Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 257 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh koncepce posílení konkurenceschopnosti podniků na trhu interim managementu v České republice
Posolda, Daniel ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategické koncepce posilující konkurenceschopnost firem poskytujících služby na trhu interim managementu v České republice. Literární rešerše obsahuje zvolený teoretický rámec použitý v následujících částech. Analytická část popisuje situaci na vybraném trhu včetně identifikace výzev, příležitostí a problémů. Navazující návrhová část práce, obsahuje strategickou koncepci konkurenceschopnosti rozpracovanou na úrovni konkurenčních výhod vedoucích k posílení postavení firem na trhu.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Tvarožková, Klára ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro strategický rozvoj značky brněnského startupu, který se pohybuje na globálním trhu prvkové analýzy. V rámci práce budou představena teoretická východiska zaměřená na oblasti značky, business modelu,trhu, konkurence a zákazníků. Analytická část zkoumá aktuální situaci na trhu, přístup konkurence k rozvoji značky a také dosavadní značku samotného startupu. Návrhová část této diplomové práce vytváří možný model rozvoje značky společně s návrhy na implementaci a zvýšení povědomí
Proposal for a Personal Development Plan for a Manager Operating in a Small Company
Koprna, Gregor ; Zich, Robert (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with a proposal for a development plan for a manager operating in a small company. The theoretical part includes a literature review regarding problematic of managers, competencies, competency model, and development of managers. In the analytical part, the manager, and the company he works in are briefly described. Chosen analytical and research methods are used in the analytical part to identify the competencies and create a competency model, which is later validated, and the level of competencies presented is measured. The last part contains the final proposal of a development plan for the manager, which should lead to better work performance and, subsequently, better results for the company.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky malého podniku ve fázi internacionalizace
Palík, Václav ; Polák, Vojtěch (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rámce pro rozvoj značky malé české technologické společnosti, která chce expandovat na zahraniční trhy. Současná značka společnosti, Stroje Polák, je na českém trhu dobře zavedená, ale v mezinárodní komunikaci není její název srozumitelný a může být vnímán jako odkaz na Polsko. Práce je rozdělena na teoretickou část definující klíčové pojmy související s řízením značky, analytickou část identifikující charakteristiky současné značky a návrhovou část kombinující dosavadní poznatky a předkládající návrh rozvoje značky pro expanzi na zahraniční trhy.
Rozvoj business strategie při expanzi firmy
Maršálková, Michaela ; Kubíková, Šárka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj business strategie české společnosti, která vyrábí přírodní probiotika a prebiotika, jejímž cílem je expanze do zahraničí. Teoretická část práce vysvětluje jednotlivé pojmy internacionalizace, motivy a bariéry vstupu, mezinárodní marketingovou komunikaci a strategii. Analytická část zhodnocuje současnou business strategii pro Českou republiku, vybrané zahraniční trhy, konkurenci a rizikovost zahraničních trhů, což slouží pro návrhovou část. V návrhové části jsou definovány změny a vazby business strategie, zpracován doporučený harmonogram internacionalizace a zhodnocení předpokladů.
Návrh koncepce posílení konkurenceschopnosti podniků na trhu interim managementu v České republice
Posolda, Daniel ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se na úrovni koncepce zaměřuje na oblast posilování konkurenceschopnosti na trhu interim managementu v České republice. V práci jsou postupně obsaženy literární rešerše, analytické a návrhové části. Literární rešerše zpracovává zvolený teoretický rámec použitý v následujících částech. Analytická část popisuje situaci na vybraném trhu a aktuální trendy. Navazující návrhová část práce obsahuje strategickou koncepci pro posílení konkurenceschopnosti za pomoci konkurenčních výhod.
Development of Business Model of Company
Kostka, Petr ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the design and development of a business model. The theoretical part defines procedures and tools for evaluating a business. In the analytical part, findings about the current state of the company and the external environment are presented. These findings are then evaluated according to their importance and proposals for the development of the company are formulated based on them.
Development of Business Model of Small Company with Focus on E-shop
Vala, Štěpán ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on making suggestions for improving the e-shop of the ADW group of companies. The proposals are supported by an analysis of competitors, their e-shops and an analysis of the current e-shop. In the theoretical part, the theoretical concepts for this development are explained. In the analytical part, the current situation of the e-shop of ADW companies is evaluated and the areas where some development steps are needed to achieve the goals in the future are mentioned. In the last part of the bachelor thesis, there is a proposal part in which the necessary steps to develop the needed areas are suggested.
Proposal for Brand Development Framework for Small Company
Válka, David ; Milichovský, František (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on developing a brand for Mr. Jaromír Zeisel who provides house renovation and construction services under current brand RDI. Mr. Zeisel operates as a sole proprietor since the end of 2022 and his primary focus is personal home renovations. The theoretical part will discuss important terms in the field of branding and also discuss the role of brand in the renovation/ construction business. The analytical part of the thesis focused on the brand itself and at an assessment of its visual identity. External analysis looks at branding of competing renovation businesses and compares their brand identities and communication. The proposal for brand development was created based on the information gathered in the analytical part and will include visual improvement proposal as well as brand framework definition proposal.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Gášpárová, Kristýna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj Armády České republiky jako značky a posílení jejího dobrého jména. V rámci diplomové práce budou vymezena východiska pro úspěšné zpracování teoretického rámce vhodného pro budování značky nekomerčních organizací. Analytická část bude věnována přístupům k brandingu Armády České republiky a dalších vybraných zahraničních armád. Pozornost bude věnována i dalším relevantním oblastem, majícím vliv na vnímání značek. Na základě zpracovaných analýz budou vypracovány návrhy, které posílí vnímání Armády České republiky jako moderní, inovativní a spolehlivé organizace, která bude současně atraktivním zaměstnavatelem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 257 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Zich, Rostislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.