Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční hodnocení pasivního rodinného domu
Červenková, Lenka ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
(česky) Hlavním cílem, kterým se tato bakalářská práce zabývá, je posouzení efektivnosti investice do rodinného pasivního domu. Úkolem bylo určit, zda se investice do vyšší pořizovací ceny pasivního domu vyplatí z hlediska ročních úspor plynoucích z nižší potřeby energie na vytápění v rámci provozu pasivního domu. Efektivnost této investice byla zkoumána na konkrétním případě pasivního domu, který se nachází nedaleko Prahy. Hodnocení efektivnosti investice bylo provedeno pomocí dynamických ukazatelů, jako je čistá současná hodnota a vnitřní výnosové procento. První kapitola teoretické části se zabývala základními otázky ohledně pasivních domů, druhá kapitola byla zaměřená na investiční činnost a na metody a ukazatele hodnocení investic. Praktická část se už zabývala samotným finančním hodnocením konkrétního pasivního domu. Ukazatele, které byly použity k hodnocení, ukázaly, že tato investice není efektivní a nedoporučovaly by ji. Na závěr byla zkoumána situace, kdy by investice byla podpořena státní dotací. Za této situace by vyšla investice do pasivního domu jako výhodná.
Finanční hodnocení investičního projektu
Němcová, Andrea ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Bakalářská práce se věnuje finančnímu hodnocení investice v oblasti předškolního vzdělávání. Konkrétně se jedná o založení soukromé mateřské školy Zámeček. Práce je rozdělena do dvou vzájemně komplementárních částí. První, teoretická část se věnuje metodám hodnocení investic, stanovení nákladu na kapitál a sestavení finančního plánu. Druhá, praktická část se zabývá vybraným investičním projektem, který detailně hodnotím na základě teorie vysvětlené v první části.
Finanční analýza vybrané neziskové organizace
Eliášová, Barbora ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Tato práce analyzuje finanční hospodaření největší neziskové organizace v České republice Člověk v tísni a hodnotí současný stav finančního hospodaření této organizace na základě získaných údajů z výkazů zisku a ztrát a rozvah z let 2008 - 2012. V teoretické části je popsán neziskový sektor ve společnosti, nejprve z historického hlediska (počátky neziskového sektoru na území České republiky) a posléze z hlediska cíle a smyslu tohoto sektoru. Dále jsou definovány ukazatele potřebné pro analýzu v praktické části. V praktické části je popsána konkrétní nezisková organizace Člověk v tísni a pomocí absolutních ukazatelů horizontální a vertikální analýzy jsou hodnoceny výnosy a náklady neziskové organizace Člověk v tísni, finanční zdraví této organizace je hodnoceno pomocí poměrových ukazatelů autarkie, rentability, likvidity, aktivity (obratu kapitálu a doby obratu pohledávek) a ukazatele finanční nezávislosti.
Finanční analýza pivovaru BERNARD a.s.
Polesná, Martina ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je komplexní zhodnocení finanční situace Rodinného pivovaru Bernard a.s.. Finanční hospodaření firmy je zde analyzováno na základě účetních výkazů vybrané firmy, a to mezi lety 2007 až 2013. Za pomoci provedených analýz absolutních a poměrových ukazatelů došlo k odhalení silných a slabých stránek podniku. Neméně podstatnou součást práce tvoří výpočet a následná interpretace ukazatele EVA a IN 05 indexu. Závěrečnou část zastupuje komparace v rámci odvětví pivovarnictví, která je zde ve formě celkového porovnání s Pivovarem Nymburk.
Analýza nákupního chování ve vztahu k elektromobilům
Kolmanová, Marie ; Zvěřinová, Iva (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním ve vztahu k elektromobilům. Nejdříve jsem stručně vymezila problematiku alternativně poháněných vozidel a popsala jsem, jak jsou tato vozidla podporována Evropskou unií. Dále jsem se věnovala teoretickým východiskům, na která bylo dále navázáno. Poté byla sestavena rešerše literatury, na kterou navazovalo kvalitativní a kvantitativní šetření. Výsledky byly porovnány s výsledky z mezinárodních výzkumných projektů. Na základě teorie difuze inovací hodnotím vlastníky elektromobilů, kteří se zúčastnili kvalitativního šetření jako inovátory nebo jako první osvojitele, takže pro ně byly technické znalosti velmi důležité. Interpersonální vztahy jsou důležitější pro pozdější osvojitele, protože díky nim mohou kompenzovat menší znalosti. Podle výsledků kvalitativního šetření má na rozhodování o koupi elektromobilu vliv povědomí (resp. znalosti, zkušenosti), dále technické charakteristiky nákupu spolu s ekonomickými faktory a také očekávané vnímání druhých. Z kvantitativního šetření na obecné populaci vyplývá, že má většina respondentů určité povědomí o elektromobilech. Často pociťují bariéry, jako je nízký dojezd, malý výběr vozidel, nedostatečná síť dobíjecích stanic a servisních míst. Elektromobily nejsou preferovány před konvenčními vozidly se spalovacím...
Ekonomika domácností
Vaněčková, Lucie ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
(česky) Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu příjmů a výdajů zaměstnaneckých domácností v letech 2001-2011. Po vymezení pojmu ,,domácnost" se zabývá jejími příjmy, které rozděluje z hlediska původu a pojednává o nerovnosti v příjmech.Výdaje domácností se dělí na vydání a úspory. Je sledováno spotřební vydání z hlediska struktury. Rozpočet domácností je vymezen dle typologie a jsou zde popsány úvěry. Analytická část práce představuje data, s nimiž bylo pracováno. Příjmy domácností jsou popsány z hlediska vývoje ve sledovaném období a z hlediska struktury, kde jsou přiblíženy mzdy zaměstnanců. Příjmová nerovnost je sledována pomocí dvou koeficientů. Struktura vydání domácností je porovnána z časového hlediska se zdůrazněním nejdůležitějších změn. Rozpočet domácností porovnává příjmy a vydání v různých hodnotách a v rámci domácností s nejnižšími a nejvyššími příjmy ze sledovaného vzorku.
Komunikační strategie podniku
Doxanská, Kateřina ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Komunikační strategie podniku Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie firmy SIKO KOUPELNY a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. První část je věnována teorii týkající se problematiky marketingové strategie, marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Dále je představena firma SIKO KOUPELNY a. s., její komunikace se zákazníkem a využití nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na komunikaci této firmy, zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a návrh možného řešení.
Proč došlo ke kupónové privatizaci?
Kohout, Martin ; Šubrt, Jiří (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Anotace: Práce se snaží analyzovat všechny souvislosti, které vedly ke kuponové privatizaci. Konkrétní historické události, jako pohyby v revolučním OF se snaží analyzovat v rámci celospolečenských procesů. Sleduje tak přelévání moci mezi většinou obyvatel a elitou a ptá se po legitimitě rozhodnutí představitelů revolučních hnutí. Moc, která střídavě přechází ze společnosti na jedince, je indikátorem pro hledání souvislostí, které vedly ke kuponové privatizaci. Práce se tak snaží sociologickým způsobem chápat skupinu disidentů okolo Václava Havla a skupinu reformistů okolo Václava Kaluse, které zkoumá z hlediska jejich organizace a názorové koherence. Ideologická východiska těchto dvou skupin jsou porovnána s míněním veřejnosti a neomezuje se jen na dobu porevoluční, nýbrž na kořeny určitých společenských okolností, které měly na názory veřejnosti vliv, jsou viděny také v minulosti před listopadem 1989. Práce se snaží najít v předrevolučním období, revolučním období a transformačním období určitou kontinuitu. Z logiky věci plyne, že práce zabíhá do historie revolučních hnutí, pokouší se analyzovat privatizační rétoriku diskursivně analytickým způsobem s využitím novinových článků i publikací reformátorů, televizních vystoupení či už proběhnuvších obecnějších úvah v tomto směru v odborných publikacích. K...
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.
Marketing neziskových organizací se zaměřením na marketingovou komunikaci Nadace Naše dítě
Švandová, Andrea ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Bakalářská práce "Marketing neziskových organizací se zaměřením na marketingovou komunikaci Nadace Naše dítě" se soustředí na relativně mladou problematiku užití marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, jež se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od klasičtějšího využití marketingu v profitové oblasti. Práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části jsou prvotně uvedeny hlavní atributy marketingu služeb, jakožto širokého vědního oboru, pod který se tematicky řadí marketing neziskového sektoru, jež je klíčový pro tuto práci. Ústřední předmět práce také úzce souvisí s disciplínou sociálního marketingu využívající nástrojů a metod sociální reklamy, které jsou charakterizovány následně. Práce se v další části snaží postihnout především hlavní specifika užití marketingu v neziskovém sektoru, zejména marketingovou komunikaci. Praktická část vycházející z části teoretické se soustředí konkrétně na marketingovou komunikaci "Nadace Naše dítě". Sleduje druhy komunikace Nadace a cílové skupiny, na které je zaměřena. klíčová slova: marketingová komunikace, marketing služeb, komunikační mix, neziskový sektor, nestátní neziskové organizace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
11 VLČEK, Jakub
12 VLČEK, Jiří
11 Vlček, Jakub
40 Vlček, Jan
12 Vlček, Jiří
2 Vlček, Jozef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.