Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití cloudových technologií v podniku
Topolová, Ivana ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent) ; Hnilica, Jiří (oponent)
Dizertační práce se zabývá rozhodováním o tom, jakým způsobem provozovat systém pro komunikaci a spolupráci ve firmě, tzv. groupware. Porovnává různé způsoby provozování groupware systémů jak pomocí cloudových služeb tak i prostřednictvím systémů, které firma provozuje vlastními silami na vlastním hardware. V práci je vytvořen rozhodovací model pro rozhodnutí o způsobu provozování groupware systému. Podstatným kritériem pro rozhodování jsou celkové náklady na vlastnictví (TCO), práce proto obsahuje postup výpočtu TCO. Vytvořený model i postup výpočtu je testován pomocí simulace a použitím v případové studii. Simulace také odpovídá na otázky ekonomické výhodnosti cloudových systémů v malých a velkých firmách.
Internetová komunikace a propagace horských středisek v Krkonoších
Konvička, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení internetových aktivit horských středisek v Krkonoších a následně podat střediskům doporučení ke zlepšení marketingové on-line komunikace, čímž lze navýšit povědomí a zájem veřejnosti k návštěvě horských středisek v Krkonoších. Díky on-line dotazníkovému šetření je následně možné zjistit aktuální zájem a návštěvnost jednotlivých horských středisek na základě odpovědí respondentů. Mezi dílčí cíle diplomové práce patří především podrobná charakteristika marketingu včetně jeho on-line podoby, aktuální formy marketingového komunikačního mixu a další.
Online propagace malého internetového obchodu
Purnochová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce s názvem Online propagace malého internetového obchodu se zabývá problematikou propagace internetového obchodu na internetu a vytvořením komunikačního mixu online. V první části práce stručně nastiňuje teorii online marketingu. První kapitola definuje pojem marketing, představuje jeho cíle a komunikační mix na internetu, popisuje také statistiky spojené s využíváním internetu a internetovou reklamou v České republice. Druhá kapitola práce se již zaměřuje na praktickou aplikaci vybraných forem propagace na modelový internetový obchod prodávající sportovní oblečení. Poslední kapitola se poté věnuje vyhodnocení jednotlivých částí online komunikačního mixu, porovnání placených druhů propagace s ohledem na objednávky a návštěvnost obchodu a sestavení doporučení, která by mohla být přínosná pro internetové obchody se srovnatelnou charakteristikou.
Mobilní aplikace pro obchody s oblečením a módou
Gronesová, Nikola ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro obchody s oblečením a módou. V potaz přitom bere, jak digitální technologie ovlivňuje spotřebitele a korporátní prostředí. Navrhovaná aplikace se jmenuje Digital Closet a její podstatou je digitalizace šatníku. Charakterizovány byly jednak samotné mobilní aplikace a nejznámější operační systémy, z nichž jeden byl vybrán pro navrhovanou aplikaci. Součástí práce byla analýza trhu s mobilními aplikacemi v módním průmyslu a dva výzkumy. První proběhl na spotřebitelském trhu a druhý v obchodech s oblečením.
Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Pekárek, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Crowdfunding je takový způsob financování projektu, kdy jsou peníze získávány od velkého množství drobných přispěvatelů. Tato práce má za cíl identifikovat základní faktory úspěchu crowdfundingové kampaně na základě statistické analýzy projektů na portálu HitHit.cz. Dále přináší soubor doporučení, jak vytvořit úspěšnou crowdfundingovou kampaň, a charakteristiku největších amerických a českých crowdfundingových portálů.
Elektronický oběh a správu dokumentů ve společnosti
Teplý, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá popisem a možnostmi DMS systémů, které slouží pro oběh a správu dokumentů ve společnosti. Druhá praktická část je věnována zavedení DMS systému ve společnosti SUDOP PRAHA a.s.. Cílem práce je zhodnocení implementace systému a sestavení seznamu problematických oblastí této implementace.
Informační systém mikropodniku
Vomáčková, Anna ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Úkolem této diplomové práce bylo vytvořit informační systém pro zvolený mikropodnik a do podniku tento systém implementovat. Tato práce si klade za cíl zhodnotit možná rizika, přínosy a náklady zavedení, pokusit se stanovit optimální postup pro zavádění IS do mikropodniků a formulovat doporučení pro obdobné projekty. První, teoretická část práce je věnována podnikovým informačním systémům obecně. Druhá, praktická část práce seznamuje čtenáře se zvoleným mikropodnikem, sleduje proces tvorby informačního systému a jeho úpravy až po jeho zavedení do podniku. Stanovený úkol práce byl splněn vytvořením relační databáze v Microsoft Access a instalací databáze v mikropodniku. Výsledkem práce je kromě funkčního informačního systému závěrečné zhodnocení přínosů a nákladů a obecná doporučení pro tvorbu a implementaci IS pro obdobné projekty. Přínos práce tkví v tom, že reflektuje specifika mikropodniků a na praktickém případě ukazuje celý proces tvorby a zavedení včetně závěrečného zhodnocení.
Proces zřízení akreditovaného testovacího střediska ECDL na příkladu firmy HTH system, s. r. o.
Boyarintseva, Evgeniya ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje proces zřízení akreditovaného testovacího střediska ECDL. Část práce je věnována procesu akreditace testovacího střediska ECDL obecně, dále ten proces je specifikován pro firmu HTH system, s. r. o., která je aktuálním zájemcem o zřízení takového střediska. Následně jsou popsané výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden pro lepší pochopení preferencí potenciálních zákazníků testovacího střediska ECDL. Na základě tohoto výzkumu byl vytvořen předpoklad, jaké jsou cílové skupiny testovacích středisek ECDL a také návrh marketingové kampaně pro firmu HTH system, s. r. o.
Loyalty programs as a CRM tool used by airline
Demčáková, Vanda ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky popisuje důležitost koncepce řízení vztahů se zákazníky v dnešním silně konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako hodnota, spokojenost a loajalita zákazníků. V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétní letecké společnosti. Důraz je kladen na dotazníkové šetření sloužící k průzkumu spokojenosti s věrnostním programem OK Plus Partner. Odpovědi dotazníku jsou následně podrobena analýze a z její výsledků jsou společnosti navrhnuta doporučení ke zlepšení.
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Kramář, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Teoretická část této bakalářské práce s názvem "Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci" má za cíl představit obecný marketing, internetový marketing, sociální sítě na internetu a také specifika marketingu ve sportovní oblasti. Praktická část poté představuje námi vybraný hokejový klub - konkrétně HC Olomouc, analýzu jeho marketingové on-line komunikace, porovnání aktivity na sociálních sítích s konkurenčními kluby a dotazníkové šetření, pomocí něhož budou navržena nová doporučení na zlepšení marketingové on-line komunikace klubu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.