Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 591 záznamů.  začátekpředchozí183 - 192dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Assistance and Information System for Blind People
Hnilica, David ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This work deals with the problem of implementation of the assistance system to support the orientation of blind people in the means of public transportation. Since it is only one part of larger unit (the RAMPE project), it doesn't cover the whole topic, yet only implements one part of it. It is written from the point of view of a developer and code architect. It improves the software architecture of existing project, suggests new methods and techniques and adds new functions to the application. This is done only at the respective part - the work is neither capable, nor takes any ambition  to design or modify the whole system. That has been done already by other people and parties in the past and this work merely continues those done in the past.
Simulace tekutin v reálném čase
Fedorko, Matúš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Přimárním cílem této práce je simulace tekutin v reálním čase běžící na moderním programovatelným grafickým hardvéru. Práce začíná vysvětlením základních principů simulace tekutin se zaměřením na metodu Smoothed particle hydrodynamics. Následujúcí diskuze pak přináší stručný úvod do OpenCL jako i popis současného grafického hardvéru se zaměřením na odlišnosti při programování těchto specifických čipů ve srovnání s tradičními procesory. Poslední dvě kapitole této práce pak popisují návrh a implementaci problému.
Augmented Reality in Cockpit
Tabášek, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This thesis deals with the usage of augmented reality in aviation. In this area, it focuses on the cockpit checklist used in each flight phase to ensure that all important tasks are performed. An experimental mobile application is developed to guide the pilot step by step through the cockpit checklist. Each step requires some action to be performed on a particular flight instrument located in the aircraft cockpit. The appropriate flight instrument, associated with the active task, is identified and tagged with a suitable visualization. The experimental application is implemented using the Unity engine and the AR Foundation framework. The implemented application has been tested during flight with positive feedback from participants. 
Klient virtuální čekárny pro iOS
Bukovský, Luděk ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. Testování proběhlo na uživatelích, kteří aplikaci ohodnotili kladně s jednoduchým ovládáním. Za velký přínos této práce se považuje vhodně navržené uživatelské rozhraní. 
Nerealistické zobrazení videa
Širůček, Pavel ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá způsoby pro nerealistické zobrazení videa. Jsou zde shrnuty techniky pro zpracování videa, hlavní zaměření je na malířské techniky a zpracování videa těmito technikami. Pozornost je věnována jednotlivým operacím při zpracování snímku a způsobům pro zajištění koherence mezi snímky videa. Součástí práce je aplikace na zpracování videa, využívající knihovnu OpenCV.
Acceleration of Object Detection Using Classifiers
Juránek, Roman ; Kälviäinen, Heikki (oponent) ; Sojka, Eduard (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Detection of objects in computer vision is a complex task. One of most popular and well explored  approaches is the use of statistical classifiers and scanning windows. In this approach, classifiers learned by AdaBoost algorithm (or some modification) are often used as they achieve low error rates, high detection rates and they are suitable for detection in real-time applications. Object detection run-time which uses such classifiers can be implemented by various methods and properties of underlying architecture can be used for speed-up of the detection.  For the purpose of acceleration, graphics hardware, multi-core architectures, SIMD or other means can be used. The detection is often implemented on programmable hardware.  The contribution of this thesis is to introduce an optimization technique which enhances object detection performance with respect to an user defined cost function. The optimization balances computations of previously learned classifiers between two or more run-time implementations in order to minimize the cost function.  The optimization method is verified on a basic example -- division of a classifier to a pre-processing unit implemented in FPGA, and a post-processing unit in standard PC.
Utilization of Motion Sensor Data for User Activity Analysis
Eršek, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
This bachelor thesis aims to provide a design and implementation of an algorithm for analysis of user activity based on data from motion sensors. The thesis explores possibilities of classification and counting repetitions of 7 basic body-weight exercises, namely: push ups, squats, planks, sit-ups, seated knee raises, tricep dips and lunges. Data from motion sensors are collected by a mobile device located in top pocket of exercising user's trousers. Selection of used methods and their parameters as well as number and type of extracted features is chosen with regard to low computational complexity. When designing a solution, emphasis was put on the fact that it is irrelevant how the device is positioned in the user's pocket. For the thesis, a dataset containing 7 training sessions from 4 different users was created. Designed method was implemented as a desktop application with Command Line Interface and consequently validated on the created dataset. The solution was able to reach metrics of F1-score in range 45.3 % - 74.9 % for analysis and counting repetitions of an unseen user's training session. For an unseen training session of a known user, the metrics of F1-score was up to 94 %.
Fotokoutek
Valda, Tomáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace aplikace fotokoutku používané primárně na tabletech. Práce popisuje existující řešení, analyzuje jejich nedostatky a soustředí se na výběr vhodných technologických prostředků. Popisuje také způsob implementace externího zpracování plateb na virtuálním privátním serveru a následnou komunikaci s databází. Součástí práce je návrh uživatelského rozhraní. Výstupem je funkční vzorek aplikace připravený k použití.
Fyzikální simulace na GPU
Janošík, Ondřej ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku fyzikální simulace pevného tělesa a možnosti paralelizace s využitím GPU. Popisuje základy potřebné pro implementaci základního fyzikálního enginu zaměřeného na fyzikální simulací kvádrů a technologie použitelné pro akceleraci. V práci popisuji postup, kterým jsem postupně urychloval fyzikální simulaci s použitím OpenCL. Každá významná změna je popsána ve vlastní sekci a obsahuje výsledky měření s krátkým shrnutím.
Chatbot pro Smart Cities
Jusko, Ján ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je zjednodušit přístup k informacím občanům statutárního města Brno a zároveň modernizovat způsob komunikace mezi občanem a jeho městem. Zvolený problém práce řeší vytvořením konverzačního agenta - chatbota Kroka. S využitím umělé inteligence a analyzátoru českého jazyka je agent schopen porozumět určité množině textových dotazů v přirozeném jazyce a odpovídat na ně. Agent je dostupný na platformě Messenger a disponuje znalostní bází, která obsahuje data poskytnutá městem. Při provedení rozsáhlého uživatelského testování na celkovém počtu 76 občanů města se ukázalo, že až 97\% respondentům se líbí idea městského chatbota a vědí si představit, že ho budou pravidelně používat. Hlavním zjištěním této práce je, že široká veřejnost dokáže dobře přijmout a efektivně využívat chatbota a výsledky této práce motivují k dalšímu vývoji praktických aplikací konverzačních agentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 591 záznamů.   začátekpředchozí183 - 192dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Zemčík, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.