Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí288 - 297dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace SK Slavia Praha
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace SK Slavia Praha Cíle Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace klubu SK Slavia Praha s fanoušky. Její celkové zhodnocení a následné podání návrhů na její zlepšení. Metody: V této práci byly užity kvalitativní metody. Jednalo se o analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Následně o provedení strukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení klubu a polo strukturovaných rozhovorů s třemi fanoušky klub. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že klub nevyužívá všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl a některé nástroje nevyužívá v současné chvíli vůbec. Výsledkem práce je návrh možných zlepšení, která by zlepšila celkovou marketingovou komunikaci mezi klubem a fanoušky. Klíčová slova: Komunikační mix, fotbal, fanoušci, public relations
Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour
Komárková, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Efektivita komunikační kampaně PumaOne tour Cíle: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj komunikační kampaně PumaFuture tour pro rok 2018, a to prostřednictvím vyhodnocení efektivity komunikační kampaně PumaOne tour 2017. PumaFuture tour je navazující akcí na PumaOne tour 2017. Metody: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúč astně ného pozorování a metodou analýzy dokumentů . Sbě r dat probíhal pomocí polo-strukturovaného rozhovoru s pracovnicí marketingového oddě lení společ nosti Puma Č R. Výsledky: V závě ru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikač ní kampaně , vyhodnocení její výsledné efektivity a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiň ovanými návrhy byla především změna rozložení nákladů pro firmu Puma a obchodního partnera, která umožní investovat více finančních prostředků do hodnotnějších cen, atraktivnějších aktivit a mediálních nosičů. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, Puma
Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna
Veselka, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna Cíle: Cílem této bakalářské práce je vyhledání "bílého místa" na trhu se surfovými prkny a vytvoření produktu, respektive značky, která by toto místo mohla zaplnit. Dalším úkolem práce je realizování strategických kroků řízení a budování značky. Tyto kroky budou vedeny od samotného počátku vytvoření produktu a značky, přes budování hodnoty a image této značky pomocí vhodně zvolených prvků značky až po další rozvoj značky a inovační aktivity Metody: Tato práce analyzuje sekundární data získaná z výsledků průzkumů trhu provedených v oblasti průmyslu výroby surfových prken během roku 2017 a 2018. Získaná data byla dále zpracována pro analýzu konkurence a vytvoření poziční mapy. Pomocí těchto metod byla stanovena pozice nové značky na trhu surfových prken. Výsledky: Podařilo se objevit prázdné místo na trhu, které je pokryté poptávkou a není zde realizována nabídka. Toto místo bylo vyplněno novým produktem, jehož vlastnosti byly určeny na základě analýzy konkurence a konstrukci poziční mapy. Byla stanovena strategie budování hodnoty a image značky, vybrány nejdůležitější prvky značky, vytvořena podznačka podporující image a uvedená další možnost rozvoje značky. Klíčová slova: strategie budování značky, značka, založení značky, poziční mapa ,...
Rozpočet České softballové asociace se zaměřením na dílčí rozpočty jednotlivých reprezentačních celků a jejich plnění
Pecková, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rozpočet České softballové asociace se zaměřením na dílčí rozpočty jednotlivých reprezentačních celků a jejich plnění Cíle: Hlavním cílem této práce je určení velikosti příjmů a výdajů České softballové asociace v čase, respektive od roku 2010 do roku 2017, a identifikace trendů v rozdělování rozpočtu mezi jednotlivé reprezentace. Prioritou je pak zodpovězení otázek zadaných předsedou ČSA Gabrielem Waage. Metody: V této práci byla použita metoda komparace při porovnávání sekundárních dat z jednotlivých anuitních rozpočtů. Po získání a analýze výsledných hodnot proběhlo strukturované interview s předsedou ČSA. Získané poznatky jsou pak důkladněji rozebrány v diskuzi. Výsledky: Vzhledem k výsledkům analýzy a informacím, které jsem získala z rozhovoru s předsedou ČSA, jsem v této práci navrhla několik doporučení, nad kterými by se mohl předseda ČSA zamyslet před tvorbou budoucích rozpočtů. Zejména jsem řešila koncept spravedlnosti v rozdělování peněžních prostředků mezi reprezentace a adekvátnost cílů, které jsou na reprezentační celky kladeny. Klíčová slova: náklady, příjmy, spravedlnost, reprezentace, softball
Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy
Košatková, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Cíl: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu a výsledků provedeného výzkumu předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace FK Dukla Praha ženy směrem k potenciálním rodičům budoucích hráček. Pro sběr dat byly využity metody kvantitativního výzkumu a analýzy interních dokumentů. Bylo zjištěno, že rodiče hráček, v době zápisu svých dcer do klubu, využili většinu nástrojů marketingové komunikace klubu. Součástí práce jsou tak návrhy na další konkrétní nástroje, které klub může využít pro rozšiřování své členské základny. fotbalový klub, komunikační mix, rodiče, nábor členů
Plán podpory rozvoje marketingových aktivit vodácké půjčovny ve Znojmě
Horáková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šrámek, Martin (oponent)
Název: Plán podpory rozvoje marketingových aktivit vodácké půjčovny ve Znojmě. Cíle: Cílem práce je analýza marketingových aktivit (včetně SWOT analýzy) vodácké Půjčovny lodí Dyje ve Znojmě a na základě těchto zjištění navržení plánu jejich rozvoje, podpůrných činností a doplňujících aktivit. Pozitivně tak přispět k propagaci půjčovny, nejen ve Znojmě, ale i v celém Jihomoravském kraji. Výsledkem práce bude navržení konkrétních technických i kreativních kroků k doplnění stávajících, ale i nových marketingových aktivit pro rok 2018. Metody: Data byla získána na základě dokumentů a informací poskytnutých přímo Půjčovnou lodí Dyje. Následně byla využita při analýze marketingového prostředí, ve kterém se organizace nachází. Pro zjištění slabých a silných stránek, které byly při propagaci vyzdvihnuty, byla sestrojena SWOT analýza podniku. Výsledky: Půjčovna lodí Dyje má nedostatky v oblasti propagace a nástrojů nepřímé komunikace se zákazníky. Na základě tohoto poznatku byl vytvořen plán na podporu rozvoje stávajících a zcela nových marketingových aktivit, které osloví širší veřejnost a potenciální zákazníky Půjčovny lodí Dyje. Klíčová slova: nezisková organizace, spolek, služby, marketingové aktivity, marketingové prostředí, SWOT analýza, plán rozvoje
Marketingová komunikace fitness centra Nolimits
Jahelková, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
v českém jazyce: Název: Marketingová komunikace fitness centra Nolimits Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení současné marketingové komunikace fitness centra Nolimits a vytvořit návrh na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvalitativní výzkum ve formě polo-strukturovaného rozhovoru, strukturovaného rozhovoru s dotazníkovým archem, monitoringu sociálních sítí a analýzy interních dokumentů Výsledky: Závěrem této práce je, že marketingová komunikace fitness centra Nolimits naplňuje svůj účel, ale je zde prostor pro její zefektivnění. Výstupem je zlepšení stávajících a návrh nových komunikačních nástrojů. Zejména se jedná o lepší využití sociálních sítí a internetových stránek. Dále návrh obsahuje zlepšení ve školení zaměstnanců a s ním související osobní prodej, návrh nové brožury, přepracování videoklipu a využití guerilla marketingu a event. marketigu. Klíčová slova: Fitness, sport, propagace, milon circle, osobní prodej
Marketingová strategie projektu Radegast Index
Loudová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie projektu Radegast Index Cíle: Tato diplomová práce se zabývá výzkumem projektu Radegast Index, který je již pátým rokem oficiální statistikou nejvyšší české hokejové soutěže. Práce byla doplněna odbornými studiemi, které se týkají daného tématu. Hlavním úkolem práce bylo zjistit povědomí o projektu Radegast Index a spojení piva Radegast s hokejem vůbec. Následně navrhnout strategická řešení, která vyplynula z výsledků dotazníků, rozhovoru a SWOT analýzy a mohou sloužit ke zlepšení samotného projektu. Metody: Výzkum povědomí o projektu Radegast Index a spojení piva Radegast s hokejem byl proveden pomocí dotazníku. Dalšími důležitými metodami výzkumu byl i rozhovor s brand specialistou pivovaru Radegast, a zpracování SWOT analýzy projektu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou marketingové strategie, které jsem navrhla pro zvýšení povědomí o spojení pivovaru Radegast s extraligovým hokejem a projektu Radegast Index. Tyto strategie jsou navrhnuty tak, aby korespondovaly s výsledky z marketingového výzkumu. Klíčová slova: Hokej, Radegast, strategická řešení, SWOT analýza
Vliv MS v ragby a LOH na povědomí studentů FTVS o ragby
Kadavá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Vliv MS v ragby a LOH na povědomí studentů FTVS o ragby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjištění, zda měli velké světové ragbyové události konané v roce 2015 a 2016 vliv na povědomí studentů FTVS o ragby. Konkrétně, zda se zvýšily znalosti studentů FTVS nejen o konání Mistrovství světa v ragby a ragbyového olympijského turnaje, ale také jejich znalosti o pravidlech ragby, světovém ragby, českém ragby atd. Metody: V diplomové práci jsem využila metody kvantitativního výzkumu. Pomocí serveru Vyplnto.cz jsem vytvořila dva elektronické dotazníky, z nichž jeden jsem distribuovala v roce 2015 před konáním MS v ragby a druhý v roce 2016 po skončení Letních olympijských her. Výsledky: Výsledky výzkumu prokázaly vliv světových událostí na povědomí studentů FTVS o ragby. Jejich základní znalosti o světovém ragby a pravidlech se prokazatelně zvýšily. Dále se ale také ukázalo, že znalosti a zájem studentů o české ragby se nijak neprohloubil. Klíčová slova: mistrovství světa v ragby, letní olympijské hry, ragby, povědomí
Efektivnost reklamy na stadionech Extraligy ledního hokeje v ČR pro firmy sponzorující sport
Vilímovská, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Efektivnost reklamy na stadionech hokejové extraligy v ČR pro firmy sponzorující sport. Cíl: Vyjádření a vyhodnocení efektivnosti reklamy na stadionech hokejové extraligy v ČR. Metody: Kvantitativní výzkum spočívající v získání specifických dat z českých extraligových stadionů a jejich následné porovnání v rámci určených oblastních celků. Použity jsou zejména metody popisné analýzy, kvantitativního dotazování, obsahové analýzy, výpočtu vybraných mediálních ukazatelů a komparace. Výsledky: Výpočtem indexů efektivnosti ze získaných dat, byla číselně vyjádřena efektivnost reklamy na stadionech ELH. Data byla následně statisticky a graficky zpracována. Byly vyhodnoceny a porovnány efektivnosti inzerce v rámci stadionů i jednotlivých typů reklamních ploch. Díky nízkému počtu respondentů byly určeny pouze demonstrativně nejefektivnější a nejméně efektivní způsoby inzerce na určitých stadionech. Klíčová slova: efektivnost, efektivnost reklamy, sportovní reklama, sponzoring sportu

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí288 - 297dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.