Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metafora v supervizi
Vávrová, Lenka ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Valenta, Milan (oponent)
Předkládaná diplomová práce na téma Metafora v supervizi je členěna na dvě části. První část teoretická, uchopuje metaforu v jazykové rovině, její sémantickou rovinu a dále poté užití metafory v supervizi. Jak se ukazuje, tak metafora je často pojímána jako fenomén, jako obraz, či jako uchopení intrapsychických pochodů člověka. Sama metafora je často popisována metaforou a můžeme se tak lehce dostat do začarované spirály. Z této spirály nás právě vyvádí teoretická část práce, která zachycuje a kotví abstrakci metafory v reálném světě. Zkoumání metafory proběhlo formou kvalitativní výzkumné metodologie, a to konkrétně za použití metody IPA. Do výzkumného šetření bylo zařazeno 11 účastníků výzkumu, kteří byli záměrně vybráni na základě kriteriárního výběru. Součástí výzkumné strategie byla i nezbytná sebereflexe výzkumnice v prvotní fázi práce s daty pomocí dekonstrukce textu. V analýze dat můžeme najít nejprve předvýzkum a poté samotné kodifikování spojené s přímými citacemi. Toto je nejprve utříděno do přehledné tabulky pro lepší orientaci. V diskusi se poté zaměřujeme na odpovědi na hlavní výzkumný cíl, který se podařilo naplnit a na výzkumné otázky. Na ty je odpovídáno formou jakýchsi podkapitol, kde se zabýváme tím, kdy je a není vhodné metaforu použít, kdy je supervizor tvůrcem metafory, či...
Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Vávrová, Blanka ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valenta, Milan (oponent) ; Slavík, Jan (oponent)
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky umělecky orientovaného výchovně vzdělávacího procesu jako prostředku pro optimální uplatňování pedagogické moci a profesní kompetentnosti. Zvolená forma umělecké činnosti pracuje s víceúrovňovou motivační atraktivitou práce v divadelním souboru. Tomu odpovídá informační komplexnost zvolené tématiky. Umožňuje, aby byly informace zpracovány nejen z hlediska vymezení pojmů a následné filozofické analýzy, ale i prožitkově praktickým doložením. Základní výzkum se orientuje na moc a kompetenci pedagoga, která může významným způsobem ovlivňovat a v rámci trvalého působení i předurčovat sociální rehabilitaci a prognostiku handicapovaného dítěte. Klíčová slova: moc, kompetence, výchovně vzdělávací proces, handicap, umění, divadlo
Pořádková jednotka Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje, problematika zákroků pod jednotným velením Policie ČR
VALENTA, Milan
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Pořádkové jednotky Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje, která chrání bezpečnost osob a majetku a zajišťuje veřejný pořádek. V teoretické části jsou nejprve definovány základní pojmy týkající se Policie České republiky a pořádkových jednotek. Dále je popsána taktika zásahu, výcvik a používaná výzbroj a výstroj. Cílem práce je porovnání účelnosti a využitelnosti Pořádkové jednotky Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje z hlediska četnosti nasazení sil a prostředků za sledované období. Hypotéza bakalářské práce byla formulována tak, že počet případů nasazení Pořádkové jednotky Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje a počet zákroků pod jednotným velením má od jejího založení do současné doby vzrůstající tendenci. V empirické části jsou porovnávána kvantitativní data, která zobrazují vytíženost Pořádkové jednotky Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje. Tyto zákroky jsou rozděleny podle typu prováděného zákroku a data jsou vždy za období let 20052015. Tato data byla získána analýzou každoročně velitelem pořádkové jednotky vypracovávaného vyhodnocení nasazení a výcviků Pořádkové jednotky Krajského ředitelství policie Plzeňského (Západočeského) kraje. V diskuzi této bakalářské práce jsou všechna předchozí data vyhodnocena. U některých druhů nasazení pořádkové jednotky je prezentován konkrétní případ bezpečnostního opatření, kterého jsem se osobně zúčastnil, a mohu tedy čerpat z vlastních zkušeností. Na základě provedené analýzy lze konstatovat, že počet nasazení pořádkové jednotky má vzrůstající tendenci. Zřízení pořádkové jednotky bylo účelné a její činnost v oblasti ochrany života, zdraví, majetku a veřejného pořádku napomáhá bezproblémovému fungování naší společnosti.
Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Vávrová, Blanka ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valenta, Milan (oponent) ; Slavík, Jan (oponent)
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky umělecky orientovaného výchovně vzdělávacího procesu jako prostředku pro optimální uplatňování pedagogické moci a profesní kompetentnosti. Zvolená forma umělecké činnosti pracuje s víceúrovňovou motivační atraktivitou práce v divadelním souboru. Tomu odpovídá informační komplexnost zvolené tématiky. Umožňuje, aby byly informace zpracovány nejen z hlediska vymezení pojmů a následné filozofické analýzy, ale i prožitkově praktickým doložením. Základní výzkum se orientuje na moc a kompetenci pedagoga, která může významným způsobem ovlivňovat a v rámci trvalého působení i předurčovat sociální rehabilitaci a prognostiku handicapovaného dítěte. Klíčová slova: moc, kompetence, výchovně vzdělávací proces, handicap, umění, divadlo
Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Vávrová, Blanka ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valenta, Milan (oponent) ; Slavík, Jan (oponent)
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky umělecky orientovaného výchovně vzdělávacího procesu jako prostředku pro optimální uplatňování pedagogické moci a profesní kompetentnosti. Zvolená forma umělecké činnosti pracuje s víceúrovňovou motivační atraktivitou práce v divadelním souboru. Tomu odpovídá informační komplexnost zvolené tématiky. Umožňuje, aby byly informace zpracovány nejen z hlediska vymezení pojmů a následné filozofické analýzy, ale i prožitkově praktickým doložením. Základní výzkum se orientuje na moc a kompetenci pedagoga, která může významným způsobem ovlivňovat a v rámci trvalého působení i předurčovat sociální rehabilitaci a prognostiku handicapovaného dítěte. Klíčová slova: moc, kompetence, výchovně vzdělávací proces, handicap, umění, divadlo

Viz též: podobná jména autorů
6 VALENTA, Marek
2 VALENTA, Milan
6 Valenta, Marek
16 Valenta, Martin
1 Valenta, Matyáš
1 Valenta, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.