Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 621 záznamů.  začátekpředchozí551 - 560dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management consulting
Novotný, Jiří ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Management Consultig je obor, který se velmi rychle rozvíjí v celém světě a samozřejmě i v České republice. Poskytuje užitečné služby pro jak pro podnikatele tak pro neziskovou a státní sféru a představuje zajímavou příležitost pro čerstvé absolventy vysokých škol, nejen ekonomického směru. Ve své práci jsem se snažil tento obor definovat, vysvětlit jeho vznik, popsat strukturu typické consultingové firmy a odhadnout budoucí trendy v tomto odvětví. Vycházel jsem přitom z dostupné literatury, analýz a osobních rozhovorů s konzultanty a uchazeči o zaměstnání. Na závěr jsem přiložil dvě případové studie, jako ukázku toho, jak management consulting vypadá v praxi.
Segmentace zákazníků a její využití (vybrané problémy)
Turner, Oldřich ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
In the world of today, when the differences between people are becoming more and more significant and individualism is stressed more often than ever, people have wider choices. In this situation the companies are facing major challenges in serving these more and more demanding customers. To be able even to get the attention of some people, companies need to provide or offer some value. And the value can be delivered only when a company knows what is in the heads of their (potential) customers, i.e. what are their needs, desires, wishes, etc. And that\\\'s when segmentation comes into play. Efficient segmentation is a key success factor of drawing customer attention and tailoring the offer to this particular customer to satisfy his/her needs. Efficient (and if possible innovative) segmentation is also often a source of competitive advantage, because it is usually based on data that are difficult to obtain for competitors. The main goal of the paper is twofold: to enlighten what segmentation means and how it is connected to the overall marketing and business strategy and to show real world examples. The paper is divided into two main parts, the first one focusing on theoretical aspects of segmentation and on what lies beneath it. The second part is then focusing on real world situations and examples how various firms from various industries used innovative and modern approaches to segmentation to increase their sales, profit and overall value.
Strategie rodinné obchodní firmy (vybrané problémy)
Žahourková, Michaela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá vývojem konkrétní rodinné obchodní firmy v kontextu historického vývoje a navrhuje možnou strategii pro udržení ziskovosti do budoucnosti. Vývoj je posuzován zejména v kontextu politických změn v České republice a v kontextu změn preferencí účastníků cestovního ruchu.
Význam segmentace zákazníků pro strategii firmy
Salavová, Marta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování významu segmentace zákazníků pro strategii firmy a její pozice v rámci marketingového mixu. Důležitým prvkem je členění tématu ze dvou hledisek na tzv. interní segmentaci využívající moderních informačních technologií (především práce s daty, využívání CRM a Data Mining technologií) a tzv. externí segmentaci založenou na průzkumu životního stylu populace. Závěr práce je věnován trendům v životním stylu české společnosti s využitím typologií čtyř organizací, které se průzkumem trhu zabývají. Součástí práce je srovnání těchto typologií a příklad praktické využitelnosti jedné z nich.
Způsob výběru dodavatele retailingové firmy
Špačková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce pojednává o výběru dodavatelů retailingovými firmami a jeho důležitosti a významu. První část zpracovává teoretickou oblast. Ve druhé, praktické části obsahuje konkrétní případy tří firem - nadnárodního retailera (Ahold Czech Republic, a.s.), lokálního maloobchodníka (Koloniál Schwarz) a tuzemského výrobce (Alima značková potravina, a.s.). Porovnává jejich postupy a přístupy, zmiňuje jejich klady a zápory.
Výběr strategického partnera (při vstupu na trh)
Parobková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce definuje kritéria optimálního výběru strategického investora při vstupu na zahraniční trh formou fúze či akvizice. Jsou zhodnoceny faktory ovlivňující strategii růstu společnosti, výběr vhodného cílového trhu a výběr vhodného akvizičního cíle. Dále je v práci popsán samotný akviziční proces včetně právních dokumentů, které transakci provázejí. Poslední část této práce je věnována zhodnocení cílové společnosti a metodám určení kupní ceny a končí samotným uzavřením celé transakce.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.
Key Account Management
Dvořák, Dalibor ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
Strategie implementace nové služby na český trh
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
Podnikání ve specifickém odvětví služeb
Jiroušová, Šárka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je revize desetileté existence firmy Skischool Krkonoše, podnikající ve specifickém odvětví služeb. Práce je zaměřena na silné a slabé stránky fungování firmy s důrazem na vnější a vnitřní design, nabídku služeb a reklamu. Součástí jsou konkrétní návrhy na zdokonalení poskytovaných služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 621 záznamů.   začátekpředchozí551 - 560dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 ZEMAN, Jan
20 ZEMAN, Jaroslav
2 Zeman, J.
19 Zeman, Jakub
41 Zeman, Jan
20 Zeman, Jaroslav
18 Zeman, Jiří
3 Zeman, Josef
2 Zeman, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.