Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Stražovská, Lenka ; Vrba, Miroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analyzování současného stavu marketingové strategie ve vybrané společnosti S&K Label spol. s r.o. na zahraničním trhu B2B v Rakousku, která vyrábí etikety v Kuřimi. Na základě výsledků z vybraných ukazatelů se práce dále zaměřuje na vytvoření návrhů pro zlepšení mezinárodní marketingové strategie.
Vedení lidí a organizace ve vybraném podniku
VRBA, Miroslav
Cílem práce bylo popsat a zhodnotit systém organizace a vedení lidí ve firmě Seznam.cz, a. s. a navrhnout případné změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. Na základě teoretických poznatků uvedených v literární rešerši byla analýza stylu vedení a organizace v podniku zjišťována pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru s jedním manažerem firmy. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že je ve firmě preferován demokraticko-konzultativní styl vedení, tzn., že manažer předkládá své myšlenky a návrhy, které se po konzultaci s podřízenými mohou změnit spolu se stylem, že vedoucí nechává podřízené, aby si sami stanovili vlastní cíle i prostředky k jejich dosažení. Dále byla potvrzena hypotéza, že většina manažerů je mladšího věku. Toto propojení ve firmě funguje ke spokojenosti všech zaměstnanců a manažerů, ale i tak jsou určitě ?mezery?, které je možno zlepšovat.

Viz též: podobná jména autorů
13 VRBA, Martin
2 Vrba, Marek
13 Vrba, Martin
1 Vrba, Martin,
3 Vrba, Matěj
3 Vrba, Michal
12 Vrba, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.