Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 146 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie nové tramvajové trati v Brně, úsek Tkalcovská - Masná
Cíchová, Kristýna ; Všetečka, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Studie se zabývá návrhem os kolejí nové dvoukolejné tramvajové trati vedené ulicemi Tkalcovská, Podnásepní a Koželužská. Tramvajová trať je z jedné strany zaústěna v křižovatce Cejl-Tkalcovská, z druhé strany v křižovatce Křenová-Koželužská-Masná, přičemž je zde napojení přizpůsobeno tak, aby trať dále pokračovala ulicí Masnou a Hladíkovou k novému nádraží. Cílem bylo také prověřit, zda plánovanou trať lze umístit do uličního prostoru, který je navržen územní studií „Přestavbová zóna – Špitálka a okolí“. Součástí práce je také navržení nových zastávek s hmatovými úpravami a vypracování studie docházkových vzdáleností.
Konverze brněnského úseku I/52 na D52
Sejkora, Jan ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy silnice I/52 mezi křižovatkou s dálnicí D1 a Rajhradem na dálnici D52 tak, aby vznikl souvislý dálniční tah bez nutnosti vytvářet v trase Wien - Praha závlek přes jižní tangentu a D2 a zároveň navrhnout trasy pro dopravu, která nemůže být na dálnici vpuštěna. Charakterizovat problémové prvky a vytvořit variantní řešení.
Zapojení železniční vlečky BVV do Železničního Uzlu Brno
Tomašov, Filip ; Všetečka, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vyřešit napojení železniční vlečky BVV do nově plánovaného odstavného nádraží Brno-Jih, které bude součástí nového Železničního Uzlu Brno. Dílčím požadavkem zadavatele bylo ověřit možnost napojení vlečky pomocí nového mostu přes řeku Svratku. Byly navrženy dvě varianty napojení, jedna bez využití nového mostu a druhá s využitím mostu přes řeku Svratku.
Dopravně-inženýrská opatření na ul. Žarošické a Jedovnické v Brně
Výstup, Jan ; Havlíček, Antonín (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá dopady budoucího dopravního zatížení na úroveň kvality dopravy v ulicích Rokytova, Žarošická a Jedovnická po zprovoznění částí velkého městského okruhu Tomkovo náměstí, Rokytova a Ostravská radiála. K posouzení těchto dopadů je využito mikroskopického modelu dopravy, který je vytvořen v programu Aimsun s využitím mapových podkladů, směrového průzkumu na dotčených křižovatkách, intenzit dopravy a pozorovaných signálních plánů. Další částí jsou návrhy dopravně inženýrského řešení ulic Žarošická a Jedovnická v několika variantách včetně jejich posouzení.
Dopravní obsluha nádraží u řeky
Stupka, Pavel ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravní obsluhy nového brněnského nádraží v poloze Řeka. Cílem práce bylo navrhnout variantní řešení dopravního uzlu městské hromadné dopravy a autobusového nádraží, a zároveň vyřešit obsluhu nádraží individuální automobilovou dopravou a parkování kolem hlavního nádraží. Dále se diplomová práce zabývá pěšími vazbami a cyklistickou dopravou v řešené oblasti.
Parkování u nákupních center
Woldán, Pavel ; Všetečka, Martin (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována tématu parkování u nákupních center. Cílem je porovnat výpočet parkovacích stání na parkovišti dle ČSN 73 6110 s vlastním měřením. První část práce se zabývá popisem teoretického výpočtu dle ČSN 73 6110. Druhá část je zaměřena na vlastní měření a vyhodnocení dat. Závěrečná část práce je zaměřena na srovnání měření s výpočtem dle normy a jsou vytvořeny závěry z celé práce.
Traffic Organizing of Svatoplukova Street in Brno
Bátora, Filip ; Havlíček, Antonín (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
The main goal of my diploma thesis is the design of transport-engineering measures on the Svatoplukova street with the focus on the finalization of the Great Brno ring road and the following changes of traffic intensity. For the implementation and simulation of my designed measures, I used the PTV Vissim modeling software. The simulation outputs were then evaluated and transformed into recommendations to be taken into consideration during the creation of future traffic-engineering measures in the given area.
Rosice - studie obchvatu
Plucarová, Eva ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je formou vyhledávací studie navrhnout a zdůvodnit obchvat silnice SI/23 okolo města Rosice, nacházejícího se v Jihomoravském kraji, přibližně 25 kilometrů západně od města Brna. Úkolem je vypracovat směrové a výškové řešení trasy, napojující se na stávající silnici SI/23 mezi obcemi Zastávka a Rosice na západě a v oblasti křižovatky se silnicí II/394 na východě. Trasa bude vedena tak, aby v co možná největší míře kopírovala prostorovou rezervu, která je pro účely obchvatu vyčleněna v územním plánu a aby náklady na její provedení a dopad na životní prostředí byly minimální. Cílem obchvatu je odvádět tranzitní dopravu projíždějící v současné době městem Rosice.
Dopravní obsluha Ústředního autobusového nádraží v Brně
Bartoň, Daniel ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou dopravnej obsluhy Ústredného autobusového nádražia Zvonařka v Brne a jeho napojením na prestupný uzol pred Hlavným nádražím v Brne. V prvej kapitole sa práca venuje sčítaniam cestujúcich a prieskumu pomocou dotazníku. Ďalšia časť popisuje súčasný stav a možnosti prístupu pešo, MHD alebo osobným automobilom k autobusovému nádražiu alebo od neho. Nasleduje návrh konvenčných a nekonvenčných riešení problematiky a ich porovnanie. Ako najvýhodnejšie sa ukázali riešenia konvenčné – zavedenie novej linky MHD, respektíve presun zastávok autobusov MHD v okolí autobusového nádražia.
Krásné Pole - dopravní řešení s návaznosti na novou I/11
Mitura, Jindřich ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech optimalizace napojení ostravského městského obvodu Krásné Pole na základní komunikační systém města Ostravy. Dále řeší napojení MOb na budovanou přeložku silnice I/11, která tvoří jednu z os Slezského dopravního kříže. Navržené varianty sledují jednak úpravu stávajících komunikací (ul. Krásnopolská a ul. Družební) a také novostavbu, spojující Krásné Pole s MÚK Krásně pole, budovanou na přeložce I/11, vedenou v prostoru vymezeném územní rezervou pro tuto stavbu určenou. Z ekonomicky-technického hlediska je výhodnější upřednostnit úpravy stávajících komunikací před variantou novostavby, proti které taktéž hovoří nutnost výstavby navazujících komunikací a velký zábor zemědělské půdy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 146 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 VŠETEČKA, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.