kvantitativní metoda sběru dat a následně pomocí orů dených kvalitativní metodou zkoumány specifikace pornografických webech. Ze získaných vyplývá, že reklamy dodržují k strukturu reklamní komunikace, každopádně díky prostředí, ve kterém se vyskytují jsou solutně odlišené kvalit

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,312 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.