Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalifikace a výbava poskytovatelů pastorační péče v Pražské diecézi Církve československé husitské
Velíšková, Hana ; Vogel, Jiří (vedoucí práce) ; Kolář, Pavel (oponent)
V reakci na současnou situaci v personálních a kvalifikačních otázkách zaměstnanců Pražské diecéze církve československé husitské se autorka této práce pokusila zmapovat situaci a úroveň poskytování pastorační péče.
Kvalifikace a výbava poskytovatelů pastorační péče v Pražské diecézi Církve československé husitské
Velíšková, Hana ; Vogel, Jiří (vedoucí práce) ; Kolář, Pavel (oponent)
V reakci na současnou situaci v personálních a kvalifikačních otázkách zaměstnanců Pražské diecéze církve československé husitské se autorka této práce pokusila zmapovat situaci a úroveň poskytování pastorační péče.
Didaktická technika jako faktor zvyšování účinnosti práce učitele
Velíšková, Hana ; Slavík, Milan (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce s názvem Didaktická technika jako faktor zvyšování účinnosti práce učitele je zaměřena na používání didaktické techniky během procesu vyučování. Cílem bakalářské práce je prokázat vyšší účinnost a kvalitu výuky s využitím didaktické techniky. K tomuto zjišťování docházelo pomocí metodických nástrojů v podobě dotazníkového šetření, pozorování žáků během vyučování a neformálních rozhovorů s učiteli. Z hlediska dotazníkového šetření u žáků bylo prokázáno, že využívání didaktické techniky je potřebnou součástí moderního vzdělávání. Žáci ve svých odpovědích zároveň kladli velký důraz na zlepšení celkové vybavenosti školy. Za nejběžněji používanou didaktickou techniku žáci označili počítač, datový projektor, promítací plátno, interaktivní tabuli. Očekávanými výstupy u rozhovorů s učiteli byly často zmiňovány časová náročnost přípravy takové vyučovací jednotky, nízký zájem žáků, věk učitele, náročnost přípravy po stránce odborné. Didaktickou techniku lze označit jako faktor zvyšování účinnosti práce učitele za předpokladu jistých doporučení v podobě podpory vedení školy, v aktivním přístupu žáků k výuce a neustálému technickému sebevzdělávání učitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.