Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodinný dům
Zikmund, Petr ; Beranová, Iveta (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je návrh dvoupodlažního rodinného domu. Novostavba je navržena jako trvalé bydlení pro čtyřčlennou rodinu. Budova má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Garáž pro jeden osobní automobil je součástí rodinného domu. Objekt je navržen ze stavebního systému Porotherm. Konstrukci střechy tvoří jednoplášťová plochá střecha. Objekt je zateplen systémem ETICS. Hlavní vstup je orientován na sever, z ulice Loučková. RD stojí na okraji vesnice Nížkov. Hlavní část práce je tvořena projektovou dokumentací a technickou zprávou. Součástí bakalářské práce jsou také dispoziční a architektonické studie, konstrukční detaily, tepelně technické studie, návrh schodiště a návrh základů. Výkresová část byla zpracována v počítačovém programu ArchiCAD GRAPHISOFT 20.
Rodinný dům
Zikmund, Petr ; Beranová, Iveta (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je návrh dvoupodlažního rodinného domu. Novostavba je navržena jako trvalé bydlení pro čtyřčlennou rodinu. Budova má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Garáž pro jeden osobní automobil je součástí rodinného domu. Objekt je navržen ze stavebního systému Porotherm. Konstrukci střechy tvoří jednoplášťová plochá střecha. Objekt je zateplen systémem ETICS. Hlavní vstup je orientován na sever, z ulice Loučková. RD stojí na okraji vesnice Nížkov. Hlavní část práce je tvořena projektovou dokumentací a technickou zprávou. Součástí bakalářské práce jsou také dispoziční a architektonické studie, konstrukční detaily, tepelně technické studie, návrh schodiště a návrh základů. Výkresová část byla zpracována v počítačovém programu ArchiCAD GRAPHISOFT 20.
Programování pluginů pro hru Minecraft
Král, David ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Zikmund, Petr (oponent)
Tato práce je zaměřena na objasnění problematiky programování pluginů do světa počítačové hry Minecraft. Cílem mé práce je naučit čtenáře základy tvorby pluginů, díky kterým bude čtenář schopný vyvíjet pluginy sám. V první části je vysvětleno, co vše vývojář potřebuje k vytváření pluginů a bez čeho se neobejde. Dále je zde vysvětleno, jaké jsou možnosti nastavení v konfiguračním souboru a jaké je jejich využití pro plugin. V další části jsou popsány nejčastěji využívané eventy k modifikaci událostí. Ve druhé části práce je vysvětlen vývoj samotný. Vývoj je zachycen krokovou formou, kde je u každého kroku čtenáři vždy vše vysvětleno, aby mu bylo jasné, co se právě vytváří a z jakého důvodu. Ke každému takto vytvářenému pluginu jsou na konci kapitoly umístěny jednotlivé obrázky, aby měl čtenář i praktickou představu o tom, jak vše bude vypadat.
Vývoj elektronické regulace otáček dmychadla automobilového topení
ZIKMUND, Petr
Bakalářská práce se zabývá vývojem a realizací zařízení pro automatické ovládání dmychadla automobilového topení stojícího nebo pomalu jedoucího automobilu v závislosti na otáčkách motoru. Součástí je stručný popis mikroprocesoru firmy Atmel AT89C2051\copyright{}, popis stabilizátoru napětí a možnost využití zařízení.
Framework Stripes
Zikmund, Petr ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Ve své bakalářské práci nazvané Framework Stripes popisuji principy a nástroje méně známého objektově orientovaného frameworku pro tvorbu webových aplikací za použití programovacího jazyku Java. Práce se dělí na tři části. V první části popisuji obecněji základní pojmy a strukturu frameworku jako takového. Ve druhé části popisuji principy a vlastnosti frameworku Stripes, včetně jeho nástrojů. Třetí část má za úkol prezentovat vývojové možnosti frameworku na konkrétní aplikaci.

Viz též: podobná jména autorů
6 ZIKMUND, Pavel
6 Zikmund, Pavel
4 Zikmund, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.