Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 624 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie typových řad sklízecích mlátiček
Palík, Milan ; Pokorný, Jan (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je podat základní informace a vysvětlit funkčnost jednotlivých mechanismů sklízecích mlátiček a porovnat jejich skladbu od různých výrobců. Trh se zemědělskou technikou je velký, a proto bude využívána v první kroku firemní literatura a poté odborné časopisy. Práce je zpracovávána převážně formou obrazové dokumentace, na které bude vysvětlen princip daných mechanismů, jejich jednotlivé konstrukční řešení a přehled výrobců. Dále je uvedeno jejich procentuální zastoupení na trhu a srovnání dle výkonnostních tříd. Pozornost bude věnována především špičkám v této oblasti, a to například firmám, které se zabývají výrobou sklizňové techniky pro obiloviny jako například firmy Claas, Fendt, Case IH či New Holland.
Rojové létání dronů
Kolísek, Josef ; Marcoň, Petr (oponent) ; Janoušek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o problematice rojového létání dronů a jeho využití v praxi. Jedná se o propojení více řídících jednotek bezpilotních letounů a jejich následné koordinaci ve vzduchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části jsou popsány možnosti způsobů rojového létání a koordinace více dronů. V další části jsou popsány možnosti řízení více letových jednotek z jednoho centrálního bodu a tvorba letových instrukcí. Následně možné způsoby jejich komunikace a přenos telemetrických dat pro řízení pomocí protokolu MAVLink (Micro Air Vehicle Link). Praktická část práce se zabývá realizací softwaru pro synchronizovaný let dvou bezpilotních letounů a jejich propojení s řídící stanicí pro přenos instrukcí pro let.
Zobrazování TMC událostí na webu
Kučírek, Tomáš ; Samek, Jan (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program, který by zpracovával rádiové vysílání RDS kanálu  a TMC události. Také bylo potřeba vytvořit web, který by tyto informace zobrazoval nejen textově, ale také na vhodných mapových podkladech. Teoreticky se tato práce  zabývá RDS-TMC standardem a podrobným zpracováním TMC události. Nakonec byla tato aplikace otestována  a výsledky porovnány s dalšími internetovými zdroji.
Elektronický snímač letových parametrů.
Harant, Josef ; Fedra, Zbyněk (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickým rozborem a praktickým řešením návrhu elektronického snímače letových parametrů. Zařízení je primárně určeno pro měření telemetrických dat při letecké akrobacii. Teoretická část obsahuje základy GPS navigace a inerciálních navigačních systémů. Návrh zařízení je rozdělen do tří hlavních částí, které popisují návrh blokové struktury, konstrukční části a softwarového vybavení měřícího zařízení. Realizace byla provedena s ohledem na splnění minimálních požadavků systému a možnosti budoucího rozšíření pro širší spektrum využití.
Konstrukce palubního počítače pro motocykl
Rulc, Martin ; Široký, Daniel (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá návrhem a realizací Palubního počítače pro motocykl sloužícího především jako informační prvek o rychlosti a spotřebě paliva motocyklu. Základním zaměřením práce je návrh zařízení s grafickým displejem, který bude zobrazovat naměřené údaje o rychlosti motocyklu, jeho spotřebě, otáčkách motoru, napětí palubní sítě, velikosti nabíjecího proudu, teplotě motoru a okolní teplotě. Všechna naměřená data budou ukládána na paměťovou kartu. Pro pohodlné pohybování v menu zařízení bude použit dotykový displej.
Inteligentní řídící metody v automatizaci procesů řízení stavebních strojů
Vaverka, Michal ; Kopecký, Zdeněk (oponent) ; Voštová, Věra (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech využití inteligentních metod při řízení stavebních strojů na bázi GPS (DGPS) v kombinaci s využitím laserové nebo ultrazvukové technologie. Podrobněji je rozebráno zejména řízení pomocí robotické totální stanice a 3D řízení zahrnující digitální model staveniště. Nové trendy řízení jsou aplikovány zejména na vibrační válce, u kterých se zohledňuje i dosažení dostatečné míry zhutnění na základě on-line informací o stavu podloží.
Vyhledávání metalických vedení pomocí geolokačních systémů a hledačem
Flídr, René ; Čučka, Milan (oponent) ; Filka, Miloslav (vedoucí práce)
Předmětem semestrální práce je laboratorní úloha, ve které budou studenti procházet cvičným polygonem v areálu FEKT VUT. Výstupem bude mobilní aplikace pro navigaci studentů a zároveň jejich kontrolu, zda-li prošli danými kontrolními body, na kterých bude pod zemí položeno metalické vedení. Z tohoto vedení poté pomocí hledače získájí informace. Studenti by se v při zpracovávání této úlohy měli přiučit metodám a principů vyhledávání metalických kabelů pomocí geolokačního systému a hledače.
Autonomní RC model lodi
Jevická, Barbora ; Marada, Tomáš (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá prací na vývojovém kitu, který slouží pro RC model lodi. Základem jsou programovatelné mikrokontroléry Nucleo STM32, do kterých se zapojí další potřebné moduly. Cílem je testování jednotlivých komponent a vytvoření systému pro navigaci lodi a bezdrátovou komunikaci mezi ovladačem a lodí. Pro navigaci a určení směru lodi se používá GPS modul a kompas. Komunikuje se pomocí obousměrných bezdrátových modulů s anténou. RC model lodi lze přepínat mezi manuálním a autonomním režimem. Hlavním výsledkem této práce je autonomní pohyb lodi na předem určené GPS souřadnice a souběžná komunikace s uživatelem.
Comparison of Hybrid Powertrain Topologies in Daily Commuting Regime
Ušiak, Michal ; Štětina, Josef (oponent) ; Vondrák, Adam (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with modelling of various architectures of hybrid powertrains for three vehicle sizes in GT-SUITE and compares them in daily commuting operating mode. On top of making of the hybrid vehicle simulation models, control algorithms had to be created to manage the energy split between the internal combustion engine and the electric motor for each of the architectures. Routes to work and back were logged using the GPS and postprocessed to obtain the speed and the road grade profiles. Resulting data was used as an input in simulations of daily commuting. To compare all hybrid powertrain architectures, fuel economy and electricity consumption were evaluated for WLTP and daily commuting operating modes. Finally, the environmental impact of each topology was assessed based on an estimation of corresponding well-to-wheel emissions.
Navigační subsystém robotu Minidarpa
Kuna, Zdeněk ; Žalud, Luděk (oponent) ; Kopečný, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část je spíše teoretická, neboť zahrnuje principy družicové navigace a metody zpřesňování polohy GPS přijímače. Druhá část je aplikační a popisuje navigační subsystém z hardwarového a softwarového hlediska. Úkolem této bakalářské práce bylo vytvořit navigační subsystém pro robota, navrhnout komunikační kanál a implementovat navigační algoritmus do robota.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 624 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.