Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 410 záznamů.  začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Nesvadba, Lukáš ; Štýbnar, Michal (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami Hospody U Hlaváčů pomocí dotazníkového šetření a dále navržení změn vedoucích ke zvýšení její úrovně. Práce srovnává teoretické poznatky s praktickými dovednostmi. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, průzkum trhu a dotazníkové šetření. V praktické části je provedena analýza a zpracování získaných výsledků z dotazníkového šetření na jejichž základě vyhodnocení bylo identifikováno hned několik oblastí vyžadujících zlepšení. V práci jsou provedeny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Spokojenost zákazníků s nabízenými službami a produkty vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Matlas, Michal ; Kada, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků s nabízenými službami a produkty kavárny a bistra Lakeview. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první z nich jsou popsány základní pojmy související s tématem. V následující analytické části práce bude řešena aktuální situace v podniku z pohledu zákazníků na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření. V závěrečné fázi jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti návštěvníků kavárny v oblasti nabízených produktů a služeb.
Spokojenost zákazníků
Marečková, Tereza ; Tunkl, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků. Byly vytvořeny dílčí analýzy podniku a na jejich základě sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Na to navazuje návrhová část práce s konkrétními návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingový audit se zaměřením na spokojenost zákazníků
Procházková, Eliška ; Ing. Ladislav Lorenc, Ph.D., MBA (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na provedení marketingového auditu vybraných marketingových aktivit se zaměřením na spokojenost zákazníků internetového obchodu Calzanatta, který se zaměřuje na prodej dámských oděvů, obuvi a doplňků. Na základě výsledků auditu jsou zpracovány návrhy doporučení, které mohou přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení společnosti na trhu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na distributory. Obsahem práce je tedy výzkum spokojenosti těchto zákaznických segmentů, jejichž názor má velký vliv na kvalitu a strukturu vydávaných knih zákazníkům.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Podlaha, Rostislav ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Customer Experience Management Overview
Havíř, David
Purpose of the article: The purpose of this paper is to examine the phenomenon of customer experience and customer experience management through years and summarize recent knowledge in this area. Methodology/methods: The paper is built upon secondary research of research papers of renowned authors in the area of customer experience management. Scientific aim: The aim of the article is to find out potential avenues of further research. Findings: Findings confirmed that customer experience is still trending topic in the field of research and management. It constantly evolves raising new questions to be answered and areas to be researched. Conclusions: The paper presents reasons to embrace customer experience management in organizations, brief overview of managerial recommendations and points to potential avenues of further research, such as, co-creation of customer experience, exploration of the experience in business-to-business sphere, public sector or development of customer experience management framework.
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Havlasová, Eva ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Bednářová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka v restauračním zařízení U Vnuka. Zaměřením práce je vykonat marketingový výzkum v této vybrané restauraci. Hlavní klíčová slova jsou marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníka a dotazníkové šetření. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první polovina se věnuje teoretickým stránkám problematiky. Zahrnuje poznatky o marketingovém výzkumu, dotazníkovém šetření a o zákazníkovi, a sním spojenou spokojenost zákazníka. V druhé části bakalářské práce je popsaný samotný výzkum, jeho cíle, postupy a jednotlivé kroky. Závěr práce se věnuje shrnutí výsledků celého výzkumu, ale také dodává doporučení majiteli restaurace.
Management kvality ve vysokoškolském vzdělávání
Svoboda, Petr ; Černý, Jan (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá teorií řízení kvality jakožto důležitou součástí manažerské vědy. Hlavním cílem této práce je identifikace, formulace a analýza takových manažerských problémů v oblasti kvality vysokoškolského vzdělávání, které buďto v dané otázce nejsou známy, nebo jejichž řešení není považováno za plně postačující. Dílo zmiňuje a cituje více než 200 souvisejících vědeckých prací a představuje vybrané problémy řízení kvality ve vysokoškolském vzdělávání, jako je percepce kvality nebo její udržitelnost. Práce dále navrhuje nové metodiky pro hodnocení kvality a demonstruje využití počítačových simulací a modelování jako nástrojů pro řízení kvality ve vysokoškolském vzdělávání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 410 záznamů.   začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.