Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 286 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Kaslová, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Špičáková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity. V praktické části práce popisuji marketingové nástroje, kterých využívá AEGEE-Praha, a hodnotím konkurenci. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které mi pomohlo zjistit, jak se obecně staví mladí lidé ke studentským spolkům, a jaké je jejich povědomí o aktivitách AEGEE-Praha. V práci jsou využity informace z odborné literatury, analýza dotazníkového šetření a vlastní zkušenosti.
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Veis, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou celebrit v reklamě, zapojením celebrit do marketingové komunikace a vlivem celebrit na spotřební chování. Cílem této bakalářské práce je ověřit vliv zapojení celebrit do reklamních kampaní na rozhodování o nákupním chování spotřebitelů, převážně ve věku 19 až 26 let. V teoretické části je na základě studia odborné literatury vymezen pojem spotřebitel, popsány referenční skupiny, jejich druhy a zapojení celebrit v marketingu. Praktická část se zabývá obsahovou analýzou třech odlišných časopisů, kde je zkoumána inzerce využívající zapojení referenčních skupin. Praktická část je dále zaměřena na dotazování, které zkoumá, jak celebrity ovlivňují spotřební chování mladých lidí a jak jsou celebrity v reklamách vnímány. V závěru jsou srovnány výsledky obsahové analýzy a online dotazování, zmíněna doporučení využití celebrit pro marketingovou orientaci a shrnuta celá bakalářské práce.
Analýza sortimentu Skechers
Nguyen, Tuan Anh ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kuzmiaková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sortimentu Skechers v České Republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s analýzou sortimentu. Praktická část přináší výsledky analýzy sortimentu společnosti Skechers. Za pomocí identifikace funkcí jednotlivých produktů v sortimentu a analýz objemů prodeje a tržeb je hlavní cíl práce odhalit silné a slabé stránky sortimentu společnosti Skechers, řešení k daným nedostatkům a odhalení možných příležitostí k dalšímu rozvoji firmy.
Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
Nováková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fryčová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií svatební agentury Wedding Design, která patří mezi nejstarší svatební agentury v České republice a je zaměřena převážně na českou klientelu. Cílem této práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě získaných výsledků z provedených analýz návrh na možná zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je marketing, marketingová strategie či marketingový mix. Druhá, praktická část, je zaměřena na charakteristiku trhu, kde agentura působí společně s analýzou vnějšího prostředí a nynější marketingové strategie firmy. Z poskytnutých výzkumů je patrné, že zájem o svatební agentury roste a na trhu se již svádí konkurenční boj, proto jsou na základě získaných poznatků v závěru práce návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Výzkum nákupních a spotřebních zvyklostí při nákupu oblečení
Holoubková, Libuše ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem nákupních a spotřebních zvyklostí při nákupu oblečení. Cílem této práce je odhalit kupní chování spotřebitelů při výběru oblečení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů, faktory ovlivňující spotřební chování a kupní rozhodovací proces. Dále obsahuje informace týkající se oděvního průmyslu a módy. Praktická část zahrnuje analýzu sekundárních dat MML-TGI od agentury Median, osobní rozhovor s módní stylistkou Kateřinou Bahnovou a specialistkou na módu a životní styl Martinou Drtinovou z GfK. Závěr práce obsahuje shrnutí poznatků získaných z analýzy dat a z osobních rozhovorů.
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Krejčí, Eva (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření uvádí, který ze zkoumaných nápojů spotřebitelé pijí nejvíce, který je jejich nejoblíbenější a jak se liší preference v závislosti na věku či pohlaví. Práci uzavírá vyhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními spotřebiteli kolových nápojů.
Porovnání klientského přístupu u vybraných společností realizujících developerské projekty v Praze 13
Schilla, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Lacková, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je shrnutí a posouzení jednotlivých aspektů rozhodovacího procesu při koupi nemovitosti. V teoretické části autor mapuje metody marketingového výzkumu s důrazem na tzv. mystery shopping. Dále jsou v teoretické části vysvětleny základní pojmy s trhem nemovitostí spjaté. První oddíl praktické části této diplomové práce je založen na autorově vlastním dotazníku; autor zjišťuje názory vybrané reprezentativní skupiny potenciálních zákazníků, jejichž odpovědi posoudil a zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor zkoumal pomocí metody mystery shoppingu klientský přístup u čtyř vybraných developerských společností, které byly v rámci mystery shopping ohodnoceny, vypisuje dále výhody či nevýhody vybraných developerských společností. Celá praktická část je doplněna o třetí oddíl, kde jsou rozhovory s odborníky, kteří mají odpovídajicí praxi a zkušenosti v oboru trhu nemovitostí a z bankovního sektoru.
Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh
Hort, Jakub ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Volfíková, Julie (oponent)
Přesycenost trhu je fenomén, se kterým se potýká každá FMCG společnost. Na trh přichází stále nové produkty, které lákají na nové nebo vylepšené vlastnosti a zákazník má na výběr z široké škály výrobků v téměř každé kategorii. Zástupci značek, brand manažeři, se tak musí stále více soustředit na marketingovou komunikaci a snažit se odlišit svou značku od konkurence. V teoretické části diplomové práce se orientuji na klíčové pojmy spojené s marketingem a představím marketingový a komunikační mix. V praktické části se nejprve zaměřím na trh rozpustné kávy, jeho složení a trendy, které ho ovlivňují v posledních letech. Poté představím marketingový mix nové rozpustné kávy NESCAFÉ AZERA, který na závěr zhodnotím a navrhnu případné změny do budoucna. Poslední částí práce je vlastní kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit, zda se se tato nová rozpustná káva dostala do povědomí zákazníků a komunikační kampaň byla efektivní.
Satisfaction of customers with an online store
Juščíková, Petra ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce přibližuje problematiku dopadu sociálních médií na vztahy se zákazníky, na vnímání image internetového obchodu zákazníky a s tím související i vliv na spokojenost zákazníků. V internetovém podnikání je v této moderní době mnoho možností jak oslovit zákazníky. Proto se také v této práci poukazuje na tuto důležitost nových komunikačních možností a trendů. Marketingová komunikace internetového obchodu se zákazníky je nezbytná pro dobré vztahy a tvorbu pozitivního image podniku. V práci je poukázáno na to, že image internetového obchodu je prestižní záležitostí. Obchod jde s dobou a nebrání se začlenit nové komunikační média do svých podnikatelských marketingových aktivit. Přínosem těchto médií je lepší prodej a zisk jako má konkurence. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část, které jsou tvořeny pěti kapitolami. Praktická část práce popisuje a analyzuje vlastní výzkum mezi zákazníky internetového obchodu. Cílem práce je na základě výsledků z výzkumu, z dotazníkového šetření, vymezit návrhy, které by dopomohly internetovému obchodu ke zvýšené spokojenosti zákazníků zlepšením svého image.
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Nováková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat užití a význam emocí v TV reklamě. Teoretická část práce se věnuje významu emocí pro člověka a jejich vlivu na spotřební a nákupní chování. Práce se zabývá využitím emocí v marketingu, především v marketingové komunikaci. Popsán je i způsob, jak pomocí emocí budovat pozitivní vztah k produktu/značce. Práce se věnuje také metodám, jakými lze emoce v marketingu měřit. Praktická část práce se zaměřuje na obsahovou analýzu TV reklamy. Analýza se zaměřuje na vybrané produktové kategorie a jejím cílem je potvrdit či vyvrátit hypotézu, že dané kategorie využívají v TV reklamě stejné nebo podobné emoční apely. Na základě výsledků obsahové analýzy je veden vlastní výzkum, jehož výsledek by měl určit, zda je emoční prvek v dané produktové kategorii opravdu funkční. Výzkum odhaluje, jaký postoj mají respondenti ke konkrétní emoci v TV reklamě a jakým způsobem byli reklamní kampaní ovlivněni.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 286 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Vávra, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.