Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
VR interaktivní aplikace
Valenta, Marek ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tento dokument se primárně zabývá popisem vývoje interaktivní aplikace pro virtuální realitu. Na začátku je popis historie VR, která sahá až do 19. století. Následuje popis zařízení, které se momentálně pro VR používají, a pro které je tato aplikace vytvořena. Dále je představeno vývojové prostředí Unity 3D, což je, společně se základním popisem neuronových sítí velká součást celého projektu. Druhá polovina popisuje návrh a implementaci aplikace simulujícího magický svět včetně nového konceptu kouzlení, který v žádné VR hře nebyl dosud použit, a jde o rozpoznání gest pohybu ruky, pro tvorbu kouzla, pomocí neuronové sítě. Dále práce obsahuje popis celé aplikace, místností a objektů. Závěr rozebírá problémy a slepé uličky, které byly vyzkoušeny ale nevyhovovali.
Rozšířená realita na mobilním zařízení
Valenta, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje rozšířit realitu pomocí mříže jako hrací plochu pro hru. Hra by měla spočívat v pokládání bloků na tuto plochu. Jsou zde rozebrány možnosti rozšířené reality, vysvětleno proč je použita rozšířená realita pomocí markeru. Obsahuje také postup vypracování práce a částečně popisuje důležité skripty.
Návrh šroubového spoje lambda sondy do vysokoteplotní aplikace
VALENTA, Marek
Bakalářská práce se zabývá návrhem řešení šroubového spoje lambda sondy s ohledem na emisní normy. Práce popisuje funkci lambda sond v automobilovém průmyslu včetně jejich nejpoužívanějších druhů. Dále popisuje měřící metody pro úniky výfukových plynů přes šroubový spoj s následujícím návrhem řešení problematiky úniků.
VR interaktivní aplikace
Valenta, Marek ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tento dokument se primárně zabývá popisem vývoje interaktivní aplikace pro virtuální realitu. Na začátku je popis historie VR, která sahá až do 19. století. Následuje popis zařízení, které se momentálně pro VR používají, a pro které je tato aplikace vytvořena. Dále je představeno vývojové prostředí Unity 3D, což je, společně se základním popisem neuronových sítí velká součást celého projektu. Druhá polovina popisuje návrh a implementaci aplikace simulujícího magický svět včetně nového konceptu kouzlení, který v žádné VR hře nebyl dosud použit, a jde o rozpoznání gest pohybu ruky, pro tvorbu kouzla, pomocí neuronové sítě. Dále práce obsahuje popis celé aplikace, místností a objektů. Závěr rozebírá problémy a slepé uličky, které byly vyzkoušeny ale nevyhovovali.
Rozšířená realita na mobilním zařízení
Valenta, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje rozšířit realitu pomocí mříže jako hrací plochu pro hru. Hra by měla spočívat v pokládání bloků na tuto plochu. Jsou zde rozebrány možnosti rozšířené reality, vysvětleno proč je použita rozšířená realita pomocí markeru. Obsahuje také postup vypracování práce a částečně popisuje důležité skripty.

Viz též: podobná jména autorů
6 VALENTA, Marek
2 VALENTA, Milan
16 Valenta, Martin
1 Valenta, Matyáš
2 Valenta, Milan
1 Valenta, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.