Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 410 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Lazárková, Martina ; Dvořák, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Půjčovny lodí Dyje Znojmo. V teoretické části je rozebrána problematika zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků a realizace a přínosy.
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového
Benešová, Petra ; Donabauer, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového“ se ve své teoretické části zabývá problematikou marketingového výzkumu a charakteristikou města Litomyšl. V praktické části je na základě výzkumu spokojenosti zákazníků a provedených analýz uveden návrh na zřízení nového stravovacího zařízení.
Komunikační mix společnosti
Petruchová, Denisa ; Stávková, Blažena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Sonnentor s.r.o. Hlavním cílem je rozšíření stávajícího komunikačního mixu, který by měl především přilákat nové zákazníky a zlepšit aktuální propagaci. V první části jsou definována teoretická východiska, na která navazuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a budoucích tržeb.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Proposal for Improving the Communication Mix in a Selected Company
Gatialová, Martina ; Novak,, Roman (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the proposal for the improvement of the communication mix in a selected company. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on theoretical knowledge about marketing and definitions of selected analyzes. The second part consists of analysis of environment of the selected company and marketing research concerning the satisfaction of the company's existing foreign customers. The final part contains the proposals for improving the communication mix, which were created based on the analysis.
Spokojenost zákazníků
Svobodová, Eliška ; Krupicová, Dana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků.
Tvorba procesního řízení zakázky vybraného portfolia podniku
Krämer, Petr ; Kocábová, Magdalena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování metodiky řízení zakázky ve společnosti AAA COLOR s.r.o. V první části je provedena analýza procesu a řízení procesů již proběhlé zakázky „Rekonstrukce skladovací haly společnosti Borfers a.s.“. Druhou částí je návrh metodiky řízení procesů realizace zakázky ve společnosti AAA COLOR s.r.o. Poslední částí práce je definování podmínek případné realizace návrhových řešení a jejich pozitivní příspěvek organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 410 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.