Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 244 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Tvorba procesního řízení zakázky vybraného portfolia podniku
Krämer, Petr ; Kocábová, Magdalena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování metodiky řízení zakázky ve společnosti AAA COLOR s.r.o. V první části je provedena analýza procesu a řízení procesů již proběhlé zakázky „Rekonstrukce skladovací haly společnosti Borfers a.s.“. Druhou částí je návrh metodiky řízení procesů realizace zakázky ve společnosti AAA COLOR s.r.o. Poslední částí práce je definování podmínek případné realizace návrhových řešení a jejich pozitivní příspěvek organizaci.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Slunce
Burdová, Martina ; Potěšilová, Pavlína (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Hotel & Restaurant Slunce, s.r.o., která je provozovatelem čtyřhvězdičkového hotelu Slunce. Zkoumá a hodnotí hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Obsahuje návrhy na personální zajištění provozu, technického zázemí a zlepšení nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a restaurace.
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Jánošíková, Gabriela ; Hajdíková, Kamila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, která se zaměřuje na průmyslovou firmu OLZA, spol. s. r. o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a získané informace budou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení aktuální úrovně spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Kratochvíla, Jakub ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Juřička, Milan ; (Hons), Simona Malanová BA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu spokojenosti zákazníka. Tato analýza je cílena na zákazníky společnosti 1CSC a.s., která vyrábí ocelové produkty s hlavní pobočkou v Brně. Pro naplnění cílů této práce jsou využívány marketingové nástroje ve formě analýz, které jsou doplněny dotazníkovým šetřením. Dotazník je zaměřen mimo samotnou spokojenost zákazníků také na webový projekt, který by měl zákazníkům přiblížit aktuální nabídku produktů. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a analýzy aplikované na společnost 1CSC a.s. Praktická část se věnuje analýze prostředí společnosti 1CSC a.s. a interpretaci výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Nesvadba, Lukáš ; Štýbnar, Michal (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami Hospody U Hlaváčů pomocí dotazníkového šetření a dále navržení změn vedoucích ke zvýšení její úrovně. Práce srovnává teoretické poznatky s praktickými dovednostmi. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, průzkum trhu a dotazníkové šetření. V praktické části je provedena analýza a zpracování získaných výsledků z dotazníkového šetření na jejichž základě vyhodnocení bylo identifikováno hned několik oblastí vyžadujících zlepšení. V práci jsou provedeny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 244 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.