Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název práce Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ Cíle práce Cílem diplomové práce je zjistit fyzickou zdatnost žáků sportovních tříd na druhém stupni základní školy, a zda má tato proměnná nějaký vztah se studijním prospěchem náhodně vybraných žáků. Metody Fyzická zdatnost je testovaná metodou testové baterie Unifittest (6-60) (Měkota, Kovář, 2002) a studijní prospěch s prioritami a vztahem ke studiu je zjišťován pomocí vytvořené ankety, jejíž odpovědi jsou přiřazeny k výsledkům Unifittestu (6- 60) konkrétního žáka. Výsledky jsou zpracovány pomocí statistických metod. Výsledky Výsledky testové baterie Unifittest (6- 60) prokázaly celkem u 89 % probandů nadprůměrnou, nebo výrazně nadprůměrnou úroveň kondičně podmíněných pohybových předpokladů. Pouze 11 % účastníků dosáhlo na průměrné hodnocení. Nejlepších výsledků v Unifittestu (6- 60) dosáhly žákyně 9. třídy a žáci 7. třídy. Výpočtem Spearmanova korelačního koeficientu byl zjištěn alespoň středně silný korelační vztah mezi pořadím ve výsledcích v Unifittestu (6- 60) a pořadím v součtu známek z českého jazyka, matematiky a cizího jazyka pouze u dvou kategorií. U dívek 6. třídy byla zjištěna korelace rₛ= 0,51 a u dívek 8. třídy rₛ= 0,56. U ostatních kategoriích byl zjištěn slabý, nebo téměř žádný korelační vztah. Klíčová slova...
Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název práce Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ Cíle práce Cílem diplomové práce je zjistit fyzickou zdatnost žáků sportovních tříd na druhém stupni základní školy, a zda má tato proměnná nějaký vztah se studijním prospěchem náhodně vybraných žáků. Metody Fyzická zdatnost je testovaná metodou testové baterie Unifittest (6-60) (Měkota, Kovář, 2002) a studijní prospěch s prioritami a vztahem ke studiu je zjišťován pomocí vytvořené ankety, jejíž odpovědi jsou přiřazeny k výsledkům Unifittestu (6- 60) konkrétního žáka. Výsledky jsou zpracovány pomocí statistických metod. Výsledky Výsledky testové baterie Unifittest (6- 60) prokázaly celkem u 89 % probandů nadprůměrnou, nebo výrazně nadprůměrnou úroveň kondičně podmíněných pohybových předpokladů. Pouze 11 % účastníků dosáhlo na průměrné hodnocení. Nejlepších výsledků v Unifittestu (6- 60) dosáhly žákyně 9. třídy a žáci 7. třídy. Výpočtem Spearmanova korelačního koeficientu byl zjištěn alespoň středně silný korelační vztah mezi pořadím ve výsledcích v Unifittestu (6- 60) a pořadím v součtu známek z českého jazyka, matematiky a cizího jazyka pouze u dvou kategorií. U dívek 6. třídy byla zjištěna korelace rₛ= 0,51 a u dívek 8. třídy rₛ= 0,56. U ostatních kategoriích byl zjištěn slabý, nebo téměř žádný korelační vztah. Klíčová slova...
Srovnání fyzické zdatnosti žáků obecné a sportovní třídy ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Krištofič, Jaroslav (oponent)
Název práce: Srovnání fyzické zdatnosti žáků obecné a sportovní třídy ZŠ Cíle práce: Cílem výzkumu je zjistit jakou fyzickou zdatnost mají žáci, kteří navštěvují výběrovou sportovní třídu ZŠ a výsledky srovnat se stejně starými žáky obecné třídy. Metody: Měření bylo provedeno formou testové baterie Unifittest (6-60), která je složena z následujících testů - skok daleký z místa, leh- sed opakovaně, shyby/výdrž ve shybu a Cooperův test. Výsledky byly vyhodnoceny a srovnány pomocí statistických charakteristik, jako jsou míry polohy a variability. Výsledky: Po provedení jednotlivých testů byla zjištěna průměrná úroveň kondičních schopností v každé kategorii. V testu skok daleký z místa dosáhli chlapci ze sportovní třídy o 14, 6 % lepšího průměrného výkonu, než chlapci z obecné třídy a mezi děvčaty dosáhla rovněž lepší výkonnosti děvčata ze sportovní třídy, konkrétně o 8, 5 %. I v testu leh- sed prokázali lepší výkony žáci ze sportovní třídy, tentokrát o 5, 9 %. U žákyň sportovní třídy byly výkony lepší o 3, 3 % než u žákyň z třídy obecné. Velký výkonnostní rozdíl jsem zaznamenala u testu ve shybech, při kterém měli žáci sportovní třídy v průměru o 20, 4 % lepší výsledek. Mezi dívkami měly však tentokrát lepší výkony dívky z obecné třídy, a to o 21 %. V testu vytrvalostních schopností se mezi chlapci...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.