Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Vojta, Michal ; CSc, Iva Dočkalová, (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
Hodnocení a rozvoj pracovníků v organizaci
Korčeková, Adéla ; Palát,, Milan (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je analýza procesu rozvoje a hodnocení zaměstnanců. Vzdělávání zaměstnanců je důležitou součástí efektivně fungujícího podniku. Teoretická část práce poskytuje informace o vzdělávání a péči o zaměstnance a o řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců. Analytická část je zaměřena na podnik, ve kterém je vzdělávání zaměstnanců nedílnou součástí, jelikož se jedná o podnik, který hodně ovlivňuje vývoj technologických procesů. Výzkum, který byl proveden, má odhalit nedostatky ve vzdělávacím a hodnotícím procesu podniku. Poslední část je věnovaná shrnutí a návrhům pro eliminaci nedostatků.
Návrh systému vzdělávání zaměstnanců v organizaci.
Lukáčová, Karolína ; Vardan, Dalibor (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání zaměstnanců a analyzuje současný systém vzdělávání v konkrétní organizaci. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. Následně je popsán proces vzdělávání zaměstnanců v sledované organizaci, který je pak analyzován v třetí části práce. Výsledky této analýzy pak slouží jako základ pro návrhy na zlepšení vzdělávací politiky v organizaci.
Aktuální trendy využívání digitálních nástrojů ve firemním vzdělávání
Dobaka, Emil ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Organizace v ČR bez ohledu na to, zda se jedná o veřejné instituce či soukromé podniky, aktuálně zohledňují při transformaci svých činností zejména faktor potřeby digitalizace svých procesů. Především v posledních dvou předchozích letech události vyrovnávání se s dopady šíření onemocnění COVID-19 významně ovlivnily potřeby a jednání společenských celků v oblastech uspořádání a organizace práce. Uvedený fenomén urychlil využívání digitálních nástrojů v oblasti dalšího vzdělávání a navázal tak na změny například ve výrobním sektoru v konceptu Průmysl 4.0 podporované Ministerstvem průmyslu a obchodu. Narůstající dynamika vývoje a nabídky digitálních nástrojů pro oblast vzdělávání však staví specialisty na vzdělávání v soukromém sektoru před rozhodování, které z nabízených nástrojů jsou skutečným přínosem anebo jen neefektivním experimentem bez pozitivních dopadů na jejich podniky. Práce se zabývá problematikou aktuálního vývoje nabídky digitálních nástrojů pro firemní vzdělávání. Cílem je identifikovat a charakterizovat aktuálně nabízené digitální nástroje pro podnikové vzdělávání v ČR. Provést jejich klasifikaci dle způsobu jejich využití v procesu přípravy, realizace, vyhodnocování a řízení dalšího vzdělávání. Důraz je kladen na shrnutí pozitivních i negativních faktorů při jejich využití v...
Investice do rozvoje lidského kapitálu
Tolarová, Šárka ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je lidský kapitál, možnosti investování do jeho rozvoje a následné využití v praxi. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část definuje samotný lidský kapitál, investice do lidského kapitálu a firemní vzdělávání (které je jednou z forem rozvoje lidského kapitálu). Praktická část se věnuje analýze vnitřního prostředí firmy, ve které proběhlo dotazníkové šetření, zaměřené na zjištění, jak vnímají zaměstnanci společnosti současný stav vzdělávacího systému zaměřeného na rozvoj jejich lidského kapitálu. Cílem této práce je tedy definovat lidský kapitál, popsat investice do jeho rozvoje, shrnout teoretické poznatky k tématu firemního vzdělávání a následně ověřit jejich platnost v praxi. Klíčová slova Lidský kapitál, investice do lidského kapitálu, osobní rozvoj, firemní vzdělávání rozvojové potřeby, znalosti a dovednosti. Annotation The subjekt of this thesis is human capital, investment options in its development and subsequent use in practice. The paper is divided into two parts. The theoretical part describes human capital, investment in human capital and company training (which is a form of human capital development). The practical part analyzes internal environment of the company. It is also carried out a survey to determine how employees perceive the company's...
Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců
Rolf, Lukáš ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Předložená bakalářská práce Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců pojednává o možnostech e-learnigového vzdělávání, konkrétně o tzv. MOOC programu ve čtyřech vybraných společnostech. Cílem práce je na základě rozhovorů se zástupci společností sesbírat data a zkušenosti z oblasti firemního vzdělávání a na základě těchto poznatků navrhnout vhodnou aplikaci MOOC konceptu v jednotlivých společnostech. V teoretické části této práce jsou přiblíženy přístupy ke vzdělávání zaměstnanců, zejména v e-learningové formě, a představen MOOC koncept. V praktické části bakalářské práce je proveden vlastní výzkum, na jehož základě je doporučena konkrétní aplikace MOOC.
Měření efektivity vzdělávání zaměstnanců společnosti FOXCONN, s.r.o.
Řezáčová, Petra ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Krpálková Krelová, Katarína (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá praktickými aspekty firemního vzdělávání, zejména pak hodnocením a měřením jeho výstupů a efektivity. Teoretická část seznamuje čtenáře s konceptem podnikového vzdělávání a jeho aktuálními trendy, s analýzou vzdělávacích potřeb a definicí vzdělávacích cílů a v neposlední řadě také s metodami měření vzdělávací efektivity. Je zde představeno několik názorových škol a modelů, které mohou být využity k praktickému hodnocení výstupů vzdělávacích aktivit. Tyto modely jsou následně aplikovány v empirické části práce, která zkoumá efektivitu dvou konkrétních školení ve společnosti FOXCONN, s.r.o. za použití Kirkpatrickova a Brinkerhoffova modelu.
Analýza péče o zaměstnance v české telekomunikační společnosti
Vaněčková, Lucie ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Kačor, Lukáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza a zhodnocení péče o zaměstnance ve velké české telekomunikační společnosti, zhodnocení preferencí benefitů pro zaměstnance na základě pohlaví a věku a navrhnutí opatření ke zlepšení současného systému. V teoretické části jsou popsané jednotlivé složky péče o zaměstnance, které jsou základem pro praktickou část. V praktické části práce jsou poznatky aplikovány na konkrétní telekomunikační společnost. Součástí je analýza, která je prováděna dotazníkovým šetřením s pomocí současných zaměstnanců, jehož cílem je zjištění spokojenosti zaměstnanců se systémem a zjištění benefitů, které zaměstnanci preferují. Na závěr jsou díky získaným informacím doporučeny kroky, které by vedly ke zvýšení efektivnosti a spokojenosti všech zaměstnanců.
Investice do rozvoje lidského kapitálu
Tolarová, Šárka ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je lidský kapitál, možnosti investování do jeho rozvoje a následné využití v praxi. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část definuje samotný lidský kapitál, investice do lidského kapitálu a firemní vzdělávání (které je jednou z forem rozvoje lidského kapitálu). Praktická část se věnuje analýze vnitřního prostředí firmy, ve které proběhlo dotazníkové šetření, zaměřené na zjištění, jak vnímají zaměstnanci společnosti současný stav vzdělávacího systému zaměřeného na rozvoj jejich lidského kapitálu. Cílem této práce je tedy definovat lidský kapitál, popsat investice do jeho rozvoje, shrnout teoretické poznatky k tématu firemního vzdělávání a následně ověřit jejich platnost v praxi. Klíčová slova Lidský kapitál, investice do lidského kapitálu, osobní rozvoj, firemní vzdělávání rozvojové potřeby, znalosti a dovednosti. Annotation The subjekt of this thesis is human capital, investment options in its development and subsequent use in practice. The paper is divided into two parts. The theoretical part describes human capital, investment in human capital and company training (which is a form of human capital development). The practical part analyzes internal environment of the company. It is also carried out a survey to determine how employees perceive the company's...
Hodnocení a rozvoj pracovníků v organizaci
Korčeková, Adéla ; Palát,, Milan (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je analýza procesu rozvoje a hodnocení zaměstnanců. Vzdělávání zaměstnanců je důležitou součástí efektivně fungujícího podniku. Teoretická část práce poskytuje informace o vzdělávání a péči o zaměstnance a o řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců. Analytická část je zaměřena na podnik, ve kterém je vzdělávání zaměstnanců nedílnou součástí, jelikož se jedná o podnik, který hodně ovlivňuje vývoj technologických procesů. Výzkum, který byl proveden, má odhalit nedostatky ve vzdělávacím a hodnotícím procesu podniku. Poslední část je věnovaná shrnutí a návrhům pro eliminaci nedostatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.