Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
TVAROCHOVÁ, Simona
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav využití nástrojů marketingové komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu, konkrétně Truhlářství Janda, a navrhnout možné kroky ke zlepšení nástrojů komunikačního mixu, které by měly napomoci ke zlepšení komunikace jak se stávajícími, tak i potenciálními zákazníky. K navržení implementace dalších vhodných komunikačních nástrojů použiji kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky pomohou společnosti provést potřebné změny v marketingové komunikaci.
Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
ŠKÁBOVÁ, Natálie
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem organizace CzechTourism vyu-žívá k propagaci České republiky sociální sítě, a nabídnout případná další využití do bu-doucna v souladu s jejich vývojem. Za tímto účelem jsou v teoretické části popsány základní pojmy vztahující se k marketingové oblasti, s důrazem na propagaci produktu v rámci sociálních sítí. V praktické části bakalářské práce je představena samotná organizace CzechTourism a hlavní informace o ní, především její vznik, cíle, poslání a marketingový plán. Dále se práce zaměřuje na ana-lýzu třech sociálních sítí, na kterých se tato organizace prezentuje. Součástí práce je dotaz-níkové šetření, jehož záměrem je zjistit, jakou hrají roli sociální sítě u zahraniční veřejnosti při cestování, a jaké mají povědomí o organizaci CzechTourism. Na základě zjištěných po-znatků je zhodnocena celková aktivita CzechTourism na daných sítích, a následně jsou vy-tvořeny návrhy na jejich další využití do budoucna
Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010
Vaicová, Ivana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
V době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová komunikace důležitým nástrojem oslovování jak návštěvníků, tak i sponzorů a dalších potenciálních podporovatelů. Je pochopitelné, že u soukromých organizací, pro něž představují granty ze státní sféry jen relativně malé procento celkového rozpočtu, je marketingová činnost ještě mnohem důležitější. Bakalářská práce "Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010" charakterizuje centrum DOX, jakožto největší českou soukromou galerii, pojednává o jeho činnosti, analyzuje konkurenci, cílové skupiny a zejména jeho komunikační prostředky, nejpodstatnější body potom shrnuje stručnou SWOT analýzou. Přínos práce tkví zejména v konfrontaci teorie muzejního marketingu z převážně cizojazyčné odborné literatury a marketingové praxe realizované českou institucí centra DOX. Jádro práce tvoří analýza centrem DOX využívaných součástí komunikačního mixu za sledované období, segmentace cílových skupin a identifikace konkurence.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary
Houdková, Jana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy Vary a navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace. Metody: V diplomové práci byly využity metody pozorování a osobního dotazování zkoumaných subjektů. Výsledky: Byla provedena analýza marketingové komunikace klubu, díky níž bylo zjištěno, že není na dostatečné úrovni a některé prvky marketingové komunikace zcela chybí. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení této části marketingu. Návrhy byly vytvořeny tak, aby byly realizovatelné a prospěšné klubu. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klub
Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti
Miketová, Daniela ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
MIKETOVÁ, Daniela. Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR, 2011. 60 s. Vedoucí diplomové práce: PhDr. Nora Dolanská, MBA. Abstrakt Diplomová práce "Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti" mapuje způsob, jakým se společnost Letiště Praha staví k marketingové komunikaci za obsažené období. Jelikož je práce vázaná na veřejně dostupné prameny, popisuje obsáhleji komunikaci směřující k veřejnosti a komunikaci k partnerům mapuje jen do té míry, do jaké ji uvádějí veřejné zdroje; nemluvě o komunikaci k zaměstnancům společnosti, o které existuje opravdu velice málo informací. Práce se snaží vymezit cílové skupiny tak, jak je oslovují jednotlivé složky marketingové komunikace. Je třeba zdůraznit, že v současné době dochází k integraci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Proto od sebe nelze striktně oddělit reklamu a PR a obě složky jsou do sebe vzájemně provázané. Jednotlivé kampaně popsané v této práci nesou přívlastek komunikační a jsou kompilací jednotlivých nástrojů obracejících se na veřejnost, partnery a zaměstnance. Stejně tak často vznikají spoluprací mezi více agenturami. Zcela zásadní je pro Letiště Praha komunikace vlivu na životní prostředí a na...
Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy
Volfová, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Všetečková, Helena (oponent)
3 Název: Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy Autor: Alena Volfová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Závěrečná práce se zabývá kvalitou oficiálních webových prezentací mateřských škol jako jednoho z nástrojů komunikace školy s cílem získání podpory pro sdílení vize školy a získání konkurenční výhody na trhu vzdělávání. Zaměřuje se na význam strategického plánování a efektivní komunikaci školy při prezentaci a naplňování své vize. Zabývá se charakteristikou zveřejňovaných kategorií informací , jejich obsahovou kontinuitou a významem pro zákazníky školy. Získané poznatky přinášejí ucelený pohled na prezentaci informací a mohu být inspirací pro vedoucí pracovníky při komunikaci s veřejností. Klíčová slova Strategické plánování, marketingová komunikace, internetová prezentace, vize školy
Využití Facebooku v marketingu studia Arven
Hausmannová, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Využití Facebooku v marketingu studia Arven Cíl: Hlavním cílem této práce je na základě anketního šetření vytvořit stránku na Facebooku pro Power Plate studio Arven v Čelákovicích a následně zhodnotit její efektivitu. Metody: V práci byly použity metody kvantitativní i kvalitativní. Kvantitativní metoda byla aplikována v anketách mezi stávajícími klienty studia a fanoušky stránek fitness zařízení na Facebooku. Kvalitativní metoda byla využita při strukturovaných rozhovorech. Dále byl aplikován monitoring stránky na Facebooku. Výsledky: Bylo zjištěno, že stránky na Facebooku mají své opodstatnění - slouží k prezentaci firmy. Nicméně fanoušci stránek na Facebooku je nesledují moc často. Dále bylo zjištěno, že je velice složité na základě Facebooku přivést nové klienty do studia. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook
Analýza Image značky Land Rover ve Spojeném království v letech 2011-2014
Mühlheim, Pavel ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Land Rover na domácím trhu ve Spojeném Království, a to v letech 2011 až 2014. Práce staví na teoretických základech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně pak na teoriích budování identity značky a vnímání značky zákazníky, tzv. image značky. Na základě těchto teoretických poznatků práce analyzuje marketingovou strategii značky Land Rover na domácím trhu se zaměřením na tvorbu značky. Práce se dále podrobněji soustředí na deskripci komunikačních aktivit značky. Výsledkem analýzy marketingové strategie a jednotlivých komunikačních aktivit je premisa identity značky. Na základě sekundárního výzkumu identity značky je stanovena hypotéza reálného vnímání značky spotřebiteli, tedy image značky. K ověření hypotézy image značky Land Rover ve Spojeném Království tato práce aplikuje primární výzkum, konkrétně sémantický diferenciál. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.