Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Daňové zvýhodnění v životním pojištění
Valentová, Tereza
Hlavní náplní této práce je specifikace podmínek pro uplatňování daňového zvýhodnění na soukromé životní pojištění a vyhodnocení dopadů v případě porušení těchto podmínek. Dílčím cílem práce je posouzení vlivu novely zákona o mimořádných výběrech na využití soukromého životního pojištění jako alternativního nástroje pro tvorbu úspor na stáří. Součástí práce jsou modelové příklady, na kterých je předvedeno, jak v praxi probíhá dodanění.
Digitalizace procesního řizení
Valentová, Tereza ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je navržení postupu, který vede digitalizaci procesů, pro malé a střední podniky, jež již uplatňují procesní řízení. Teoretická část práce definuje důležité pojmy klíčové pro vymezení dané problematiky, popisuje přínosy a úskalí, které plynou z digitalizace procesů a zavádění automatizace. Dále jsou zde definovány důležité nástroje, metody a principy přechodu mezi byznys procesy a automatizovanými procesy pomocí ICT. V praktické části je pak definován možný postup při zavádění digitalizace do středně velké pojišťovny, všechny navržené kroky jsou demonstrovány na konkrétních příkladech. Práce tedy přináší specifický přehled znalostí procesního řízení a digitalizace. Vytváří tak základy pro průvodce k uplatnění digitalizace interních procesů firmy.
Ochrana doménových jmen
Valentová, Tereza ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Štenglová, Ivanka (oponent)
63 Abstrakt Ochrana doménových jmen (diplomová práce) Cílem diplomové práce je analyzovat právní povahu doménových jmen. Práce se zabývá teoretickým základem problematiky, autoritami, které jsou způsobilé stanovit pravidla chování na trhu s doménovými jmény a rozhodovat, jakým způsobem mají být řešeny související spory. Pozornost je rovněž věnována sporům vznikajícím z konfliktu chráněných označení a doménových jmen. Důležitou otázkou, jejíž zodpovězení si práce klade za cíl, je možnost a vhodnost sjednocené právní úpravy a právní definice doménového jména. Problematika doménových jmen (a stejně tak dalších institutů spojených s internetem) je sporné a široce diskutované téma. V posledních třech desetiletích se pravidla upravující nakládání s doménovými jmény a způsoby uplatňování a vymáhání těchto pravidel konstantně vyvíjely a prodělaly markantní změny. Je velice zajímavé sledovat tento pokrok a porovnat rozdílné názory a náhledy na tuto problematiku. Tyto důvody byly hlavním impulsem k výběru tématu této práce. Práce je členěna do sedmi výkladových kapitol. Kapitola první, druhá a třetí jsou kapitolami úvodními, definují pojem doménového jména, jeho funkci a strukturu. Zároveň také popisují a osvětlují základní terminologii spjatou s doménovými jmény. Ve čtvrté kapitole je rozebrána právní povaha...
Návrh marketingové strategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Návrh marketingové srategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována SWOT analýza, Porterova analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navržena možná řešení.
Analýza konkurence a on line komunikačních kanálů v odvětví BI a datové analytiky
Valentová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat konkurenci s důrazem na online komunikační kanály, stanovit podmínky vstupu na trh Big Data do odvětví Business Intelligence a Datové analytiky. Teoretická část se zabývá průzkumem na B2B, Porterovým modelem a marketingovým mixem, jenž je uveden do kontextu s využitím pro konkurenční analýzu, konkrétně pro benchmarking. Nejprve je pozornost věnována rozdílům mezi B2B trhem a B2C, dále jsou uvedena některá pravidla výzkumu na průmyslových trzích v porovnání se spotřebitelskými. Nejdůležitější část zahrnuje Porterovu analýzu pěti sil, která slouží jako základ pro určení pravidel a hráčů v odvětví. Nakonec je definován marketingový a komunikační mix, v jehož rámci jsou vysvětleny nejčastěji využívané metody pro analýzu. Praktická část zahrnuje stanovení důležitých hráčů v odvětví, jejich sílu a pravidla hry, které může startup při vstupu na trh očekávat. Dále obsahuje porovnání vybraných konkurenčních společností z hlediska marketingového mixu a komunikačních kanálů, ve kterém je centrem pozornosti především online komunikace a prezentace. Závěr práce má za cíl zhodnotit dané odvětví a určit zdařilé komunikační techniky. Práce slouží jako podklad pro rozhodování o strategii startupu Asimplia.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.