Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová Strategie YouTube v České republice
Hurychová, Andrea ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Cílem práce je analyzovat YouTube na českém trhu, vysvětlit na jakém business modelu tato platforma funguje a vymezit její pozici vůči hlavním konkurentům. Na základě této analýzy pak navrhnout marketingovou strategii pro YouTube v České republice. První část práce se věnuje současným internetovým trendům a popisuje roli sociálních medií v dnešní době pro lepší pochopení, jak tyto trendy ovlivňují YouTube a jeho pozici v marketingu. Druhá část představuje základní pilíře YouTube platformy obecně, na které navazuje detailní analýza YouTube na českém trhu s návrhem kroků pro marketingovou strategii českého YouTube.
Repositioning značky Frisco
Klimešová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat důvody pro a zhodnotit výsledky nedávného repositioningu značky Frisco, jež proběhl v roce 2013. V teoretické části práce jsou analyzovány klasické teorie značky společně s poměrně novou teorií tzv. "Archetypů značky". V praktické části práce je na základě výzkumu spotřebitelů, vývoje trhu, historie značky a analýzy společnosti Plzeňský Prazdroj navržena SWOT analýza značky Frisco. Na základě této analýzy jsou stanoveny další doporučení pro směřování této značky.
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Keskin, Kaan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové skupiny. Mobilní marketing vznikl jako inovativní technika, která je založena a způsobena změnou v chování zákazníků. Proto je nezbytné vyhodnotit jeho efektivitu a využití. Ve světle těchto faktů využívá tato výzkumná zpráva kvantitativní přístup založený na analýze výsledků online výzkumu realizovaného autorem této diplomové práce, jehož cílem bylo otestovat, zdali existuje silná závislost mezi mobilním marketingem a spokojeností zákazníků. Současně je možné vyslovit závěr, že některá mobilní zařízení, která slouží pro pohodlí zákazníků, slouží jako efektivní kanál marketingové komunikace pro marketéry, jelikož integrovaný přístup, v němž ostatní části marketingového mixu podporují mobilní obsah, zvyšuje pravděpodobnost dosažení spokojenosti zákazníků.
International Distribution as Communication Tool: What builds Experience and Value Creation in the Luxury Retail Setting?
Tisovski, Marija ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Přibová, Marie (oponent)
The thesis argues that the distribution formats can be significant strategic communication and differentiation tools for luxury brand and that the intangible determinants within the space can provide balancing link between company trying to manage its brand expression and consumers search for the meaningful experiences. The dissertation uses a luxury retail setting, as the highest in distribution hierarchy to analyze these relations. This ensures a level of diversification from mass retail approach. In addition, this brings back to the store as source of value creation and experiences that one should expect from a luxury brand. The aim: To explore conceptually the nature of value creation and how the relationship gets between a retailer and customer translated and communicated by a means of store, also to identify the key determinants for the value creation within the formats while looking at which levels it brings to ability to co - create the experiential value with consumer. Method: The two primary methods used are: in-depth, semi-structured interview with professionals or key informants and field notes in ethnographic context with a sample of 52 international marketing students. The secondary data collection draws upon extensive, relevant and significant academic literature review including books, professional journals, online resources, etc. Findings: The work identified two value drivers: Symbolic Desire and Exclusive Excitement. Excitement and Desire were found to be the main emotions to trigger the consumer within the luxury setting and to translate a product into service or experience of a kind. Second, research identified the two experiential prospects of: Become and Belong. These show all the way the interaction builds and develops to immerse the customers in a branded world and experiences. As a result the thesis suggests two new approaches; Experiential Value Co-Creation and In - Store Typology. Such orientation offers an outline for adjusting the service and mapping the generic groups of luxury consumers. Moreover, in-store experiential typology offers four types of spaces and/or segments within the setting: Expertise, Exclusivize, Aspirational and Popularize.
Compability of luxury and the concept of simple living
Soukupová, Barbora ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Je konzumace luxusního zboží a služeb alespoň v některých ohledech slučielná s žitím v jednoduchosti? Pro většinu lidí je odpověď na tuto otázku jednoznačná. Na první pohled se zdá, že není možné najít společné body. Luxus bývá často spojován a používán jako synonymum pro přebytek, opulenci a zbytečnosti. Jak je možné stejné slovo i jen použít v jedné větě s konceptem, který mluví o odříkání, jednoduchosti a uvážené spotřebitelské volbě. Cílem této diplomové práce je určit témata a problematiku, které vyvstávají při snaze propojit či sloučit dva výše zmiňované koncepty. Teoretická část definuje nejdříve luxus, jeho specifické vlastnosti a důvod, proč pro luxusní zboží a služby nelze používat "tradiční" marketingové metody. Dále je vysvětlen koncept života v jednoduchosti. Tyto dva koncepty jsou následně postaveny vedle sebe, mimo očekávaých neslučitelných bodů byly nalezeny i některé společné charakteristiky. Na závěr v poslední kapitole je uveden příklad Chateau Mcely, na kterém je prakticky ukázáno, jak teorie vypadá v praxi. Krátce je zmíněna historie budovy z dob šlechtických rodů, stejně jako novodobá historie po zakoupení zámku paní Inéz Cusumano. Mise zámku spolu s marketingovým mixem jsou také představeny a zhodnoceny. Závěrečná část je věnována formám, jakými se Chateau Mcely podílí na zachování trvale udržitelného rozvoje. Tímto způsobem je zdůrazněn fakt, že i v rámci luxusního hotelu lze v určitých oblastech propojit luxusní služby s životem v jednoduchosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.